جشن تکلیف جنسی دختران و برداشتن بکارت آنها در ژاپن

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

هر سال در کشور ژاپن جشن تكلیف و بلوغ دختران برگزار می شود که  در این جشن بكارت دختران برداشته شده و به آنها آموزش ارتباط صحیح جنسی داده می شود.

البته در قدیم رسم بود که تا این روز دختران می بایست بكارت خود را حفظ می كردند اما امروزه این امر خیلی جدی گرفته نمی شود.

39 Responses to جشن تکلیف جنسی دختران و برداشتن بکارت آنها در ژاپن

  1. مبارز زخمی می‌گه:

    این چی هست ؟ ویدیو هست ؟من موفق به دیدن نشدم .. میگه نیاز به جاوا اسکریپ دارید .. لینک داونلودی چیزی ازش ندارید ؟!

    • سلام..مرسی از مطلبی که گذاشتید..من و برادرم اینجا هستیم واز کار شما کلی لذت بردیم…..امیدارم تو این چشنها مارو دعوت کنید کردنمون بد نیست…تو روهم میکنیم…سن مهم نیست کردن مهمه…

  2. Sonia می‌گه:

    لطفا بدون اطلاع کامل چنین مطالبی ننویسید. این محصولی از کمپانی تهیه ی فیلم پورنو در ژاپن به اسم Soft on Demand / sod
    است و هیچ ربطی به فستیوال شینتو (در ستایش باروری) ندارد. این عکس هایی از فیلم پورنو است. مردم سنتی ژاپن هرگز از دختران باکره به این شکل عمومی ازاله ی بکارت نمی کنند. در این روزگار کافیست قبل از پخش هر مطلب کمی درباره ی آن روی اینترنت تحقیق کنید!
    لینک ویکیپدیا: http://en.wikipedia.org/wiki/Soft_On_Demand و لینک فیس بوک که در آن درباره ی این مراسم هم توضیح کوتاهی داده شده: https://www.facebook.com/pages/Soft-On-Demand/108123865882065

    • آمور می‌گه:

      من خودم بیش از ده سال ژاپن بودم باید تایید کنم که این تصاویری از پورنوگرافی هست و توضیحات شما تایید میشه

    • keyvan می‌گه:

      متشکر از اطلاعاتتون

    • Mohamad می‌گه:

      آفرین sonia. آمدم همینا رو بنویسم دیدم شما قبلا زحمتشو کشیدی. 1 ساعتی طول کشید که تونستم جریان واقعی این عکسا رو بفهمم. مرسی. خجالت بکشین این مزخرفات رو به خورد مردم ندین.

  3. nana می‌گه:

    adame vagan sabok va kam aghli hasti, dastanhaye ahmagane va gazavatay yek tarafato ham khondam, poor az eshtebah abero rizi barayade pedaro madare sharifet hast dar en sene khar piregi baba be khodet bia akhe ke chi

  4. mas می‌گه:

    Az ein kasif tar ham mishe!?!…

  5. آريا می‌گه:

    هرچي بود من دلم ميخواست اونجا بودم ودر برداشتن بكارت اين دخترها سهيم ميشدم مرسي زيبا جان

  6. Kos Kon می‌گه:

    واژنهای باکره واقعا لذیذ هستند . آدم احساس می کنه که اون داخل یه استخوان به معاملش گیر می کنه.
    من خیلی دوس دارم ده تا دختر باکره رو در مدت 5 دقیقه پاره کنم .

  7. منصور می‌گه:

    کیر تو دهن زیبا خانوم با این سایتش مال شما هم قبول باشه …

  8. مهدی می‌گه:

    همش دروغه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  9. پرده دوز می‌گه:

    فکر کنم زیبا خانم هم تو مراسم بوده !!!

  10. farzad می‌گه:

    ziba jan jat boudam khodkoshi mikardam azizam albate chand vaght dg khoda bekhad tou gouri.
    midouni ye jourayi riiiiidiiiiii
    kheyli badbakhti khodayish.
    kheyli.azat kheyli mamnounam soniaye aziz ke daste in adamaye past fetrati mesle hamin khanoum doctore gholabio kasifo rou mikoni.dorod bar to sonia

  11. dj می‌گه:

    bikhial damet garm

  12. NIRVANA می‌گه:

    من در کتابی خواندم که درر زمان قدیم در ژاپن خیلی به نظافت تن دختران اهمیت می دادند حتی برداشتن بکارت جزءی از نظافت بود.

  13. htadk می‌گه:

    بنده ژاپن تحصیل کردم. این ملت بسیار حس ناسیونالیستی قویی دارند. حتی کارکران جنسی ژاپنی در کلوپهای شبانه حق سرویس دادن به خارجی ها را ندارند( البته حساب دوستی و ازدواج جداست). لدا تعداد زیادی تن فروش روسی، فیلیپینی و …آنجا مشغولند که حق سرویس دادن به خارجی ها را دارند. حالا بعضی ها فوراُ خر خیالی ورشون نداره بابا….

  14. Reha می‌گه:

    Droste khanom vali emroze dar kshvar haye pishrafte dokhtar ha to sene11/13/ khodshon be komake hamdigar ba angosht share ein pardeh ra foran hal mikonand ve hich kas hich no moshkeli ra ehsas nmikonand.

  15. Reha می‌گه:

    Man 27/sale ke dar norway zandgi mikonam Aslan sohbat kardan dar morede pardaye bkarat dar einja hich mafhomi ndarad. Man az sadha zan ein mozoh ra soal kardam bavar konid hich kas be man psokhe Drostei ndadeh.

  16. omid می‌گه:

    من هم ٰٰٰٰٰٰ‌‌‌ژاپن بودم این چیزها نیست. زنهای پورنوی ژاپنی فقط با خودشون حال میکنن وبس. این عکسها هم مال فیلمه

  17. واسه ما که فرقی نمیکنه ما اگه اونجا بودیم کاری به فیلم و این حرفها نداشتیم مهم فتح کردن تمام پرده هاست !تازه پاش که بیوفته لنز دوربین و هم پاره میکنیم.البته ژاپنی ها که مال این حرفا نیستن مال حروم کنند.واسه ما ایرانی ها افتخار بزرگیه که ظرف سیم ثانیه 30 تا بیست ساله بزنیم زمین.طرفدارا حمایت کنند…

  18. مهران می‌گه:

    بکنمت زیبا جون که بکارت شیشمتم در بره

  19. مجید می‌گه:

    ژاپنیا از بچگی کیرشون تو کسه فکرشون تو کار ولی ما ایرانیا کیرمون تو کاره فکرمون تو کس

  20. بازتاب: جشن تکلیف جنسی دختران و برداشتن بکارت آنها در ژاپن | مجله فلونز :: Felons magazine

  21. حداقل به انگلیسی بگردین شاید اصل ادعای زیبا راست باشه
    همه منتظرید زیبا یه اشتباهی کنه خشتکشو بکشید سرش خب بلاگ شخصیه مسوول پاسخگویی به شما نیست
    ادعای زیبا حقیقت داره فقط چند تا عکس اشتباهی معرفی کرده اونم مقصر شاید سایتهاییی باشن که تخیلی تیتر میزنن

    تصاویر واقعی رو در لینک پایین ببینید
    http://felons.wordpress.com/2013/06/23/sex-education-in-japan

    زیبا خبر داری یه فیل هندی در قطب جنوب روی یخ رقص باله کرد راستو دروغشو نمیونم ولی اگه بخوای میتونی فیلمشو تو یوتیوب ببینی چه دهنی از این حیوون زبون بسته سرویس کردن شایدم فیلم دستکاری شده

  22. مرسده می‌گه:

    بسیار ممنون از مطالبتون
    http://cart3ell.ir

  23. جواد می‌گه:

    اینجور کارهابدوازلحاظ دینی کناه

  24. کیر کلفت می‌گه:

    کیرم راست کرده منم میخوام

  25. شهرام می‌گه:

    افتضاحه، جهان اول داره از حقوق زنان و دختران به شدت حمایت میکنه، ازین خبرا نیست، چهارتا فیلم پورن میبینید فکر میکنید فساد تو اروپا و آمریکا بیداد میکنه، درصورتی که خبر ندارید فحشا تو ایران اسلامی از حد گذشته، دوستان من سکس کردن فحشا نیست، آلودگی روانی فحشاست. خانم زیبا از تفکرات شما اطلاعات زیادی ندارم اما با این مطالب نه تنها کمکی به جوونای ایرانی نمیشه که به این آلودگی روانی دامن هم خواهد زد.

  26. دارین اشتباه میکنین می‌گه:

    ای بابا انقدر کسشر نگید!کیرتون شق میشه معلوم نیست چی میگین خیال میکنین روشنفکر شدین!کسخلا گناه گناهه.اونطرفم باید جواب پس بدین.حالا هرکاری دلتون میخواد بکنین!کسایی که مطالبه اینا رو میخونین توروخدا گوله اینا رو نخورین دارن وضعیت فاسد جامعه رو فاسدتر میکنن!پسرایی که میاین اینجا دوسال دیگه عاشق یه نفر بشین جنده از اب در بیاد چیکار میکنین!؟بازم از این کسشرا میگین؟!
    این خانومم جنده ی مثلا تحصیل کردست

  27. saeed می‌گه:

    جهان اول هههههههههههههههههههه

  28. خسته می‌گه:

    ميخوام بدونم بكارتم از چه نوعي هست؟؟چه كار كنم؟؟؟؟شبيه عكس هاي موجود نيست!!!!!

  29. ارمین می‌گه:

    بکارتو ولش کنین کیرو بجسبین بکارت خودشو برای کیر فدا میکنه کیرم تو کس همتون

  30. kaveh می‌گه:

    اینها مربوط به یک فیلم سکسی میباشد که توسط یک کارگردان سکسی ساز ژاپنی ساخته شده. کاوه از ژاپن

    • vqh می‌گه:

      سلام من رضا هستم و خیلی هات و حشری دنبال ی همدم برای خودم و لحظه های تنهاییم هستم خانمی اگه هست تماس بگیره 09190189120

  31. امیر می‌گه:

    سلام.با تمام این داستانا من طلبه شدم خود زیبا رو بکنم.زیبا جون اگه میدی من هستم.یجور مکنمت که دیگه دنبال کیر نری.

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 249 مشترک دیگر بپیوندید

