با انواع دیلدوهای متنوع برای خودارضائی و … آشنا شویم Dildo

با انواع دیلدوهای متنوع برای خودارضائی و … آشنا شویم  Dildo

این فتوها نمونه هائی هستند از انواع مختلف وسایل خودارضائی که در اروپا دیلدو نامیده می شوند که البته علاوه بر خودارضائی برای موارد دیگر لذت های جنسی  نیز به کار گرفته می شوند برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به   ویکیپدیا  و این لینک  نیز مراجعه کنید   آیا می دانید دیلدو چیست؟ ِDildo

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

68 Responses to با انواع دیلدوهای متنوع برای خودارضائی و … آشنا شویم Dildo

  1. از خوانندگان مطالب خانم زیبا می‌گه:

    سلام
    به عنوان یک خانم استفاده از این ابزار چند درصد یک تجربه جنسی طبیعی را ایجاد میکند؟
    البته اگر101 درصد نباشد چون ما مردها متوجه نمیشویم

  2. Bashoo می‌گه:

    ta vagty khodet hasty chera dildoo azizam  Best Regards : Bashoo

    ________________________________

  3. رضا می‌گه:

    سلام زیبا جان.میخواهم نوع کاربرد دیلدو برای اقایان را بدانم.راهنمایی کنیم.اینها بیشتر برای خانم هاست.همچنین نحوه خودارضایی اقایان غیر از استمنا را توضیح دهید.رضا

    • علی می‌گه:

      رضا جون این برای پسرای کونیه پسر معمولی کیرشو میکنه تو کوس زنها و دخترها. البته الان پسر کونی زیاد شده یعنی همین همجنسبازها .من خودم یه پسر۱۸ ساله میشناسم یه شب !!!!! به ۵ تا مرد ۴۰-۵۰ ساله داد. تا ۲ روز راه نمیتونست بره.

  4. محمد جواد می‌گه:

    دوست عزیز بسیار بسیار متشکم از راهنمایی تان و مطلب بسیار مفیدی که در این رابطه نگاشتید
    همانطور که خود که بیان فرمودید در جامعه کنونی ما امکان دسترسی به دیلدو وجود ندارد .
    از شما خواهش میکنم در صورت امکان روشی را برای ساخت این آلت مصنوعی در اختیار خوانندگان قرار دهید .

  5. feriyal می‌گه:

    are manam ba mohamad javad movafeqam

  6. من می‌گه:

    واقعا متاسفم
    خودتان از بدی دیگران می گویید در حالی که خودتان در رواج گناه از همه حریص تر هستید
    تمام این ابزار جزء بدبختی چیزی نیست
    شما که به حوزه رفتی یک بار قران را کامل خوندی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. kian می‌گه:

    من جان اگه زر نزنی کسی بهت نمیگه لالی

  8. hamid می‌گه:

    salam be hame
    vaghean moteasefam bara in khanom ba in tarze fekresh.motmaen bashin aghayone harze va khanomhaye harze tarafdare hsoma hastan vali akhare in chiza hichi nist joz pochi.

  9. hamed می‌گه:

    سلام زیبا جان از کجا میشه تهیه کرد تو ایران ؟

  10. سارا می‌گه:

    به نظرم هرکسی این حق رو داره مطابق میل و دلایلش از این ابزارا استفاده کنه . هرزه کسیه که میاد از دیدگاه خودش در مورد دیگران قضاوت میکنه . شاید کسی شوهرش ارضاش نمیکنه و میخواد با استفاده از این کارش به کوچه و خیابون نکشه . متاسفم واسه حیوون صفتایی که عادت به قضاوت کردن دیگران دارن.

  11. جلال می‌گه:

    من با سارا خانم موافقم….

  12. NIRVANA می‌گه:

    سارا من با شما هم نظر هستم.من اگه ارضا هم بشم دوست دارم یکی از اینا داشته باشم.

  13. بازتاب: من یه پسرم ولی همیشه تو رویاهام دوست داشتم کون بدم | زیبا ناوک Ziba Nawak

  14. HoT SexXxi می‌گه:

    خوب وقتی نه کاباره داریم نه خانه ی افاف ما پسرا چی کار کنیم ؟!
    مگه کسی که مارو افریده درون ما شهوت نذاشته؟!
    الانم که اوج شهوت تو ۲۴ سالگی
    اخه منی که خیلی داغم تو تابستونم ب دنیا اومدم
    همش باید استمنا کنم؟!!!!
    این حقه من که نیست
    دخترایه اینجام که ی جوری ان
    با اونی که باید بپرن نمیپرن
    ی منتقایه مسخره ای دارن که تحلیل نا پذیره
    خلاصه ما موندیمو شهوته زیاد
    اخرش احساسمون کور میشه

    ب نظره شما چی!؟
    fitnes_sexi_man@yahoo.com
    دوستان اگر کسی جوابی داشت برام یا میل کنه یا تو یاهوو مسنجر ج بده ممنون میشم

  15. illuminate می‌گه:

    این خانم دروازه دولاب نباشه صلوااتتتت :)))))))

  16. نرگس می‌گه:

    سلام میتونی قیمت ونحوه خریدشو به من بگی

  17. سعید می‌گه:

    هر خانومی که تشنه یه کیر دراز کلفت سفید واقعی هستش تماس بگیره یا پیامک بده تا کیرم بهش هدیه بدم. 09397090965 ضمنا من عاشق خانوم های هستم که کفش پاجنه بلند با جوراب ساپورت یا جوراب بلند سکسی میپوشن هستم چادری یا مانتوی فرقی نمیکنه بین 18 تا 45 ساله. 09397090965

  18. sahand می‌گه:

    اگه نمیدونی بذار تا برات بگم تو ایران هیشکی به قدر علمای محترم حوزه علمیه دنبال این ابزارها نیست! مردم عادی که خبرندارن اصلا همه چیز برای مردم تحریم شده و ممنوعه ولی برای آخوند و بسیجی دقیقا برکس اینه. اصلا این جماعت مذهبی از آدمیزاد بجز کمر و زیر کمرشو نیتونن ببینند. من چندسالی تو قم و بعدشم مشهد طلبگی کردم این چیزا رو به چشم خودم دیدم و اگر جز این بود از هیچکسی نمیتونستم باور کنم که دین (حالا فرقی نداره کنیسه و کلیسا باشه یا مسجد) چه جونورایی تحویل جامعه میده! اینقدر که فضای حوزه و حرم مثلا مقدس به گند و کثافت کشیده فضای هیچ کجای این مملکت نکشیده. برا همینم هست که مدام تو خیابون میفتن دنبال نوامیس ملت. واسه همینه که توی ایران شیشه نوشابه، بوی اوین میده! و حاجی کنج مسجد به دختر و پسر مردم تجاوز میکنه…

    • محمد می‌گه:

      خاک بر سرت بی شوووووررررررررررررررررررررر

    • تنها می‌گه:

      راست میگی من حامله ام ماه اخرمه رفتم پیش یه روحانی که مشاوره بگیرم بعد عوضی اشغال بهم پیشنهاد میده نه براش مهمه شوهر دارم نه اینکه حامله ام . واقعا نمیدونم به کی میشه اعتماد کرد همین روحانی ها بدترن ملت رو گذاشتن سرکار به قول خودشون اخرت برای اونا حل شدس. تو این دنیا فقط باید با وجدانت زندگی کنی چون همینایی که دم از دین میزنن هم دینو به گند کشیدن هم زیر پرچم اسلام هزار کثافت کاری میکنن اصلا معلوم نیست دین واقعی چیه؟

    • POUYA می‌گه:

      جدا انتظار داری این خزعبلاتی که از ذهن بیمارت فوران میکنه رو باور کنیم؟

    • سامان می‌گه:

      همینه که هست..زورمون زیاده میتونیم میکنیم..هرکاری دلمون بخواد انجام میدیم و هیچ کسی هم نمیتونه تخممون رو بخوره..شماهاه هم فقط باید حرص بخورین..

  19. ساناز می‌گه:

    ساناز09198816011

  20. PEDRAM می‌گه:

    09308257779 هرخانومی که کیر جوون و کلفت میخاد

  21. عيسى می‌گه:

    سلام من از عراق هستم و اين جيزارو خودم درست ميكنم .اما هر شخص تو اين دنيا خدا بهش عقل داده كبايد ازش استفاده بكنه هر وسيله هر شىء خود شخص ميتونه بد يا خوب ازش استفاده كنه حرام يا حلالش 75% معلومه. خود زبون حرف حرف جمع ميشن يه كلمه درست ميكنن بديش خوبيش بخود شخص بستكي داره……هالا اين وسيله مهمترين كارش براي خوب بودنيا توصيع دهانه اى رحم در وقت زايماني كه حلال ميباشه بكار ميبرن.وكار ناخوبش بيفته دست دختراي كه ازدواج نكرده اخه درست شهواني هستن ولي حيف بعدن ابروشون جند روز ازدواجشون با شوهرشون ميره…….. كاربعدش خود ارضائى اما حلال و حرامش يشرط داره كه خدا تو قران هشدار داده كه خود ارضائى مثل (زنا)حكم داره ولي شرطش بايد خود ارضائى و تفريغ شهوت را باتفكر انجاميد مثلا و ميبايست زن به شوهرش فكر كند حتى اكه كنارش نباشه و عمليت ارضاء را تمام كنه تا محرم نباشه@وغير از اين حرام است

  22. hosein می‌گه:

    پسر سکسی هستم از کردن خسته نمیشم خانمی هست علاقه داشته باشه 24 ساعته بکنمش زنگ بزنه09397220584

  23. eeermiyaa می‌گه:

    منم موافقم تو ایران نیست من تو قشم هم پیدا نکردم اگه کسی سراغ داره و کلاه برداری نیست به منم اس بده ممنون میشم 09307961986

  24. شیما می‌گه:

    درود بر همه دوستان
    اگه کسی توایران میدونه که چجوری میشه یه دیلدو تهیه کرد ممنون میشم بهم بگه
    سایت ایران دلدو باز نمیشه متآسفانه

  25. شیما می‌گه:

    سلام زیبا خانوم
    اگه میشه لطف کنین و روش ساخت یه دیلدوی لاستیکی نرم و با استقامت که شبیاهت زیادی به کیر واقعی داشته باشه رو بهم بگین یا برام میل کنین. ممنون میشم اگه مواد مورد استفاده برا قالب گیری یه ساخت دیلدو رو کامل توضیح بدین.
    یا اینکه اگه کسی روشی برا خرید داره بهم بگه با ( Bah_z2000)

    • محمد قبادی می‌گه:

      سلام .دیلدو گیر نمیاد. اگه دوستداری باشه خودم ارضات می کنم
      عزیزمممممممممممم.

      ‫در ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۲۳:۰۵‏، «زیبا ناوک Ziba Nawak»‏ نوشت:‏

      > شیما دیدگاه گذاشت: «سلام زیبا خانوم اگه میشه لطف کنین و روش ساخت یه
      > دیلدوی لاستیکی نرم و با استقامت که شبیاهت زیادی به کیر واقعی داشته باشه رو
      > بهم بگین یا برام می»
      >

  26. یه مرد می‌گه:

    خوب یه عکس از خودت وقتی داری دیلدو رو میکنی تو کونت یا کوست یا هردو بذار برامون عزیزم

  27. راحی می‌گه:

    منم میخام یه پسر که مکان هم داشته باشه از مشهد یا اطرافش بهش میدم بزنگه بهم 09380910387

  28. mehdi می‌گه:

    مهدی هستم از تهران هات 09354661129

  29. مردی از تهران می‌گه:

    سلام
    هرکی از اونا می خواد ناصر خسرو دارد

  30. arash می‌گه:

    من ارش هستم از تهران کسی هست از تهران که مثل من هات باشه اگر هست به یاهو من پی ام بده ممنون میشم arash_atash60@yahoo.com

  31. kivan می‌گه:

    خب بلاخره از کجا باید تهیه کرد؟ خانوم یهست که تمایل به دوستی داشته باشه
    jim55329

  32. سیامک می‌گه:

    سیامک از کرج خانمهای سکسی وداغ که کیر کلفتی میخوان از هرسنی که هستید 09192647199 در ضمن جاهم دارم

  33. pouria می‌گه:

    من یک گی هستم و نمیتونم به کسی اعتماد کنم و دیلدورو ترجیح میدم البته اگه گیرم بیاد

  34. شهاب می‌گه:

    سلام به همه.اگه کسی می تونه برای خرید دیلدو کمکم کنه ممنون می شوم.من شهاب هستم و به کسی هم اعتماد ندارم واسه همین به دیلدو نیاز اساسی دارم.09124279496

  35. roya می‌گه:

    نمیدونم شاید حرفام بی ربط باشه اما من یه دختر بیست و هفت ساله هستم که چندماه پیش بخاطر مسائل پوستی به دکتر مراجعه کردم ! خیلی جالب بود وقتی دکترم بهم گفت مشکلت عصبیه و بخش زیادیش با سکس حل میشه ! گفت ازدواج کن ! گفتم با مقوله ی ازدواج مشکل دارم ! بهم گفت پس عقد کن و بعد جدا شو و بعد از اون حداقل میتونی یک زندگی سکسی مستقل داشته باشی ! یعنی به جامعه ای که توش زندگی میکنم لعنت فرستادم ! که حتی اختیار بدن خودمونو نداریم ! توی اوج احساس باید سرکوبش کنیم ! خوش بحال پسرا ! واقعا خوش بحالشون !

    • sina می‌گه:

      کیگفته خوشبه حالمون منم 30 سالمه پسرم هنوز نتونیتم سکسداشت هباشم ما هم محدودیم واقعا متاسفانه ما جونها تباه شدیم مرسی اگرخواستی میتونم با شما دوست باشم مرسی اگرلطف کنی 09360959654

  36. رضا می‌گه:

    من میدونم یک نفر تو بیتاک beetalk میفروشه:
    آیدی بیتاکش اینه 1651615500

  37. حمید می‌گه:

    ادم هرزه ی هستی که دیگه بازار نداری خانم ناوک

  38. سامان می‌گه:

    تو چون پیر و یائسه شدی مجبور هستی از این چیزها استفاده کن چون هیچ مردی بهت توجه نمیکنه.این ابزار برای زنهایی هست که مردها بهشون نگاه نمیکنن..به اونهایی که از شرایط ایران و جمهوری اسلامی ناراحت هستند میگم تا کور شود هرانکه نتواند دید..همینه که هست الان 36 سال از انقلاب گذشته 100سال دیگه هم میگذره و ما همینجوری میریم جلو و هیچکس نمیتونه هیچ غلطی بکنه..این زینب ناوک فیلمهای مربوط به انقلاب سال 57 رو گذاشته روی سایتش اون زمان مردم از اون رزیم ناراحت و ناراضی بودن برای همین انقلاب کردن و حکومت رو عوض کردن شما ها هم اگر میتونین و عرصه دارین انقلاب کنین و حکومت رو عوض کنین اگر هم نمیتونین فقط حرص بخورین..ما یه حاج قاسم سلیمانی داریم که اروپا و امریکا ازش حساب میبرن..داریم برای 21مهرماه اماده میشیم.روز 21 مهر /عاشورای شمسی/ هست و ما توی این روز عزاداری میکنیم..توی ایران از این خبرها نیست و مردم به اهل بیت علاقه مند هستند..توی خواب هم نمیتونین ببینین که توی ایران از خبرها بشه و کاباره و جنده خونه راه بیفته..مگه ما مردیم که بزاریم کاباره راه بیفته..اینهمه شهید دادیم که کاباره درست بشه…شماها فقط الکی حرف از ازادی بیان میزنین اما هرکی یه نظر بر خلافه نظر خودتون داشته باشه منتشر نمیکنید و سانسور میکنید..مرگ بز ضد ولایت فقیه

    • آآآ می‌گه:

      زر مفت زیاد میزنی سامان، گرچه بعید میدونم اسمت سامان باشه، احتمالا اسماعیلی جلالی چیزیه، واسه اینکه مثلا با کلاس شی اسمتو نوشتی سامان، ولی ما امثال شما داعشی ها رو خوب میشناسیم

    • سینا می‌گه:

      جواب ابلهان خاموشیت….
      هیچ کاری سخت تر از متهم کردن یک ابله نیست…
      و بله مد شده…ما شهید دادیم ما شهید دادیم…ما تو 10 سال 6 تا شهید دادیم…ولی هیچ وقت به کوروش قسم هیچ وقت برا چیزی که الان هست نرفتن…
      اخوندی که بز دستش نمیدادن…الان کجاس …دکتر مملکت الان کجاس….تو تو سوحال عاشورات دختر مردمو دید بزن ادمارو بپیچون….ولی ما حداقل عرضه داریم میگیم که ما پاک نیستیم…شیعه بودن خیلی حرفه…حضرت علی خیلی حرفه…چطور بعضیا به خودشون جرات میدن از طرفش حرف بزنن به اسمش قسم بخورن و به نامش گناه بکنن…
      پسر خوب شما برو تو محرم برو علمتو بلند کن که همه ببینن زورت زیاده…همه…مام تو خونه به یادش اشک میریزیم…
      ای کاش خودش اینجا بود…
      شما بشین بگو مرگ بر امریکا تو مسجد چایتو بخور گپ بزن بخند…تو در این سطحم حتی نمیفهمی پسر خوب مرگ بر ضد ولایت فقیه…میدونی این چه حرفیه؟ حضرت علی اینجوری دین داری کرد این جوری؟مرگ بر فلان مرگ بر بهمان؟ پس بخون
      به جز علی که گوید به پسر که قاتل من/چو اسیر توست اکنون به اسیر کن مدارا….
      امریکام تو گورش لرزید اره 2 بار…حتا خدا پشت شما نیست…ببین پسر خوب ببین که بچه دبیرستانی به بهانه محرم تو بغل دختراس ببین که اسید میپاشن تو به فکر پارچه سیاه هیتتی…کیا تو هیاتان؟ کد خدا یا ریش سفید ؟ هه اره بچه های 13 تا 18 ساله اره جونا…که چی؟ اونا چی یاد بگیرن که علم بلند کنن؟ زیر صدای مداح قاتل سینه بزنن؟….خیلی دوست داشتم بدونم مدرک تحصیلاتت در چه حده….ولی اره امروز این معیاره…1 بار قسم به خدا 1 بار تو تو هییت سینه زنی کسو پیدا کردی که روز بزرگ داشت کوروشو بدونه؟؟….خب ایول عربا خوب کارشونو کردن دمشون گرم..عرضه داشتن…عرضه…حالا بشین بگو مرگ بر امیکا همه مشکلای ما هم حل شد

  39. بازتاب: Iran بیرون آوردن اسپری گاز از کون در اتاق عمل | زیبا ناوک Ziba Nawak

  40. ناشناس می‌گه:

    گاواگرموجودنیمه خوشبختی است
    جفت دارد کمی علف دارد
    دست سلاخ چیزبراقی است
    که به این زندگی شرف دارد

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 256 مشترک دیگر بپیوندید

