در باره سکس خشن

 امیررضا از مشهد    دعوت به روان درمانی گروهی و نظردهی جمعی 

زیبا ناوک! من ضمن اینکه دوست دارم که در رابطه جنسی مفعول واقع شوم چه از طرف زن چه از طرف مرد، تمایل شدیدی نیز به این دارم که شریک جنسی ام، نه تنها من را شدیدا مورد تحقیر و آزار و فحش و بد و بیراه قرار دهد بلکه تا حد مجروح شدنم من را بزند. تحلیل شما از این حالت من چیست و آیا من غیرعادی و یک بیمار روحی روانی ام که باید درصدد معالجه خودم بربیایم؟ این حالت های من باعث شده که من بندرت شریک جنسی مطلوب خودم را پیدا کنم و به نظر شما آیا من می توانم یک ازدواج معمولی داشته باشم؟

جواب زیبا ناوک: چه سوال پرمطلب و پرمحتوائی که هر بخش آن خود یک بحث خاصی است و جای پرداختی برای خود می خواهد ولی در این کوتاه متن امیدوارم که بتوانم مختصر جواب های مطلوبت را به تو بدهم.

ابتدا به قسمت اول سوال تو می پردازم که گفتی دوست داری مفعول باشی، چه از طرف زن چه مرد. از نظر من تمایل به مفعول بودن به عنوان یک مرد نه تنها اشکالی ندارد بلکه یک نیاز جنسی هر انسان است و انسان بودن اصل وجود توست نه مرد بودن و نه آنچه از کودکی به تو آموخته اند که باید مرد باشی و فاعل و بتونی خوب بکنی! نه!

در یک رابطه جنسی عاشقانه فاعل و مفعول بودن اصل نیست و انسان عاشق هرگز به این فکر نمی کند که فاعل هست یا مفعول و اساسا در یک رابطه عاشقانه فکر و تفکرات و این بودن ها و آن بودن ها و بایدها و نبایدها کنار می روند و عشق و محبت انسانی و احساس قشنگ حرف اول را می زند نه اثبات امری، در این رابطه یکی از کلیپ های من» زیبا چرا تو به پیرمردها گرایش داری؟» روشنگر مباحث مطرح شده هستند.

پس مفعول بودن خودت را نکوهش نکن که این بخشی از نیازهای روحی انسان است اما اگر فقط بخواهی مفعول باشی این نشانه ای از کمبودهای روحی ست و زیبائی یک رابطه جنسی در سیال بودن و متنوع بودن رابطه است گاه فاعل، گاه مفعول، گاه رو، گاه زیر و ….. و اگر چنین باشد که همیشه در موضع مفعول دوست داشته باشی بمانی نیاز به یک تراپی و رواندرمانی در زمینه های مختلف شخصیتی ات داری که به مرور وزنه فاعل بودن تو نیز تقویت شود. در این رابطه دکلمه و شعری دارم از کتاب عادتی؟! عادتی؟! عادتی؟!  «دوستی داشتم ابنه ای» که بد نیست این شعر را هم گوش کنی که به رابطه دو هم جنسگرا اشاره شده است.

اما قسمت بعدی سوالت در باره سکس خشن و تمایل به فحاشی شنیدن از پارتنر جنسی ات باید بگویم هر چند این شکل رابطه معمول نیست ولی موارد مشابه تو نیز نادر نیستند و من نیز مواردی برای مشاوره در این رابطه داشتم. این حالت را هم نمی توان الزاما بیمارگونه نامید مگر در مواردی که به خود انسان یا دیگری آزاری رسانده شود و نشاط و شادی و امنیت زندگی کاهش یابد.

اساسا رابطه جنسی انسانها نمائی یا آینه ای از شخصیت های واقعی انسانها هستند. انسانی که در محیط کاری اش کامل سربزیر و آرام دیده می شود می تواند در رختخواب شدیدترین رفتارها را از خود نشان دهد و برعکس …. این بحث «رابطه جنسی آینه شخصیت واقعی انسان» یک پرداخت مجزائی لازم دارد ولی در مورد تو به نظرم جای نگرانی نیست  و به خودت القا نکن که وااااای من بیمارم و روانی! نه!

در درون هر انسانی کم و بیش یک نوع تمایل به مازوخیسم وجود دارد که این حالت تو هم باز ناشی از این تمایل به مازوخیسم است که انسان گاه دوست دارد بهش توجه شود حتی با جذب کتک و فحاشی چرا که فحاشی و زدن هم ریشه در توجه و اهمیت دادن به انسان دارد. شما کسی را می زنید که بهش توجه دارید شما به کسی فحش می دهید که باز جائی در زندگی تان دارد و …. برایتان در مجموع اهمیت دارد حتی اهمیت منفی. مثال معروف این مورد را در جامعه مان در باره تمارض یا خود را به مریضی زدن یا حتی زخمی کردن برای جلب توجه و ترحم و نیز در مورد زن باباها و ناپدری ها داریم که برای یک بچه یتیم کتک یک ناپدری یا زن بابا بهتر از نبودن اوست. چرا که بهرحال علیرغم خشونت رفتاری باز این افراد برای آن یتیم وجود و اهمیت دارند.

این نیاز تو هم امیررضا ناشی از نیاز تو به توجه و اهمیت واقعی نشات می گیرد که این نیاز در رابطه جنسی تو در نیاز به خشونت و فحاشی تجلی می کند. اما اگر این شیوه ها تصنعی و ظاهری باشد نیاز روحی ات ریشه ای برآورده نخواهد شد و تو مانند معتادی که با مصرف مواد مخدر مقطعی شارژ می شود خواهی شد که این امر پاسخگوی تو در درازمدت نخواهد بود و با حالت مصنوعی بعد از مدتی باز تو محتاج و نیازمند خواهی بود بدون سیری واقعی، اما اگر این حالت واقعی باشد مثلا پارتنر تو یا اطرافیان تو آنقدر به تو توجه داشته باشد و اهمیت بدهند که حتی در مواردی که مخالف تو باشد با شدت و حدت جلوی تو بایستد این نیاز روحی به محبت و توجه او ارضاء خواهد شد و تو به مرور وارد یک رابطه جنسی با همه اشکال متنوع اش خواهی شد نه الزاما با خشونت و فحاشی و ….

در حال حاضر هم این روشهای خشن در سکس هم اگر تا حدی نباشند که به بدن تو آسیب جدی برسانند اشکالی ندارند و برای چنین موارد جنسی هم در سکس شاپ ها وسایل تست شده ای موجودند که می توانند به طور مقطعی کمک کننده باشند. فتوئی در این رابطه فتوئی پیوست متن می شود.

از طرفی مشاوره با یک رواندرمان هم می تواند عاری از دستاورد نباشد چرا که از زوایای علمی و روانشناسی مساله مورد توجه قرار می گیرد که قطعا در بالا بردن شناخت در این جریان بی تاثیر نخواهد بود.

در باره قسمت آخر سوالت و پیدا کردن شریک جنسی مناسب هم می توانم باز دیدگاه اصلی ام را بیان کنم که من اساسا مخالف ازدواجم که دلایلم را نیز در یکی از اشعارم به نام «ازدواج دیگر هرگز» و» من همسرانم را دوست دارم» در کتاب عادتی؟! عادتی؟! عادتی؟! بیان کرده ام و کسی را هم به ازدواج تشویق نمی کنم و اساسا معتقد به چند همسری هستم و توصیه ام هم به همه نیز پیشبرد همین ایده چند همسری است که می تواند در هر رابطه ای تنوع و شکل خاص خودش را داشته باشد و در جوامعی مانند ایران نیز در موارد نادر، توصیه ام با اکراه ازدواج موقت می باشد تا ازدواج دائم. پس نگرانی برای یافتن پارتنر نیز پوچ می گردد.

از مشاوره های زیبا ناوک  2.9.2012

15 Responses to در باره سکس خشن

  1. ehsan می‌گه:

    وای زیبای عزیز واقعن حرف دلم را زدی ، من هم مانند امیر زضا هستم ،
    در آوایل همسر مرا می زد و می کرد ولی بعد این برایش عادی شد ، و دیگر انجام نداد واین باعث شد من دیگر نتونم با او بهتر سکس کنم ، من عاشق این هستم که سینه هایم را یکی گاز بگیرد، و من را مفعول قرار دهد و من هم به شدت با دست بسته او را بکنم

    • arash می‌گه:

      درود
      آرش هستم 29ساله مجردتحصىل کرده در رشته تربىت بدنى خوش اندام وجذاب علاقه زىادى به سکس با ىک زوج جوان دارم(3نفره) اگر ىک زوج مطمءنى هستند و دنبال آدم قابل اعتماد و سکسى هستند تماس بگىرند.
      09399806997
      ajhvan44@yahoo.com

    • arash می‌گه:

      سلام
      آرش هستم 28 ساله قد 180 وزن 75 تحصیل کرده و با ادب، علاقه زیادی به سکس با خانمهای خوشگل و یک زوج(سکس سه نفره) دارم، لطفا خانمهای باکلاس و هات که دنبال آدم قابل اعتمادی هستند تماس بگیرند. 09399806997

  2. ehsan می‌گه:

    شاید باورتان نشود تا به حال چندین بار با عکس های لخت شما خودم را ارگاسم کرده ام ، حتی با کلیپ رقص شما ،
    زیا جان در شبانه روز2 بار خدوم را ارضا می کنم ، و معمولن هفتهی 2 بار با همسرم ، ولی خوب و یا بد زشت یا زیبا تمام جمع بندی من در طول روز در خصوص خانم های میان سال و تصاویری که از ایشان دارم شب متنهی میشود با عملیات ذهنی با اشخاصی که دوست دارم با آنها سکس کنم وصبح هم تکمیل شده ۀآنها
    من به جز با زنم با دو نفر سکس می کنم
    یکی یک خانم 55 ساله است که البته یک ماساژور است که بعد از ماساژیک ماسااز سکس می دهد و بنده را ارضا می کند البته دخول انجام نمی شود
    بیشتر به صورت کلامی و مالش انجام می دهد
    و دیگیر یک خانم 35 ساله است که با هم سکسی خشن داریم و ایشان با یک دیلدو ی کریستالی بنده را می کند صد البته بنده با ایشان سکسی بسیار طولای دارم من زیاد علاقه به دخل ندارم و خوردن کس برایم جذاب تر است از انجا که عاشق دیدن الحضه اورگاسم و پاشیدن آب زن به بیرون هستم تا هر زمان باشد با اون خانم ادامه می دم ، البته هزینهای گزافی دارد مثلاً با همون خانم 35 ساله هر باری چیزی بالغ بر 120 تومان و خانم ملساژور 40 تومان آب می خورد

  3. رضا می‌گه:

    سلام زیبا جان,
    از هسلام زیبا جان,
    از هوادارانت هستم. تو سکس ایدهات قشنگه و نوین
    راجع به تمایل به لباس زنونه پوشیدن می خوام نظر بدی.
    تو ایران که بد جا افتاده ولی خارج را نمی دونم.اگه این هایی که تو سایت ها می بینم باشه خیلی راحتن. از دیار فرنگ و نوع برخورد این افراد برامون بگو.
    در ضمن می دونم که همشون دوجنسه نیستن.
    من خودم مرد هستم.ولی همه نیازهای سکسی را در خودم می بینم. فاعل،مفعول،سکس با زن، سکس با دوجنسه ها و….با همشون هم سکس داشتم.
    گاهی دوست دارم شورت زنونه بپوشم که یک شورت زنونه هم دارم و گاهی در خلوت خودم می پوشم و خودمو آرایش هم می کنم. گاهی دوست دارم کیر بخورم. گاهی دوست دارم با زن سکس کنم.
    چون تو ایرانم می ترسم ابراز وجود کنم برای همین در خفا راحت ترم.
    لطفا راهنماییم کن تو این زمینه ها و روش های خود ارضایی مدرن تر. می بوسمت.
    وادارنت هستم. تو سکس ایده هات قشنگه و نوین.راجع به تمایل به لباس زنونه پوشیدن می خوام نظر بدی

  4. vafa می‌گه:

    سلام زیبا جان
    ممنون از اطلاعات ارزنده ات
    میخوام راجع به شیمیل ها و لیدی بوی ها هم بنویسی . در ضمن بسیار مایل به آشنایی با ایشان هستم که میتوانند به آدرس ایمیل من مراجعه کنند .
    من مقدمه ای بشرخ زیر میذارم تا بقیه نیز نظر بدن :

    شیمِیل یا شی‌مِیل (به انگلیسی shemale) یک تراجنس با آلت تناسلی مردانه و پستان‌های برجستهٔ زنانه به‌علت کاشت سینه یا کاربرد هرمون است.

    این حالت می‌تواند در اثر دگرگونی‌های ژنتیکی باشد که گاه از آغاز زاده‌شدن و گاه در سن‌های بالاتر به‌ویژه در سن بلوغ آشکار می‌گردد.

    کتو ای (به تایلندی: Katoey، به انگلیسی ladyboy) واژه‌ای است که در کشور تایلند به مردانی گفته می‌شود که تمایل به تغییر جنسیت به زنان را دارند.

    هم‌اکنون این واژه در بسیاری از کشورهای آسیای خاوری شناخته شده و کاربرد دارد. البته در فیلیپین واژهٔ بکلا بکار برده می‌شود.

    جراحی نازک کردن صدا، قطع آلت تناسلی، کاشت پستان، مونث سازی چهره و دستکاری هورمونها از جمله کارهای این گونه افراد است.

    در سال 2006، برخی ازین افراد خواستار برای افزودن جنس سوم در کارت شناسایی خود از دولت تایلند شدند.

  5. رضا می‌گه:

    سلام زیبا جان؛
    اگه ممکنه راجع به خوردن» منی» توسط همجنس یا غیره
    مجنس توضیحاتی بدهید. همچنین درباره دیلدوهای مختلف
    برای مردان ونحوه کاربرد.
    رضا/تهران

  6. حمید می‌گه:

    سلام من حمید از مشهد اگه یه خانم دو جنسه پیام منو میبینه لطفا به من زنگ بزنه از نظر مالی هم میتونم ساپورت کنم 09155154150

  7. حمید می‌گه:

    سلام من خیلی دوست دارم با یه شیمیل محترم از نزدیک اشنا شم من مشهد زندگی میکنم اگه کسی تمایل به اشنایی داشت همه جوره ساپورت میکنم خوشحال میشم صدای یه شیمیل رو بشنوم 09155154150

  8. لشل می‌گه:

    کیرم تو کس مادر همتون کیرم بره تو کوس مادر بزرگ هاتون همه تون بیان به من کون بدین کیر بره تو کوس خواهر های نازتون کیر تمام مسلمان ها بره تو کوس زیبا و مادرش و خواهرش و دخترش<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<؟
    میومدی ایران کیر ایرانی ها رو میخوردی تا ادم شی. کیرم تو روح مردهات زیبا جنده

  9. setarh می‌گه:

    ریدم تو همه ی این مرد های بی ناموس شهوتی

  10. محسن می‌گه:

    سلام من یه پسر 28 ساله هستم و شدیدا تمایل به خودارضایی دارم . دوست دارم با خودم ور برم تا ارگاسم بشم . آیا این ایراد داره ؟

  11. عاصی می‌گه:

    از منظر عقلایی وطرز نوشتار واقعا مشخصه سوال کننده وحواب دهنده یک نفره .
    اینا قوم یهودند که با تبلیغ برهنگی و فاحشگی (که البته علت ایجاد شون هم همین فاحشه بودن والدین شونه)ایجاد دنیایی وابسته است.
    اینان دشمنان خدایند….

  12. امین می‌گه:

    سلام.من پسری 25 ساله هستم و دوست دارم مادرم رو بکنم.سایز سینه اش هم 100 هست و تقریبا چاق هست.همیشه هم لباس های باز میپوشه ولی اصلا دوست نداره من بکنمش.بنظر شما چطوری بکنمش؟دوست دارم باهاش سکس خشن بکنم.

  13. علی می‌گه:

    لعنتی

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 256 مشترک دیگر بپیوندید

