مامان جون تو با غریبه سکس کردی من باید خفه خون بگیرم و…

مانی 14 ساله از کرج       دعوت به روان درمانی گروهی و نظردهی جمعی

fremdسلام خانم ناوک! من سایت شما رو از یکی از دوستام یاد گرفتم و خوندم و باید تشکر کنم از شما و مطالب خوبتون اما من یک اتفاق بدی برام پیش اومده که می خواستم مطرح کنم شاید شما بتونید به من کمک کنید. من مانی هستم 14 سالمه از کرج. یک ماه و نیم پیش بود که معلم 4  ساعت آخر ما نیومد مدرسه ما رو زودتر از مدرسه تعطیل کردن خونه من برگشتم فکر کردم کسی هم نباید خونه باشه من تک فرزندم.اما با کلید درو باز کردم و چیزی دیدم که تا به حال ندیده بودم.مامانم لخت کامل با یک مرد که نمی شناختمش تو تخت مشغول سکس بودن… مامانم با دیدن من جیغ بلندی کشیدو خودشو زود جمع کرد و گفت: برو از خونه بیرون مانی الان اینجا چی کار می کنی؟ من که ترسیده بودم زود رفتم بیرون و تا 4 ساعت بعدش نیومدم خونه اما بعدش زنگ زدم مامان گفت می تونی بیای. تا چند روز مادر با من درست حرف نمی زد تا اینکه بهش گفتم و از من قول گرفت که به بابا یا هیچ کس دیگه هیچی نگم منم قبول کردم و هیچ کس چیزی نمی دونه اما از اون وقت تا حالا رفتارش با من خیلی بد شده و دیگه اصلا با من درست حرف نمی زنه و همیشه مثل غریبه ها به من نگاه می کنه. نمیدونم از چی ناراحته؟ از اینکه من اونو لخت دیدم یا اینکه یک رازی میدونم یا چی؟ میخوام بدونم شما چه راه حلی به فکرتون می رسه؟ اگر ممکنه منو راهنمایی کنید ممنون می شم. دوستدار شما مانی

جواب زیبا ناوک: مامان جون تو با غریبه سکس کردی من باید خفه خون بگیرم و تازه مجازات هم بشم؟ مانی هر چند تو زیر 18 سال هستی ولی قطعا مثل بقیه نوجوانان امروزی خیلی مسائل را می دونی و من به خودم اجازه میدم که با تو راحت حرف بزنم.  عزیزم از همین اوایل زندگی ات تلاش کن که دروغ نگوئی و حرفهای خودت و همه را هم به همه بزنی مثل یک کودکی باشی که حرف حق را باید از او شنید.

مادرت از اینکه رازش پیش تو برملا شده به جای اینکه از این اتفاق درس بگیرد که با پدرت  و تو در باره این رابطه پنهانی اش حرف بزند و تکلیف خودش و روابط خانوادگی و عشقی و جنسی اش را روشن کند تازه ترا با بدرفتاری هایش ترا مجازات هم می کند انگار که تو گناه و جرم کردی که او را دیدی. مثل خیلی از مردمان جاهل ما  که وقتی به یک دختر تجاوزی می شود تازه او را سرزنش کرده و او را مجازات می کنند نه عاملان این کار را.

مانی تو همین واقعه را به پدرت راحت راحت بیان کن بدون هیچ نگرانی! و به مادرت هم بگو که مادرجان من به پدر همه مسائل را گفتم و او را در عمل انجام شده قرار بده که راه دیگری برای او نباشد جز رویاروئی با حقیقت.

 اگر دقت کنی به جملات من، این رهنمود دال بر اینست که تو مادرت را در جریان افشای این راز می گذاری نه اینکه به او مانند اخاذی کننده ها بگوئی من به پدر خواهم گفت نه! تو به مادرت بگو که من این کار را کرده ام و حالا بابا از جریان باخبرست و از این هم نترس که با بیان این واقعه اتفاق وحشتناکی می افتد. نه! تمامی این ترسها و وحشت ها ابتدا ترسهای ذهنی شده در وجود ما هستند و در واقعیت امر بسیار کوچکتر از آنی هستند که ما فکر می کنیم.

اگر هم خیلی از این کار وحشت داری این صحبت را با پدرت در خارج از خانه یا با تلفن پیش ببر! آنچه مسلم است این حق پدر توست که از این واقعه باخبر باشد و حق تو که به هر کسی که دوست داری بیان کنی و مادرت هم اگر از این کار خودش پشیمان نیست باید با صراحت کلام از این رابطه جنسی اش دفاع کند.

نکته مهمی که در این رابطه برای خودت لازم می دانم بگویم اینست که هرگز بیان حقیقت را به معامله تبدیل نکنی و از دیگران حق سکوت نگیری چرا که در درازمدت این امر هم شخصیت خودت و هم آن دیگری را تخریب خواهد کرد و بیان حقیقت خودش بالاترین قیمتی است که برای آن باید پرداخته شود.

بنابراین سخن کوتاه می کنم که ابتدا با پدرت صحبت کن بعد به اطلاع مادرت برسان بعد هم در باره این واقعه با هر کسی که می شناسی براحتی حرف بزن و از این هم خجالت نکش که مادرت این کار را انجام داده است چرا که هر کسی مسئول رفتار خودش است و تو نیز مسئول رفتارها و عملکردهای خودت نه مادرت! دوست داشتی می تونی وبلاگ من را به مادرت هم معرفی کنی و این متن را هم برایش بخوانی.

زیبا ناوک 22.12.2012

90 Responses to مامان جون تو با غریبه سکس کردی من باید خفه خون بگیرم و…

  1. ئشقی می‌گه:

    جواب من : شما یک مادرجنده هستین، و منبع درامدتون از کس ننتون هست

    • sina می‌گه:

      این دکتره (زینب معمار)کسخل تشریف داره
      خر ماده اخه چرا می خوای زندگیشو نابود کنی
      تو هم جنده ای دکتر کسخل قلابی

    • sina می‌گه:

      اگه این دکتره ریدم تو همه ی دکترا
      زیبای کسخل تو بچگیت که ننت کس میداد میرفتی به بابات می گفتی اخه جنده ننه
      یا الان که کس میدی بچت به شوهرت میگه کونی؟
      حرومزاده مثل تو وجود نداره

    • pooya می‌گه:

      na to nisti kos keshe nane jende

  2. hapal می‌گه:

    سلام. شما خیلی راحت میبینید خانوم ناوک. ایجا ایرانه به این توجه کنید اول. اروپا که نیست. جرم محسوب میشه اگر پدر ایشون لج کنه و برود شکایت کنه و پیگیری میدانید په اتفاقی میوفته؟ اروپا که نیست قانون بالا سر آقایون باشه و خیلی از مسائل دیگه…. اول فکر کنید بعد راهنمایی خوب متنو بخونید ایرانه اینجا……………………………

    • tata می‌گه:

      من هم با hapal موافقم یعنی چی که برو به پدرت بگو بعد هم پدرت بره مادرتو بکشه بعد تو تا آخر عمر باید این عذاب وجدان رو داشته باشی که تو باعثش شدی ( منظورم پسر خانواده است) بهترین کمکی که میشه به این بچه کرد اینه که راههای کنار اومدن با این قضیه رو بهش آموزش داد. به قول دوستمون اینجا ایرانه و مردای ما در روشنفکری کلی ادعا دارن ولی همش پوچه. لطفا راهنمائیهاتون با واقعیتهای جامعه ما تناسب داشته باشه. به نظر من باید این پسر بفهمه که اون کاری که مادرش کرده فقط شخصیت خودش رو نشون داده البته پرواضح است که اون پسر خیلی صدمه میبینه ولی به نظرمن اون پسر و مادرش باید باهم صحبت کنند مادر دلایل اینکارش و این که چه چیزی باعث شده به آغوش مرد دیگر پناه ببره بازگو کنه و حتما حتما برای زندگیشون یه تصمیم جدی بگیرن یعنی موضوع جدایی مطرح بشه ولی بدون اینکه بخواد این مسائل بازگو بشه اینطوری هم یه تیتر حادثه جدید به تیترهای حوادث روزنامه ها اضافه نمیشه هم یه پسر 14 ساله سالها با این طرز فکر زندگی نمیکنه که از کاش چیزی نگفته بودم

      • belive می‌گه:

        تاتا
        من با نظره کلی زیبا موافقم ولی با نحوه بازگویی و باز کردن قضیه برای پدرش باید به مانی کمک کنیم . من نمیدانم اگه مانی تنها فرزنده, ولی این رابطه باید علنی بشه تا کسی ازدگری سواستفاده نکنه. اگه الان مانی الگویش را مادرش قرار بده فردا توی زندگی خودش راحتترین راه رو که همین مخفی کاریه پیشه میکنه .بعدها سرش پایین خواهدگرفت وناراحتی روحی هم پیدا خواهد کرد . اگه مادرش حامله بشه ویا مرض جنسی بگیره اینو به شوهر بیگناهش منتقل میکنه .
        اگه مانی خواهر ویا برادر بزرگتر نداره، بنظرم یه دکتره روانشناس محلی پیدا کنه وبره درد دلشو به اون بگه. بعد از اون باید مامانش هر طوری هست پیش اون ببره تا اونم دلشو پیش دکتر باز کنه .اگه قضیه تا اینجا پیش بره ،بنظرم بقیه کار راحتتر باکمک دکتر سرهم میاید.Good luck
        liveon23@hotmail.com
        احسان

    • peiman می‌گه:

      کاملا hapal باهات موافقم . ناوک خانوم چه فکری کرده نمیدونم اما در یک کلام دستی دستی میخواد اون بچه رو تا آخر عمرش بدبخت کنه البته همین الانم فرقی نمیکنه .کاری به ایران و اروپا ندارم در اروپا هم این روابط یک زن شوهر دار با کسی دیگر غیر قانونی هست و مجازات شدیدی داره (بجز چند کشور که آزاده)

    • amin می‌گه:

      کس نگو بابا

  3. nastaran می‌گه:

    زنیکه احمق می خوای زنی روکه نتونسته جلوی نفس اش روبگیره روبدی به سنگسار؟؟؟آخه الاغ ماده چرانمی فهمی بااین شاش تراپی فکریت.دیدی تودست نشونده ملاهای شکم پاره هستی.

    • belive می‌گه:

      اون گوه مثل اینکه بست نبودنسترن . هنوز برات یکمی کنار گذاشتم.
      مانی
      همین الان برو به پدرت بگو.هیچ چیزی بهتراز روراستی نیست . وگرنه این خاطرات در بزرگی ازاردهنده است . من نمیدونم پدرت چه تیپ آدمی ولی بهتر اینه که با اون تنها باشی و اینطوری ازش سوال کن : اگه یه مرد ویا زن پشت سر همدیگه با کسی دیگه ارتباط داشته باشن باید چیکار کنن ؟ این برای اینه که ببینی پدرت تا چه حد لیبراله؟ نگران این سنگسار و این کسه شعرها نباش ؟
      من دارم بهت فکر میکنم . این ایمیل منه liveon23@hotmail.com اگه دوست داشتی بیشتر صحبت کنیم. احسان

      • حشری کون احسان بچه کونی می‌گه:

        کس نگو زن جنده مادر جنده …
        از نسترن هم ایراد نگیر که همیشه حرف راستو زده ..

        چقد تو بی شعوری ؟ خودت مادر جنده ای میخوای بچه مردم هم مادر جنده بزرگ بشه ؟ عوضی تر از تو و این کسخل خانوم زینب نوبری کسی تو دنیا ندیدم . کسخل کون گشاد .
        دیر یا زود پدرش میفهمه ……….. همونطور که پدر تو فهمید چه حرومزاده ای هستی دیوث خان.
        کیرم تو دهنت که بو شاش میده اینقد بهت شاشیدن خارکسده .

      • ffghg می‌گه:

        ریدم روخودت و افکارت و سایتت زنی به سن تو …. اخه اوزی یکم ادم باش

    • کیوان می‌گه:

      نسترن جان ماده الاغ رو خوب اومدی .. خیلی خندیدم . دمت گرم .

      البته باید میگفتی ماده الاغ پیر جاده های امامزاده داوود … آخه این ماده الاغ میخواد با گه تراپی و شاش تراپی به شهود و اجماع با کل عالم نائل بشه … عجوزه ی دیوانه … پیر خرفت . آدم فروش روانی .

      کیو دیدی شوهرش را بفروشه آخه احمق ؟

    • belive می‌گه:

      اوه تعدادگوهخورها زیاد شد,راه اول : برم چندتا داوطلب بیارم بریننن تو دهنتون. راه دوم: فحش ندین ومثه ادم صحبت کنین وفضا رو الوده به گه نکنین . انتخاب با شما گوه یا صحبت .یالا جواب بدین تاقبل ازاینکه برم توالت

    • هیچکس می‌گه:

      من با زیبا موافقم بشدددددددددددددت
      زنیکه احمق کونش گشاد شده میخاد به هرکسو ناکسی کونو کس بده خب کی جلوشو گرفته
      چرا با احساسات ی بچه بازی میکنه
      برو طلاق بگیر کیر کل ایرانو تست کن
      این چه وضعشه
      دلم واسه همچین بچه هایی میسوزه
      خداییش حق همچین ادمی سنگسار نیست باید جلو چش همه با کپسول بکنن تو کونو کوسشش تا نیازهای جنسیش برطرف شه
      شوهرت نیاز جنسیتو برطرف نمیکنه؟خب جنده به خود شوهرت بگو مشکلاتشو یا شوهرت خودشو اصلاح میکنه یا طلاقت میده بری با همه صیغه کنی

  4. Dr . delshad می‌گه:

    خانم ناوک عمیقا معتقد شدم شما با واقعیت مرز بندی جدی ای دارید.ابلهانه ترین پیشنهاد را به یک کودک میدهید!!!! کمی فکر کنید چرا آن زن آزادانه با مرد غریبه سکس نکرده؟شرایط محیطی/تربیتی/قانونی…اینها چه؟؟درگیر کردن یک نوجوان با یک مسئله که ممکن از باعث شود تا آخر عمر از کرده اش پشیمان شود.من به سلامت فکری شما شدیدا شک دارم .اگر بعد گفتن مسئله پدر به مادر آسیب جدی جانی و جسمی بزند می دانی احساس گناه با این نوجوان چه میکند!!تو شدیدا دچار تعارض درونی این را هر آدم کم سواد هم می فهمد.از تو خواهش دارم درین باره با یک متخصص ایرانی که به مسائل اجتماعی ایران وارد است مشورت کن

  5. Shiva Deldar می‌گه:

    سلام مانی جان با این حال که زیبا دوستمه با نظرش مخالفم این خیلی خطرناکه که بخوای به پدرت اینو بگی، بدون که این تنها مادر تو نیست که اینکارودکرده طیق آمار وزارت اطلاعات ایرن بالای 70% زنهای ایرانی رابطه جنسی خارج از ازدواج دارن و میگن ایران تو تب سکسه و چرا اینجوریه تو بحث ما نمیگنجه مادرت ترسیده درکش کن تو که دوسش داری باهاش حرف بزن و بگو که درکش میکنی اون یا کمبود عشق داره یا کمبود سکس و با شناختی که من از مردای ایرانی دارم طبیعه که زنشون دچار کمبودهای عاطفی یا جنسی بشه زندگی پر از اسرار، دلت رو دریا کن تا همه چی توش حل بشه…

    • علی می‌گه:

      سلام شیوا
      خوبی
      اتفاقا خواستم برات بنویسم که اگه میشه فارسی بنویس. دهنم سرویس شد حروف پینگیلیشت رو خوندم.

    • unknown می‌گه:

      behtarin pasokh va ghane tarin konande. afarin shiva jan ham khatarat zekr shod ham eshgh be madar. mani madaret az harase inke midoone too midooni raftaresh taghir karde va nemidoone bayad che kar kone ya chetor barkhord kone. age root nemishe ba madaret roo dar roo sohbat koni barash name benevis. behesh begoo doostesh dari va behesh begoo saay mikoni ke darkesh koni.

    • دوتا می‌گه:

      عالیه
      یعنی خیانت ازاد
      جالبه برام
      این کار حتی تو غرب هم زنندس
      اینجا انگار باید ادمارو توجیه کرد براش

      • یک دانشجوی 21 ساله از ایران می‌گه:

        من توی کل این نظرات دارم دنبال یک انسان میگردم.دارم دنبال یک نفر میگردم که قشنگ فرق انسان و حیوان رو درک کرده باشه. بسم الله الرحمن الرحیم ولقد کرمنا بنی آدمه. حالا چی شده که همه حق خیانت دارن همه میتونن لخت بشن همه میتونن با مادر خودشون سکس کنن همه میتونن همسر خودشون رو به مردم عرضه کنن. نفرین بر عقایدتون نفرین به شما که از مرز انسانیت گذشتید. یکم فکر کنید چطور بنیاد خانواده و ارزش های اخلاقی داره از بین میره و انسان بودن داره معنی خودش رو از دست میده

  6. amirlokhti می‌گه:

    با شیوا موافقم

  7. فرهاد می‌گه:

    ببخش و فراموش کن.به مادرت هم بگو که درکش میکنی.نظر خودت رو هم بدون نگرانی به مادر بگو و بخواه که اشتباهش رو با اشتباه دیگری کامل نکند و از زور گویی بتو دست برداره..خانم دکتر شما هم لطفا مردمو چاه نمایی نکن.اخه دانشمند چیو میخوای ثابت کنی؟ اخه خون اون زن رو میتونی جواب بدی؟ والا حماقتم حدی داره!

  8. علی می‌گه:

    زیبا عجیبه که به مغزت خطور نمیکنه داری جان یک بچه 14 ساله رو در خطر می اندازی.
    من خیلی نگرانم.اتفاق افتاده که مادری بخاطر اینکه رازش فاش نشه بچه اش رو کشته.
    تو دقیقا داری سوق میدی به این سناریو.
    مانی عزیز من خیلی فکر کردم ولی واقعا راه حلی به ذهنم نرسید. تنها چیزی که الان خیلی مهم هست اینکه بیشتر احتیاط کن.
    البته نمیخوام بترسونمت ولی بد نیست جانب احتیاط رو هم بگیری/.

  9. علی می‌گه:

    زیبا من سایتت رو خیلی سر میزینم ولی باید اعتراف کنم که مشاوره هات بی اندازه تخمی و بی بنیه است.
    ببخشید که رک گفتم. چون من روند مشاوره هات رو خیلی دنبال میکنم. اصلا به نظر میرسه تو عالم هپروت تشریف داری.
    راستی تو آمار وبلاگت نوشتی تعداد بازدیدکنندگان. خواستم اطلاع بدم که این عدد بیانگر تعداد بازدید از وبلاگت هست نه بازدیدکنندگان.
    مثلا من اگه 100 بار بیام وبلاگت سر بزنم 100 نفر بازدید نکرده بلکه یک نفر صد بار بازدید کرده.

  10. nastaran می‌گه:

    احسان حرامزاده اونی که قراره به توبرینه من هستم که دلم نمی آدحتی تواین زمینه حرام کنم.آخه حرامزاده بچه ک………تودستمال به دستی به من چه بچه عوضی.دلم نمی خوادباحرف بدروح ام بخاطرتوکثافت آلوده کنم.خیلی حرامزاده ایی.

    • belive می‌گه:

      نسترن خر,
      تو با این فحش دادنت میخوای احساس گناهرادر زیبا زنده کنی .دستت روشده ، زیبا اخه تنها نیست ازگل. ای ریدم تو روحت اگه تو واقعا روح داری.

      • ___ فاکر احسان کون دریده ___ می‌گه:

        احسان بچه کونی ..
        آخه تو چی میدونی ؟
        باید حالا حالا ها با اون شرت خونی ..
        بیای اینجا و فحشها رو بخونی …
        اگر هم خواستی جلق بزنی و سر کیرم بمونی …
        تو با اون مادر جنده و پدر کیر خور بی سیرمونی …
        خیلی مونده تا گه زینب معمار نوبری رو تا ته بلمبونی …
        ——————————————————–
        زینب نوبری رو خر گاییده …
        احتمالا مادرش هم اونو ریده …
        کونده خایه مال زیاد داره این ورپریده ….
        یکیشم همین احسان کون دریده …

      • belive می‌گه:

        فقط برا ی خنده:
        فاکر نسترن کون دریده ___ می‌گه:
        نسترن بچه کونی ..
        آخه تو چی میدونی ؟
        باید حالا حالا ها با اون شرت خونی ..
        بیای اینجا و فحشها رو بخونی …
        اگر هم خواستی جلق بزنی و سر کیرم بمونی …
        تو با اون مادر جنده و پدر کیر خور بی سیرمونی …
        خیلی مونده تا گه زینب معمار نوبری رو تا ته بلمبونی …
        ——————————————————–
        نسترن رو خر گاییده …
        احتمالا مادرش هم اونو ریده …
        کونده خایه مال زیاد داره این ورپریده ….
        یکیشم همین کیوان کون دریده …

      • کیوان می‌گه:

        احسان بچه ابنه ای دیگه قرار نشد تقلید کنی … حداقل یکم خلاقیت داشته باش، همونجوری که در پوزیشن های مختلف کون میدی ….
        ریدم به روحت … اگر روحی داشته باشی ! (مثل خودت !)

  11. nastaran می‌گه:

    احسان بچه کونی معلومه نه ساله بودی بابات ترتیبت روداده قرمساق پاره شده ازپایین وبالا.انقدردادی که حالیت نیست چی زر می زنی دسمال به دست زیباشدی وبادادن ایمیل تخمی ات مشتریهای خنگ ترازخودت را می دزدی.آخه حرامزده جاکش قرمساق کی می آدبه توایمل بزنه که اینجا دنبال مشتری هستی تاتوکونت بذارن.خاک توسرت که اینقدر عاجزی که اینجادنبال مشتری می گردی.چون من یه دخترناز ومحکم هستم داری م یترکی پاره شده ازپایین وبالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ریدم به حلقت اًن کلفت حلق چاه گیرکرده.بچه کونی اون موقع که زیربابات می خوابیدی یادت ندادزرزیادی موقوف؟پفیوز ملیجک ملاها

    • belive می‌گه:

      فاک یو،که اینگار تخمت با فحش انداختن. گس بوگندوکه هیچکی حاضر نیست نگاه به کست بیاندازه.بگو کیر کی میره داخلت .اصلا تو احساس شهوت داری .ماده خر، دختره خشک و رسمی .اصلا تو موهای کست میزنی که کسی ازش لذت ببره. بروکست توایینه نگاه کن شاید یخورده از این حالت دربیای .من نمیدونم بهم بگو کسی هست از مصاحبتت لذت ببره .وتو اصلا راجب چه موضوعاتی دوست داری صحبت کنی.یالا بریز بیرون بگو عزیزم ،فقط بگو فحش نده

  12. میکاییل می‌گه:

    سلام بعد از مدتها!
    زیبا جان حرف هایی که زدی را خواندم اما یک چند مورد به ذهنم می رسد:
    1- آیا شما از مانی پرسیدی که شرایط خانوادگی اش به چه صورت است؟ شاید پدر مانی انسان عاقل و بالغ و عادی نباشد! شرایط خانوادگی برای مطرح کردن چنین موردی بسیار مهم است
    2- این که بعضی گفته اند اینجا ایران است حرف درستی است. البته حرف شما اگر به صورت صفر مطلق به شرایط نگاه کنیم درست است و من با عدم صداقت کاملا مخالفم. اما شرایط ایران در این مورد خاص بسیار سختگیرانه است. آیا نباید با توجه به شرایط خاص راهنمایی کنیم؟
    فرض کنید یک فردی که سرما خورده آمده پیش شما نسخه بگیرد. آیا شما با توجه به شرایط خاص آن فرد نسخه می دهید یا به هر فردی که سرما خورده یک نسخه؟ اصلا داروهای مختلف به همین علت به وجود آمده! چون نوع سرما خوردگی ها فرق دارد.
    این ها را که می گویم به معنی مخالفت با شما نیست. چون حرف شما قابل قبول است و راز داری آن هم در این موارد امراض مختلفی به دنبال دارد.
    3- این مورد را نمی فهمم که چطور مادر خود کار اشتباه کرده و حالا فرزندش را مجازات می کند. اتفاقا به نظر من اولین راه برای حل مشکل صحبت کردن مانی با مادرش در این مورد است. حتی اگر بخواهد به پدر خود بگوید قبلش با مادرش صحبت کند. این امر هم به مادر و مانی کمک می کند که شرایط جدید را بهتر درک کنند هم باید صحبت های مادر را در این خصوص شنید. هر کس برای کارش دلیلی دارد چه آن دلیل منطقی باشد چه غیر منطقی.
    4- مانی عزیز! در هر حال باید به این شرایط خاتمه دهی. نمی توانی اجازه دهی تا آخر عمر مادرت به شکل سنگین و سرد با تو برخورد کند. نمی توانی اجازه دهی که یک پرسش بزرگ در ذهنت تا سالها تو را آزار دهد. بعضی رازها نباید راز بمانند. بعضی حرفها باید زده شوند.
    نمی خواهم تو را گیج کنم چون هر کس نظر خودش را دارد و اینجا نظر ها مختلف است. اما تو 14 سال داری. دیگر بچه نیستی. همین که به زیبا ایمیل زدی نشان دهنده ی ذهن باز و بالغ تو است. من فکر می کنم باید با مادرت در این زمینه صحبت کنی. حرف هایش را بشنوی. با هم صحبت کنید. احساست را به او بگویی. اگر تحت هیچ شرایطی حاضر به صحبت در این زمینه نباشد، آن وقت است که باید با پدرت صحبت کنی. نمی دانم پدرت چطور انسانی است اما مسلما تو او را خوب می شناسی. نگران آبرو و این چیزها هم نباش. یک انسان (که تو باشی) مهم تر از آبرویی است که ممکن است در خفا ریخته باشد!
    با عقل خودت بسنج و تصمیم بگیر

  13. allen می‌گه:

    ﺩﺭ ﻭﺣﻠﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ ﻣﺎﻧﯽ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ رﻓﺘﺎﺭ ﭘﺪﺭ ﻭﻣﺎﺩﺭﺵ ﺩﺭ ﻣﻨﺰﻝ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺭﻓﺘﺎﺭﺷﺎﻥ ﺑﺎ ﻣﺎﻧﯽ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻭﺍﻗﻒ ﺷﺪﻥ ﺑﻪ ﻧﺤﻮﻩ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻭ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺸﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎﻧﯽ ﻧﺴﺨﻪ ﺍﯼ ﭘﯿﭽﯿﺪ !

  14. مازیار می‌گه:

    زیبا برات ایمیل زدم اما جوابمو ندادی

    • zibanawak می‌گه:

      میشه دوباره به من فوروارد کنی و بگی در چه رابطه ای بوده هر چند من همه ایمیل ها را می خونم و جواب هر ایمیلی را همیشه لازم نمی دانم

      • arash می‌گه:

        شبشش

      • arash می‌گه:

        khanoome ziba manam hamchin moshkeli daram nemidoonestam chetori betoon begam inja neveshtam, avalin bar vaghti hamchin sahneeeo didam 7 salam bood nesfe shab raftam otaghe pedar madaram ye marde gharibaro didam!
        harchiam fardash be hame gpftamm kasi harfamo bavar nakard, az oon mozoo gozasht vaghti 11 sal dashtam fahmidam madaram ba ye marde zan dar dooste motmaen shodam aval bad bash sohbat kardam ke chera inkararo mikoni aval asabani shod mano tahdid kard ke kasi nabayad bedoone badesham bad goft khob dge nemikonam to in chizaro nemifahmi, chan rooz badesham fahmidam ba behtarin dooste babamam ghablan rabete dasht! baz bash sohbat kardam vali harfe khodesho zad, azoon moghe bebad hamishe midoonam ke ba mardaye mokhtalefi be dalayele mokhtalef rabeteaye mokhtalefi dare in mozoo barha bem sabet shode ba inke ma hich niaze maliee nadarim vali estedlalesh ine ke ye shalam baram begire sood kardam zarar nadare ke! alan kamelan midoone man khabar daram az in mozooa in mozoo too salaye mokhtalef tasiaraye kheili badi room gozashte alan 2 sale bash ghahram chandin baram vaghti baham davamon shode be dalayele mokhtalef hata roosh tof kardam va hamchenin alan azash motenaferam! inke nemi2nam ino be kasi begam 7 sale dare mano az daroon daghoon mikone az nazare roohi kheili asib didam vase in mozoo vva hamintor har moghe ke mikham khod erzaee konam nakhodagah yade oon mioftam va delam mikhad bash sex konam! mikham khahesh konam ke javabamo bedin!

      • عاشقت می‌گه:

        سلام زیبا جان از خودت برام عکس سکسی میذاری دوست دارم

  15. حسین می‌گه:

    ژیبا جان عزیزم شما زیادی تو آلمان بودی کمی بیشتر ایران بیا بلکه یکم ریاکاری و دروغ و دورنگی و نامردی و اینا رو بیاموزی
    این بچه مزلف ها هم که همش د رحال فش دادن هستن . بیچاره ها بس که آزادی بیان نیست تا یه جا میبینن آزاده دیگه سر از پا نمیشناسن و همینجوری چرت و پلا میگن
    نمیدونم کی خالی میشه عقده هاشون بابا یعنی واقعا نمیتونین با ادب همین حرفا رو بگید. نمیگم تعارف کنید ولی اینکه همش شد فش
    تقریبا 98 درصد پیام ها فحشه بقیش صحبت !!!
    اصلا از کجا این یارو راست گفته باشه درباره مادرش که شما این همه داستان گفتید
    به نظر من صداقت خیلی مهمه

  16. shahla می‌گه:

    mibakhshidaa amaa in che harfiye mizanin be in pesare :O khob nanehe be gaa mire ke injoori :O OMG

  17. sahar می‌گه:

    ziba dooset darim

  18. golitta می‌گه:

    ahmaghanetarin rah ra be bache yad dadi.akhe mageh shoma az Iran naumadi nemifahmi oonja che khabareh?fekr mikoni ba adamaye motemaden tarafi?

  19. elly می‌گه:

    man fek mikonam shoma adame baetemad benafsi hastid vakheili alaghe be ghodrat darid.va inke mikhaid har karii ke mikhain bokonin..tabu shekani konin va hese ghodrat beheton das mide..va ba tabu shekani erza mishid va ham noi roshan fekri midonid..man shomaro mese in mardaye irani ke to har seni be khodeshon ejaze har kario midan mibinam.chon mardan dg..ye mard irani to jesm zane shoma mibinam. va fek mikonam shoma faghat be donbale erza khodeti to matrah kardan va neshon dadane sex ba digaran (hamid sadeghi&shohare pori)na roshanfekri va kolan hamash dari khodeto bezooor erza mikoni..hey tabu shekanio inke man mitonam va mikham.!!to majaraye hamid ham fek mikonam bicharekhodesho madyon midoneste vamikhaste ye jori az khejalat darad.va be noii majbur shode..

  20. ehsan می‌گه:

    این اراجیف چیه یاد بچه میدی زنیکه دیوانه ؟ من اولش خیلی از وبلاگت خوشم اومد ولی بعدا با این کس شری که به بچه گفتی وحشت کردم
    اینجا ایران ممکن یه قتل صورت بگیره به خاطر حرفای چرت و پرت تو

  21. راشد فلاحی می‌گه:

    حیوانات در طول هزاران هزار سال تکامل پیدا کردن و بعضی ها از گوشت خواری به گیاهخواری و بلعکس تغییر یافتند. کاری که تو از مردم می خواهی مثل این است که مثلا از یک اسب بخواهی یک روزه گوشت خوار شود و ده کیلو گوشت بخورد.قطعا حیوان بیچاره با این کار نفله می شود.این حد از تغییر در طول چند نسل و با فعالیت شدید رسانه ها امکان پذیر است.مردم را به کشتن نده.کمی منطقی تر باش. فکر نکن با قربانی کردن یک عده آدم بیچاره به آرمان شهرت میرسی.

  22. تیام می‌گه:

    یعنی از حرف زدن نسترن خانوم که معلومه خودش از اون دخترای …..و هر کاری ازش بر میاد
    من این خانومو لایق نظر دادن نمیدونم اصلا
    اما در مورد زیبا خانوم
    شما یا دروغ میگی دکتری ، یا مدرکتو خریدی ، یا….. ((با عرض پوزش))اخه دختره روانیی تو عقل نداری؟؟بیشعور داری زندگی یکیو دستی دستی داغون میکنی و احتمال وقوع هر حادثه ایو فراهم میکنی،،دکتر این مملکت که تو باشی واااااااااای به حال مریزات
    دختره هرزه همه کاره فک کرده همه عین خودشن

  23. رشید می‌گه:

    عجب احمقیه این زیبا ناوک!
    به پسره میگه برو به بابات بگو و به هرکسی که دوس داری!!!
    نتیجه این راهنمایی میشه اینکه یه کتک سفت مامانه میخوره.بعدم طلاقشو میدن.همه ایرانم میفهمن که مامانش جندس.همه میخوان مامانو بکنن.

  24. مهدی می‌گه:

    زیاد حرص نخورید،آب راهشو پیدا میکنه،منطقیش اینه که بابا بفهمه با کی داره زندگی میکنه،اما واقعیت اینه که بابا احتمال داره به خاطر نیاز جنسی و روحی مادری که خودش کم گذاشته مرتکب قتل بشه
    به نظر من بهتر پسر به مادر بگه که از بابا جدا شو

  25. behrooz می‌گه:

    من فکر میکنم بهترین راه همینه بزار اون مرد بفهمه که وقتی داره تمام زندگیشو وقف همسر و فرزندش میکنه و بزرگترین سرمایه زندگیش که همون وقت و فرصت زندگی کردن داره برای کسی حرومش میکنه که در نبود اون تو بغل یه عوضی میخوابه.مانی جان اگه به پدرت نگی بزرگترین خیانتو در حق اون کردی.

  26. بهروز می‌گه:

    i like hot sexy women

  27. hamed می‌گه:

    برو برای حق السکوت جلو بابات و همچنین عدم تکرار سکس با یه مرد غریبه پیشنهاد سکس بده بهش شدیدا استقبال می کنه.آخه کسی که به یه غریبه کس بده چرا به پسرش نده.؟؟؟

  28. بهمن می‌گه:

    ریدم تواون زندگی به هرقیمتی شده باید اون زن مجازات بشه .حتی کشته شدن آدم.

  29. bahman ranjbar می‌گه:

    درست نیست غرور پدرت بدون اینکه خودش بدونه خورد بشه .چون خودت بچی بهتره ب بابات بگی .نهایت طلاقه پسرخوب ب فکرغروربابات باش

  30. امید می‌گه:

    سلام خدمت همه دوستان،مخصوصا اونایی که به زیبا(سیبا)فوش دادن،عاشقتونم،اما درمورد این موضوع باید بگم،مانی جان مطمان باش اگه بخوای به پدرت بگی،هیچوقت خودت رو نمیبخشی،البته حیف که بچه تر از اونی بودی که اون موقع که این صحنه رو دیدی از خجالت هردوتاشون دربیایی،ولی با این حساب،به نظر من تو هم دقیقا همون کاری رو بکن که مادرت باهات میکنه،منظورم اینه که تو هم محلش نذار،بهش کم توجه ای کن،و اصلا باهاش حرف نزن،میدونم برای بچه ای به سن تو سخته ولی احتمال میدم که با سرد شدن باعث گرم شدن مامانت بشه و اون به طرفت بیاد و باهات دردودل کنه،ولی حتی فکر بازگو کردن موضوع با پدرت یا هرکس دیگه ای رو از ذهنت پاک کن چون حتی اگه پدرت خیلی هم بی عرضه باشه عواقب بدی رو برای خودت به همراه داره

  31. omid می‌گه:

    زیبا قشنگ گفتیییییییییییییییییییییییی

  32. Shadmehr02 می‌گه:

    جنده دیوس آخه تو مگه خایمالی؟ریدم تو مدرک دکتریت مادر جنده.کیرم تو حناق حنجرت.آخه به پدرش بگه یا نگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  33. مصطفی می‌گه:

    ببین مانی جون تو میتونی هیچی به بابات نگی . در عوض خودت با مامانت سکس کنی . هم مامانت شهوتش میخوابه هم تو یه حالی میکنی . من خودم چون مامانم شهوتش زیاده. هر دو هفته ای میکنمش . خیلی هم حال میده. بابامم هیچی نمیفهمه.

  34. کس ننه زیبا ناوک می‌گه:

    سگ جنده خارکسه کونی کیرم تو اول و آخر تو و طرفدارهای مادرجندت دیوث!

  35. ارزو می‌گه:

    خانوم ناوک درسته که پدرش باید بدونه
    ولی اینم در نطر بگیرین که با دونستن پدرش زندگیشون از هم میپاشه
    احتمالش خیلی زیاده که اینطوری بشه چرا اینو در نطر نمیگیرین؟؟

    • دوتا می‌گه:

      زندگیشون می پاشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      جهنم
      زن خراب به چه درد زندگی می خوره
      کسایی که با این جریان موافقا فکر کنم خودشون تمایل زیادی به هرزگی دارن

  36. آذر می‌گه:

    به نظر من اشتیاه ترین کار اینه که به بابات یا کس دیگه ای در این رابطه صحبت کنی البته اینو هم میفهمم که از این واقعه ضربه ی روانی زیادی خوردی ولی بهتره فقط با مامانت در این خصوص صحبت کنی و از اینکه با تو بد رفتار شده ازش گله کنی .به هر حال اینجا ایرانه و سکس یه زن شوهر دار با یه مرد غیر از شوهر یه جرم بزرگه که میتونه منجر به صدور حکم اعدام هم بشه . ولی ممکنه به هر دلیل پدر و مادرت با هم رابطه خوبی از نظر جنسی و … نداشتن و مادرت یه جورایی به این رابطه نیاز داشته.بهتر هس در این رابطه هم با مامانت حرف بزنی و از طرفی اونو مطمین کنی که به کسی در رابطه با چیزی که دیدی حرفی نمیزنی. آره به نظر من این بهترین کاره که میتونی بکنی عزیزم.

  37. پ ا ر س می‌گه:

    برای اولین بار دیدم که زیبا ناوک یه نظر درست داد!!! :))))))))
    یه بار حرفش بدرد بخور بود!

    اینقدر شگفت زده ام که…….! احساسی دارم مثل احساسی که کس خل ها زمان ظهور امام زمانشان دارند!!!
    «)))))))))))))))9
    :))))))))))))))))))))))))))))))9

  38. ffy می‌گه:

    چقدر کوس کش ننه اند اینا سگ ارمنی ننتو بگای مردی که زنش این کارو میکونه کولاشو بگو بندازه بالاتر

    • شهروز ناوک می‌گه:

      دوست عزیز شاید درست نباشه اینطور در مورد مردم قضاوت کنیم. درحالیکه دور از نظر نیست که همین مسئله در خانواده شما نیز باشد…هر چند مخفی

  39. کسی که مامان ناوک رو کرده! می‌گه:

    کس نگو جنده خانم. این همه کس شر رو از ننه ی جندت به ارث بردی؟ کیرم تو اون مدرک تخمیت. تو کس ده ای نه یه مشاور. اگه کس ده و جنده نبودی چرا عکس لختت رو گذاشتی. این حرف هایی که به اون بچه بدبخت زدی، آبروی اونو خونوادشو بردی کس کش
    کیرم تو اون خونواده ای که توش بزرگ شدی! تو مشاور نیستی! فقط یه الافی که واسه خودت وبلاگ را انداختی و مردم و اسکل می کنی و میخندی بعد هم میری جنده خونه لخت میشی عکسشو میزاری تو وبلاگت و آبروی ایران و ایرانی ها رو میبری با عکست

  40. اکبر می‌گه:

    با سلام من فکر می کنم با وجود شرایط ایران و قوانین و عرفی که در ایران هست این نوع راهنمایی صحیح نباشه واین مرد جوان با صحبت کردن با مادر (که الان در سن نوجوانی است و از نظر روحی خیلی به هم ریخته ) و رسیدن به یک راه حل منطقی از نظر عرفی و عقیده ای که همان طلاق از پدر مانی است برسند تا هم این مرد جوان بیشتر از این دچار ضربه روحی نشود و هم مادر به عشقش برسد و هم پدر مانی به کمبودهایی که در ازدواج با مادر مانی داشته بیشتر فکر کرده و به تجربه و نتیجه مناسب برسد . تنها راه عقلانی که به عقل ناقص من در شرایط کنونی و فرهنگی و مذهبی ایران میرسد این است با تشکر.

  41. saeed می‌گه:

    لاشی خانوم اگه گیر من میفتادی میدادم خر بکنتت که دیگه شاش تراپی انجام ندی .کیر تو روحت کسکش.با این نظرهای کیریت بی پدر جوانای مردم رو داری بی چاره میکنی اگه گیر من بیفتی مثل سگ سقطت میکنم کیر تو اون روح پلیدت .یه خبر دارم برات تخمه تو رو ابلیس انداخته اینقدر بی پدری…….

  42. maryam می‌گه:

    من موندم یارو خود مانی رو کرده یانه تازه مانی الان دوتا بابا داره مگه نه بچه ها بعد ایا کیر اقاهه تو کوس ننش بوده یا کونش شایدم مامانش قولنج داشته اونم ماسازش داده هیچکی نمیدونه شاید اصلا سکس نکردن یه شرط بندی بوده من میگم مانی بره با مادرش حرف بزنه

  43. reza tala می‌گه:

    ناروگ گوه خورده! !!!!

  44. reza tala می‌گه:

    بچه ها اون یارو داشته مامان مانی رو میکرده من بودم،مانی جان مامانت جنده نیس کونیه!!خخخخخخخخخخخخخخخخ

  45. کیانوس می‌گه:

    سلام به همه به نظر من زیبا یک بیمار روانیه و میخواد زنان مطلقه و بچه های طلاق تو ایران زیاد باشن،ولی من نمیدونم ایشون چه سودی از این قضیه میبره ولی میتونم اینو بگم ماتنی جان ،هر انسانی جایزالخطاست . وشما به جای اینکه این موضوع رو با بابات در میان بزاری ، یه بار مرد و مردونه با مادرت صحبت کن و بهش بگو که این موضوع تورو خیلی عذاب میده و تنها راهی که میتونی چشم پوشی کنی اینه که مادرت دیگه هرگز این موضوع رو تکرار نکنه . مگر نه که شما دیگه صبر نخواهی کرد وهمه چیز را به بابات خواهی گفت.مانی عزیز یادت باشه خدا همه عیبهای ما وکل انسانها رو میپوشونه مگر نه که سنگ رو سنگ بند نمیشه و یادت باشه هیچ زنی دست به همچین کاری نمیزنه الا اینکه شوهرش بهش خیانت کرده باشه.این به من ثابت شده و در گذر زمان به خود تو هم ثابت میشه.بد نیست موضوع رو از طرف مادرت هم حلاجی کنی!شاید دلیلی برا این کارش داره که منو شما میتونیم با شنیدنش حقرو به مادرت بدیم.

  46. majid می‌گه:

    زیبا جان من بسیار مشتاق سکس باتوام. علی الخصوص آنال سکس. چکار میتونم بکنم .؟

  47. irani می‌گه:

    کیرم تو کست تو همه فک و فامیلات
    آخه کس ننه اینم شد پیشنهاد؟
    کیرم تو مدرک دکترای قلابیت
    مادر جنده حروم زاده

  48. رضا می‌گه:

    سلام دوستان فرض کنین این اتفاق واسه شما بوده بعد تصمیم بگیرین چه می کردین یا فرض کنین شما همسر چنین ادمی هستین و کلی خرجش می کنین که بره به دیگران حال بده این بچه تا اخرین لحظه عمرش این اتفاق تو ذهنشه و حقارتشو باید تحمل کنه حتی اگه کسی ندونه پس بهتره فاش کنه همه چیزو و لطمه ای که این وسط وارد میشه فقط به خانومست تا چند وقتم به اقاهه

  49. شمیم می‌گه:

    زیبا ناوک کون گشاد جنده، ایدز داره و داره همه رو آلوده میکنه….
    کس کش

  50. فرشاد می‌گه:

    سلام من کامرانم 33 سالمه از استان گلستان مجردم به دنباله یک زوج یا یک خانم برای دوستی عشق و حال میخام هست اگه هست اینجا واسم شمارش و بزاره تا اس م اس یا بزنگم براش لطفا شماره گزاشتین بگین برای کامران

  51. صفا می‌گه:

    صداقت در گفتار زیبا وجود داره باخیانت نمی شه زندگی کرد.شما زندگی یک دختررا به قساد می کشانید ریا دروغ مادر باید تاوان خیانت را بدهد اما ……شما نمی گذارید

  52. majid می‌گه:

    بابا دست خوش خانم دکتر این چه نسخه فکریه داری برای این نوجوان میپیچی میدونم یه بینش عجیب در غریب داری ولی نکن این کارو .طرف مادرش یه خبطه و خطایی انجام داده داری از اون ور اب یه نسخه میدی طرفو بچه طلاق کنی . خیلی با حالی و کس خل

  53. ثونار می‌گه:

    ثونار

    سلام به همه دوستان
    نمیدونم شما چطور دکتری هستین اماا مطمئنم مدرکی ندارین فقط برای گذران وقت میاین
    ربطی به روشن فکری مردان ایران نداره..این که زن بره با یه مرد سکس داشته باشه بعد شوهرش بگه فدا سرت روشن فکری نیس..بی بندوباریه
    من به این پسر گل اقا مانی پیشنهاد میکنم که اون موضوع رو فراموش کنه
    مانی جان سعی کن فراموشش کنی و اینکه هر وقت به ذهنت اومد اون مسئله رو روی یک برگه بنویسش البته رمزی بنویس که فقط خودت بفهمی .. بنویسش و به خودت بگو من 3 ساعت دیگه به این موضوع فکر میکنم الان باید درس بخونم.. یا یک چیزی که نشون دهنده اون داستان باشه رو نقاشی کن.. سعی کن هی زمان رو طولانی تر کنی..
    بنویسش و اگر دیدی بازم نمیتونی فراموش کنی دلیلایی که قانعت میکنه رو جلوش بنویس ..
    اما در مورد مادرت ..هر ادمی اشتباه میکنه ..هرچند مادره شما اشتباهش خیلی بزرگه ..اما خب بشره
    بهش از بیست 10 بده تو زندگی و مردودش نکن.. به پدرت نگو به هیچ وجه .. چون نتیجش شاید خیلی بدتر باشه
    با مادرت صحبت کن بهش بگو ناراحتی از این قضیه ..بهش اخطار بده که به پدرت میگی اگر باز اشتباه کنه (البته فقط اخطار، اینکار رو انجام نده)
    نمیدونم الان شاید بخوام اینا رو بگم دوستان مسخره کنن ..اما خب حتی یک فاحشه هر در اوج فاحشگی به خدا معتقده
    سعی کن اخره هفته به هر بهانه ای شده با مادرت بری امامزاده ای چیزی..حتی اگر مادرت تند برخورد کرد ببرش با خواهش و التماس
    سعی کن توانتو بکار ببری تا اوضاع خوب شه
    اما اگر مامانت هیچ فرقی نکرد به مادربزرگت یا خالت ..هر کدوم که بیشتر اعتماد داری بهشون بگو بزار قبل از اینکه پدرت بفهمه قضیه رو حل کنن..
    من دوستم یه بار اشتباه کرد ..قول دادم به خانوادش نگم..زندگیش تباه شد..کاش میگفتم

  54. مهدي می‌گه:

    من موندم تو با چه عقلي اين پيشنهادو به ماني دادي زيبا خانوم

    اينجا مردا رو زناشون غيرت دارن مطمئن باش اگه به باباش بگه زندگي خودشونو خراب ميكنه تازه خود ماني هم كتك مفصلي از باباش ميخوره

    به نظر من بايد با يه روانشناس ( البته نه روانشناسي مث تو ) در ميون بزاره

    ماني با مادرت طوري رفتار كن كه اون به جاي تو احساس حقارت كنه. تا ميتوني اونو زير نظر بگير

    سعي كن هم بابا و هم مادرتو بكشوني پيش روانشناس تا غير مستقيم به اونا مشاوره بده …

    مامانت رو از عذاب الهي بترسون با آوردن كتاب هايي در اين مورد … شايد به خودش اومد

    ولي هيچ وقت به بابات نگو

  55. پيمان می‌گه:

    سلام من عاشق سكس با شما هستم بايد چيكار كنم

  56. مهرداد می‌گه:

    من میگم مادره دوتا کشیده بخوابونه زیرگوش بچه تا یاد بگیره تو کار بزرگترها دخالت و فضولی نکنه. سکسش هم نه به باباهه ربطی داره نه به کس دیگه. برده ی زر خرید که نیست که این خانوم میگه پدره حقشه بدونه. مگه اموالشه که حقشه؟ بدن ادم قبل از هر کس دیگه اموال خوده ادمه فقط و فقط. وقتی کس دیگه فکر کنه روی بدن ادم حقی بیشتراز خود ادم داره باید تاسف خورد به حال اون زندگی که برای اولین داراییت که بدنته نمیتونی تصمیم بگیری و یا به قول خانوم دیگران حق دونستن دارن در موردش. شما خانوم زیبا ناوک یک روانپزشک مریض و یک انسان عقب افتاده هستی. مرده هیچ حقی نداره.

  57. asal می‌گه:

    مانی جان منم یه دختر 18 ساله هستم. از سکس مامانم چند بار با یه مرد دگ مطلع شدم… درکت میکنم. بعد از گذشت یک سال هنوز نتونستم این موضوع رو درک کنم. اما بعضی وقتا نفهمیدن بهتر از فهمیدنه. وانمود کن نمیدونی. برو به مامانت بگو من همه چیو فراموش کردم و باهاش عادی برخورد کن. خیلی سخته. من دگ اون نشانه ی مقدسه مادری رو توی وجود مامانم نمیبینم. مانی جان ماه هیچوقت پشت ابر نمیمونه بالاخره دیر یا زود پدرت متوجه میشه اما تو حرفی نزن که تا آخر عمر عذاب وجدان به هم زدنه زندگیه پدر و مادرتو داشته باشی.

  58. ehsan می‌گه:

    خاتم بیوه یا مسن میخام 09362469735

  59. ehsan می‌گه:

    سکس تلفنی میخام 09362469735 کیر کلفت خاستی بزنگ ارضات کنم عاشق سکس تل خواهشا یک خانم بزنگه بدجور تو کف وحشریم

  60. نیما می‌گه:

    آخه زیبا جنده ، فرض کن اگه من تو رو بگایم که آرزومه چون روت کم میشه ، خوبه بچه تو به شوهرت بگه من تو رو گاییدم.مگه کس دادن تو واسه شوهر بی غیرتت طبیعی باشه.

  61. afshin می‌گه:

    آخه کون تو کیرمنم نیستی که بخوای تو زندگی مردم دخالت کنی پس کیر منو بخورو خفه شو

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 252 مشترک دیگر بپیوندید

