فتوهائی جالب از شیوای ترانس

زیبائی این عکس ها از واقعی و طبیعی بودن آنهاست 

s000

http://youtu.be/32gEDYd3B_Q

https://vimeo.com/55855627

32 Responses to فتوهائی جالب از شیوای ترانس

  1. shahla می‌گه:

    heykale besiar zibayi dari shiva jan

  2. بازتاب: عکس زن لخت « خبر های جنجالی

  3. unknown می‌گه:

    shivaaaaa jedi amal kardi?
    yani begim mobarake?
    akhe gofty doktoret gofte aroosaketo be onvane ye Clitoris bozorg bepazir va gofti bahash rahati…
    any way tabrik migam…ye khanoome mareke

  4. بازتاب: عکس دختر لخت « عکس و خبرهای های 18+

  5. emad می‌گه:

    yani in ghablan doodool dasht???

  6. شادی می‌گه:

    وای خدا حالم بهم خورد خجالت نمیکشی تو!!!!!!!!!! اه اه خاک بر سرت!!! مثلا با این کارا میخوای چی رو ثابت کنی!! چون هیچکی عاشقت نمیشه و فقط میخوان باهات سکس کنن خودت رو گول میزنی!!

    • Shiva Deldar می‌گه:

      halet beham khord ya nakhord moshkele khodete vali kheyli bishtar az unike asheghe to shodan asheghe man mishan, na khejalat nemikesham, eftekharam mikonam, hala mituni biay bazam fohsh bedi, faghat sathe fekre khodeto be baghie neshun midi,

      • unknown می‌گه:

        janam azizam shivaaa… kheili ghashang o saboor o ba molaheze javab dadi… in adam bayad az khodesh o goftash khejalat bekeshe dar moghabele chenin barkhordi az to…

      • X می‌گه:

        سلام شیوا من ویدئوهاتو دنبال میکنم. خیلی خوشحالم که از خودت ویدئو می ذاری. من هم مثل خودتم. من تقریبا 50 درصد حالات مردانه و 50 درصد زنانه دارم. و البته در تصمیم گیری سخت مشکل دارم. من ویدئو های زیادی از قبل و بعد از هورمون تراپی ترنس ها در یوتیوب و از جمله مال خودتو که هورمون استفاده کردی رو دیدم. شاید نزدیک به 300 کلیپ تو این 2-3 ماهه جمع کردم و دیدم.همین طور ویدئوهایی از لیدی بوی ها در تایلند. و حتی لیدی بوی ها در سایت های پورنو که دیگه خیلی واضح میتونی تمام بدن یک لیدی بوی یا ترنی رو ببینی. همین طور مستند 4 قسمتی My Transsexual Summer که خیلی باحال بود. اکثر ویدئو ها خصوصا اونا که در سایت های پورنو بود خیلی عالی بود. یعنی با هورمون کاملا زنانه شده بودن و عالی. البته جراحی های زیبایی هم می تونه مکمل باشه. مثل پروتزسینه یا جراحی بینی و …. فقط لامصب پول می خواد. شیوا به نظر من هم جراحی کیر به کوس اصلا لازم نیست. من فکر میکنم لیدی بوی بودن خیلی جذاب تر و خاص تر از زن بودنه با تمام هزینه و عوارضش. همون هورمون توپه.در مصرف قرص های هورمونی خیلی دقت کن که دکترت این کاره باشه و مدام هم از خودت چکاپ بگیر. دکتر من دکتر X هست به من گفت سبزیجات و میوه و همین طور آب خیلی باید استفاده کنم.مکمل کلسیم و ویتامین د هم که خیلی مهمه بهم داده. چون هورمون ها رو استخوان اثرمیذارن وحتی یک بنده خدا سرخود هورمون استفاده کرده بود که به علت زیاد استفاده کردن استخوان هاش بنا به قول خودش حالت نرم پیدا کرده بود پس دقت کن. آب هم زیاد بخور چون کبد و کلیه قرص ها رو جذب می کنن. البته داروها رو گرفتم ولی در این که شروع کنم یا نه مرددم. هنوز نمی دونم لیدی بوی بودن بهتره یا بوی بودن. می ترسم پشیمون شم یا وضعم بدتر شه. از طرفی از وضع فعلیم هم ناراحتم چون اون احساسات زنانه با من هستن و نمی تونم سرکوبشون کنم. از طرفی دلم می خواد خانوادمو ترک کنم و تنها زندگی کنم. تنها و آزاد. البته تاحالا 3بار این کارو کردم ولی مادرم میاد پیدام میکنه و دهنمو گاییده. شیوا من هم مثل تو سه سال دوست دختر داشتم که صیغش کرده بودم وحتی یک سال باهم تو یک حیاط قدیمی که خانوادم برام گرفته بودن چون نمی تونستم باهاشون زندگی کنم زندگی کردیم. ولی جالبه بدونی 4 ماه بعد ازآشنایی من پیش دکتر X رفتم و گفتم می خوام زن بشم. بهم قرص داد و من مصرف میکردم تا دو سال ولی قرص هاش ضعیف بود و اثر نمی کرد. موهای بدنم کم پشت شد ولی از بین نرفت. وزنم که 8 کیلو کم شد طوری که همه می گفتن معتادی. هنوزم میگن. میگم نیستم باورشون نمی شه. سینم یک خورده برجسته شده بود البته یک خورده نه زیاد. تو تمام این مدت هم با اون دختره زندگی می کردم یا همو می دیدیم. البته چون اثر قرص ها خیلی کم بود چیزی نفهمید بهشم نگفتم. شایدم به روش نیاورد. من در تمام مدت با اون بودن بازهم دوست داشتم بدنم و صورتم زنانه باشه. البته قرص ها هم اثر گذاشته بود و تا حدودی تغییر کرده بودم. پوستم صورتم. بدنم. با اینکه کم بود اثرش ولی خیلی حال میکردم. دوست داشتم بیشتر اثر کنه. سینه هام گنده تر شه و فیسم زنونه تر. الان نمی دونم چی کار کنم؟ از زن بودن از یک چیزش بدم میاد ضعیف بودن. نمی خوام هر چلغوزی بهم اهانت کنه. الان که پسرم کسی بهم نگاه کنه جوری بهش نگاه میکنم که یعنی چیه ؟ امریه؟ جذبه خودمو دارم و خوشم میاد. ولی اگر زن باشم این جذبه از بین میره. و خیلی برام سخته که یک چلغوز بهم مثلا تیکه بندازه. چون زنا رو می بینم واقعا ضعیفن. اگر بهشون نگاه کنی نگاهشونو می ندازن زمین. از این خوشم نمیاد. از ضعیف بودن خوشم نمیاد. یک چیز دیگه هم اینه که من از رابطه با دخترها خوشم میاد و برام خیلی لذت بخشه. من وقتی کنار اون دختر راه می رفتم و باهاش حرف می زدم و مثل مغناطیس به هم وصل بودیم. وقتی هر روز یک مدل آرایش میکرد یا هرماه یک مدل مانتو می پوشیدخوشم میومد. ولی از طرفی خیلی دوست دارم شبیه یک زن سکسی باشم. تقریبا از سوم دبیرستان بود که این حالت هام بیشتر شد. می رفتم جلو آینه و ناز میکردم. یا خودمو می ذاشتم جای نقش زن یک فیلم. 21 سالم بود که به چشم هام مداد مشکی می کشیدم و کلی حال میکردم از چهره زنونم. الان بعضی وقت ها که کسی خونه نیست چادر سرم میکنم و با مداد آرایش میکنم و حال میکنم باسه خودم. ولی می ترسم می ترسم از اینکه در آینده که سنم بالاتر رفت تبدیل شم به یک چیز نافرم و مزخرف. هرچند استخونام ظریف هستن و می دونم که مصرف هورمون من رو خیلی می تونه زنونه کنه ولی می ترسم باز اون چیزی نشم که می خوام. می ترسم عوارض داشته باشن. می ترسم وقتی زن شدم و ضعیف نتونم باهاش کنار بیام و پشیمون شم. به خصوص با افزایش سن نمی دونم وقتی سنم زیاد شد اون موقع زن بودن بهتره یا مرد بودن. اون موقع چه شکلی میشم؟ اعصابم گوزیده. نمی دونم چی کار کنم. وضع الانم هم رو دوست ندارم. خسته شدم واقعا.
        امیدوارم موفق باشی شیوا. بسیار علاقمندتم و ویدئوها و کاراتو دنبال میکنم. تصویر جدیدت خیلی خوب شده بود. عالی بود تغییراتت. تبریک میگم. امیدوارم مدل بشی. دارم میگردم ببینم وبلاگی چیزی داری یا نه. اگر نداری حتما یکی بزن و توش حرف بزن. خیلی ها دوست دارن بیشتر دنبالت کنن.
        موفق باشی.

  7. سارا می‌گه:

    در جواب شادی : اگه منظورت عاشق ظاهره که بدون شیوا از این عشاق زیاد داره ولی اینو بدون که من به شخصه عاشق طرز فکرش و روح بزرگش و آزادی اش هستم. خیلی ها مثل تو فکر می کنند و قضاوت می کنند . شما خودتون رو پشت نقابهایی پنهان کردید و از برداشتن اونها هراس دارید ، حتی خودتون دوست ندارید با خودتون مواجه بشیدو وقتی انسانی بی نقاب ظاهر می شه و اونچه در ذهنش می گذره ،در ظاهر نشون میده با عینک بد بینی تون به قضاوت می نشینید.شاید خیلی زمان لازم باشه تا خیلی ها مثل شما یاد بگیرند انسانها رو همون طور که هستند هر چند متفاوت با خودشون بپذیرند و در کنارشون با عشق زندگی کنند. به امید اون روز……….

    • Shiva Deldar می‌گه:

      sara= eshgh

    • کیوان می‌گه:

      سارا همون زینب معمار نوبری احمقه . …. فکر کردی کسی نمیفهمه کسخل ؟؟؟؟؟؟؟؟

      • Shiva Deldar می‌گه:

        sara dust dokhtarame va eshghame, age bavaresh barat sakhte moshkele khodete

      • belive می‌گه:

        هر جا یه کیره این کیوان (نسترن) سرش نشسته ظاهر میشه:)
        امیدوارم شیوا یه روزی سوراخ کونت ابیاری کنه

      • کیوان می‌گه:

        احسان بچه کونی ….

        شیوا رو داخل ماجرا نیار اونو به حال خودش بزار … اینقدر از کیر شیوا بالا نرو .
        ————————————————————–
        اما اینو بدون سر کیر نشستن فط کار تو هست .
        احسان بابا ….. یادت نمیاد اون روزایی که لای پات دو جفت بیضه بود پسرم ؟؟؟ پسر بی معرفت به تو میگن دیگه … اینقدر به دیگران کون دادی که دیگه کون دادن به بابا کیوان رو فراموش کردی بی معرفت … آب کیر بابا کیوان حرومت باشه . حلالت نمیکنم . پیش مامان زینب نوبری بمونی بهتره ….
        —————————————————–

        راستی احسان … کارای مهمتری دارم که باید انجام بدم . دیگه نیمتونم بیام اینجا و وقتمو تلف کنم . برای تو آرزوی موفقیت در زندگی دارم . اینقدر دگم اندیش نباش بچه .

        خداحافظ نسترن جان . خیلی دوست دارم . آرزو دارم هرجا هستی زندگی به کامت باشه .

        شیوا جان برای تو هم آرزوی موفقیت دارم . میدونم که توی نروژ به آدمها بیشتر بها میدن … پس از زندگی بیشتر لذت ببر و دنیا هم به کیرت نباشه دختر جون .lol

        زینب معمار نوبری . برای تو هم آرزوی موفقیت دارم . کاشکی اینقدر متعصب نبودی و افراط نمیکردی در آزادی جنسی …
        ————————–
        یه فردی هم بود به اسم Ali که همیشه داستانهای سکسی میذاشت توی کامنتها … خیلی باحال و عجیب بود کارش .
        ————————-

        احسان خوشم میاد هیچوقت نتونستی بفهمی که من و نسترن عزیز دو شخصیت متفاوت بودیم … دو فرد متفاوت .

        بای بای مغز گوگولی .
        همه شما مخالفان رو به امام نقی(نق) میسپارم .

  8. شادی می‌گه:

    اولا که من اولین باره نظر مبدم دوما من توهین نکردم فقط گفتم شیوا داره خودش رو گول میزنه هیچ پسری عاشق شیوا نمیشه مگر اینکه منحرف جنسی باشه یا شاید دوجنس گرا یا شایدم گی!!!! ایناییم که میان ازت دفاع میکنن مخصوصا پسرا همه تو رو واسه تنت میخوان مطمین باش.

    • Shiva Deldar می‌گه:

      man niazi be pesara nadaram, be man migan lesbian transbender, man hich ehsasi nesbat be hich pesari nadaram, man dust dokhtar daram azizam, badaz taghire jensiate kamel ham hamin khahad bud, mituni tu net search koni va koli trans mesle man ro bebini, dar zemn agaram harki ashegham beshe che gay che harchi una monharefe jensi nistan, in shomai ke har ke mesle khodet nabasharo monharef hesab mikoni, enherfai vojud nadare, adama motfavetan, harki yejourie, man khodamo gul nemizanam, vaghean chi baes shode hamchin fekri bokoni? ta sale dige man taghirati khaham kard ke age axamo bebin aslan bavaret nemishe, dar zemn tane man ham jozvi az khodame pas harki dusesh dare damesh garm, gharar nist hame asheghe shakhsiate ham beshan ke

    • حمید می‌گه:

      شادی عزیز زود قضاوت نکن انسانها در مقام قضاوت نیستن چون همیشه پای علمشون لنگه نسبت به مسائل من از ایرانم به تن شیوا هم دسترسی ندارم اما واقعا دوسش دارم بخاطر نوع نگاهش به زندگی حلا بازم میتونین بگین حمید هم همون زیباست یا هر چیزه دیگه موفق باشی

  9. شادی می‌گه:

    هیچوقت یه ترنس عاشق هم جنسش نمیشه پس شما گی زن پوش هستی والااااااااااااااا وگرنه کدوم ترنس زن داشته!!!!!! خنده داره به خدا.

    • Shiva Deldar می‌گه:

      bebin man az ro ahmagh taram ke miam inja javabeto midam, man hamin alanam darmanam ro shoru kardam va yeruzi ye zane lesbian misham, gay ke asheghe marde, sad ta trans mitunam behet neshun bedam ke zan dashtan hatta bacheham daran vali alan taghire jensiat dadan va kamelan az nazare badani ham zan hastan, to age tu jahle morakabi moshkele khodete, yekam boro tu inter net tahghigh kon shayad ye chizai dastgiret shod, man baraye to khande daram vali to va amsale to baraye man gerye daran, albate alan faghat pooz khand mizanam

      • هیلدا می‌گه:

        عزیزم بعض ها عقلشون ناقصه هرچقدر هم باهاشون بحث کنی فایده نداره ، من ویدیو هاتو دیدم مصاحبه ی تو باخانم ناوک بسیار جا لب بود . از حرفای این بی سوادها بکش بیرون شیوا جون اینها نه علمش و دارن و نه شعور پس ناراحت نشو عزیزم خیلی ها هستن که می فهمنت … و می دونن حرف حسابت چیه بقیه رو ول کن همی شه دهنهشون به چرند گفتن بازه عزیزم درست بشو هم نیستن چون دچار دگماتیسم هستن مغز این افراد قفله نمی تونی تغییرشون بدی و اینکه من شجاعت تورو تحسین می کنم هر جا هستی قدر خودت و بدون هم زیبایی هم خانومی هم مهربونی همه ی خصوصیت های خوب و داری پس چرا باید ناراحت باشی :)
        یه مدت دچار اضطراب های شدید بودم می رفتم انیستیتو تهران یه دوستی اون جا پیدا کرده بودم مشکلات قبلا تو رو داشت می گم قبلا چون الان خدارا شکر عالی هستی و بهتر هم میشی عزیزم نگران نباش .
        ولی مامانم دهنم و سرویس کرد و می گفت زیاد با افراد اون جا نگرد چون منم تو ایران دهنم سرویس شده و با همه مشکل دارم چون درکشون پایینه ببین فقط تو نیستی
        راستی عزیزم آدرس فیس بوکت و می تونم داشته باشم ؟

  10. Avesta می‌گه:

    احمق اون عوامین که میان این کامنتای چرتو می ذارن شیوا اومده عکسشو گذاشته واسه این که نگاه یه سری احمقارو به انسان و انسانیت عوض کنه واقعا من جاش بودم اینکارو نمی کردم خیلی با شعوره که اینکارو کرده!

  11. Neo می‌گه:

    خسته
    خسته از روزهای گذشته ، خسته از دردهای برگشته
    خسته از خاطره های یخ زده ، خسته از دل های غم زده
    خسته از روزهای برفی ، خسته از گذشته ی ننگی
    خسته از روزهای بیکاری ، خسته از حرف های تکراری
    خسته از بیداری و بیتابی ، خسته از بی خوابی و بیماری
    خسته از غم و سیاهی ، خسته از مرگ و و تباهی
    خسته از مردم بیمار ، خسته از اجساد بر دار
    خسته از این همه دردسر ، خسته از اون خدای بالاسر
    خسته از هر چه صبوری ، خسته از هر چه کبودی
    خسته از هرچه دورویی ، خسته از هرچه تو بودی
    خسته از هر چه نجاست ، خسته از هر چه کثافت
    خسته از هرچه اسارت ، خسته از هرچه حقارت
    خسته از هرچه تحمّل ، خسته از هر چه تبسم
    خسته از هرچه تأمّل ، خسته از هرچه تعصب
    خسته هر چه تجمل ، خسته از درد تفکر
    خسته از حس تمسخر ، خسته از حس تنفر

    خسته از تشدید ، خسته از تردید
    خسته از تحدید ، خسته از تبعید
    خسته از ترس ، خسته از مرگ
    خسته از شک ، خسته از اشک
    خسته از تو ، خسته از من
    خسته از ما ، خسته از زن

    خسته از سرکوفت بابا ، خسته از اشکای مادر
    خسته از حرفای داداش ، خسته از افکار خواهر
    خسته از نگاه دوستان ، خسته از گرگ توی بوستان

    بابام می زد توی سرم ، مامان می گفت بیچاره پسرم
    داداش می زد زیر گوشم ، خواهر می گفت زهر بنوشم

    بابام حرف می زد ، از حرفاش ننگ می بارید
    مامان پلک می زد ، از چشاش اشک می بارید

    روی سجاده ی سبرزش ، روی دستش
    اما این روح تشنه ، این روح سرکش

    خسته است از رنگ ، خسته است از ننگ
    خسته است از مرگ ، خسته است از جنگ

    لب دوستان پر از خنده ، لب بابا پر از نفرین
    چشم مادر پر از گریه ، چشم مردم پر از توحین

    شب های طولانی ، خواب های کفر آلود
    دل های فولادی ، شهوت خاک آلود

    مردهای لب تشنه ، مردهای دل بیدار
    مردهای فکر خسته ، مردهای مرد بیزار

    غم و درد و مرگ و نفرین
    طرد و ننگ و اشک و توحین

    برای من ها ، برای مردها
    برای شب ها ، برای دردها

    (تقدیم به شیوا)

    • Shiva Deldar می‌گه:

      ممنون، خیلی زیبا بود

      • Neo می‌گه:

        می خوام بدونی هنوز کسایی هستن که حرفتو بفهمن ، دوست داشته باشن و نگرانت باشن. ادامه بده
        محرمِ این هوش جز بی هوش نیست ؟ مر زبان را مشتری جز گوش نیست
        (مثنوی مولوی ، نی نامه)

  12. حمید می‌گه:

    سلام من حمید از مشهد تمایل زیادی دارم تا با یه خانم دو جنسی از نزدیک اشنا بشم از خانمهای محترم دو جنسی اگه کسی کامنت منو میبینه لطفا تماس بگیره 09155154150
    پاسخ

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 252 مشترک دیگر بپیوندید

