برای تمام دوستانی که خواهان فتوی کوس و کون زیبا ناوک هستند

کوس، کون و… زیبا ناوک 2008 

109 Responses to برای تمام دوستانی که خواهان فتوی کوس و کون زیبا ناوک هستند

  1. ابا می‌گه:

    الان نسترن میاد!!

    • amir می‌گه:

      joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon
      asheghesham

      • arash می‌گه:

        سلام
        آرش هستم 28 ساله خوش اندام قد180وزن76 تحصىل کرده و با ادب، علاقه زىادى به سکس با خانمهاى خوشگل و ىک زوج(سکس سه نفره) دارم لطفا خانمها و زوجهاى باکلاس و هات که دنبال آدم قابل اعتماد و سکسى هستند تماس بگىرند. 09399806997
        Ajhvan44@yahoo.com

    • کیوان می‌گه:

      این زن بجای اینکه از آزادیش استفاده کنه و وبلاگی راه بندازه که افشاگری کنه و باعث آزادی ایران بشه همش میخواد راه کس خودش بیشتر باز بشه … کار خاصی نمیکنی زینب نوبری بیچاره …. برو از زنهای داخل بند ایران یاد بگیر .
      نسرین ستوده هم زنه . تو هم زنی .
      برات متاسفم .
      زن بودن رو فقط توی نشون دادن کس و سوراخ کون خودت میدونی.

      که چی ؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا کس و کونتم دیدیم . فیلم سکسی مسخره زیر پتوی تورو هم دیدیم … که چی ؟؟؟؟؟ واقعا که چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      بابا از مغز آکبندت استفاده کن دیگه 60 سالته … پس کی میخواد استفاده کنی؟

      • شادی می‌گه:

        خوب گفتی کیوان جان حرف دل ما رو زدی

      • mahsa می‌گه:

        دقیقا کیوان. این زن جنایتکار با این کارها فقط داره فکر خودشو منحرف میکنه تا به یاد سوابق تاریک و سیاه گذشتش نیفته و از عذاب وجدان نمیره. آدم فروشی اول راهش بود و خود را نمایش دادن امروز این بدبخته تا فردا هم خدا بزرگه

      • بهروز می‌گه:

        هرکسی آزاد است هر طور میخواهد زندگی و عمل کند تا جایی که موجب آزار دیگران نیاشد به هیچ کس هم مربوط نیست

      • ناشناس می‌گه:

        درود بر غیرت و شرف و مردانگی کیوان عزیز .

      • AHMAD+98 می‌گه:

        گل گفتی
        زیبا جان میخواستی چی بگی?کوس ما کوسه کس بقیه انه?
        منم کوس دارم?
        من جندم?
        بیاید منو بکنین?
        من خیلی با کوسم?

    • ali می‌گه:

      مامان جووون سید علی خامنه ای

      نوشته شده توسط
      سید علی خامنه ای
      دیروز داشتم مامانمو تو حموم دید می زدم اول موهای کسشو زد بعد شروع کرد به مالوندن خودش یه پاشو گذاشت تو دست شویی با یه دستش پستوناشو میمالید با اون یکی هم کسشو میمالید بعد نشست روی زمین و پاهاشو باز کرد داد بالا بعد دستشو کرد و کسش یه خورده بعد پاشد بدنشو لیف زد و خودشو شست اومد بیرون منم سریع رفتم تو اتاقمیه فکری به سرم زد وقتی رفت تو اتاقش چند ثانیه بعد رفتم تو اتاقش حولشو گرفت جلوی خودش گفت برو بیرون لختم رفتم طرفش گفتم می دونم حولشو گرفتم جیغ زد گفت برو بیرون هولش دادم رو تخت دستاشو گرفتم شرع کردم لب گرفتن اولش نمی خواست لب بده بعد خودش پاهاشو دور کمرم قلاب کرد منم دستاشو ول کردم بعد از اینکه حسابی لب بازی کردیم پاهاشو باز کرد گفت مرسی پسرم من خیلی وقته اینو می خواستم ولی می ترسیدم تو…. نذاشتم حرف بزنه دوباره لب گرفتم اونم عالی همراهی می کرد بلند شدم لباسامو در اوردم همدیگرو بغل کردیم یه خورده بدنشو مالیدم بعد دوباره خوابوندمش سینه های بزرگ و سفیدشو خوردم اونم آهه و وووه می کرد اومد پپایین تر ناف و شکمشو بوسیدم و رسیدم به کسش کسش و اول مالیدم بعد حسابی لیسیدم کسش گوشتالو بود خیلی باحال بود خلاصه انقدر لیسیدم که ارگاسم شد رفتم ازش لب گرفتم آخه لباش خیلی خوش مزه هست عاشق لباشم حالا نوبت اون بود من خوابیدم و تکیه دادم به پشت تخت مامانم برام ساک می زد چه حالی می داد موهاشم جمع می کرد دوباره میریخت تو صورتش دستمو کردم تو موهاش با اون چشمای نازش داشت منو نگاه می کرد که100 برابر حشری می شدم چند لحظه بعد کیرمو کرد تو کسش داغی کسش رو حس کردم اولش حسابی کیرم تو کسش تکون دادم اونم خودشو تکون می داد اول آروم می رفت بالا پایین بعد تند تر شد بعدش منم تلمبه زدم و پستوناشو مالیدم خیلی سرو صدا می کرد معلوم بود لذت می بره منم حال می کردم از روی کیرم بلند شد و خوابید بغل من فهمیدم منظورش چیه پاهاشو داد بالا من کردم تو کسش تند وتند تلمبه می زدم آبم داشت میومد کیرمو کشیدم بیرون اونم با دستش کیمو محکم گرفت گفت بیا بشین روم رفتم کیرشمو گذاشت لای پستوناش منم یه کوچولو عقب جلو کردم کیرمو بعد خودشو برد جلو تر کیر من درست جلوی دهنش بود تا کیرمو کرد تو دهنش آبم اومد ریخت روی موهاو صورتشبعد برام ساک زد اومدم کنارش محکم بغلش کردم دستشو بوسیدم و لب گرفتیم رفتیم حموم

      پاسخ

      • che می‌گه:

        برپدرومادرت لعنت حرومزاده مگه خامنه ای باتو چیکار کرده؟ کوس ننتو گاییده پول نداده؟

      • ناشناس می‌گه:

        منم از خ . ر بدم میاد ولی فحاشی رو کار آدمای ضعیف و ناتوان میدونم .

      • ناشناس می‌گه:

        منم از خ . ر بدم میاد ولی فحاشی ناموسی رو کار آدمای ضعیف و ناتوان میدونم .

  2. میلاد می‌گه:

    زیبا جون ممنون خیلی عالیه لطف کن جدید و شیو شدشم بزار.

  3. کیوان می‌گه:

    حمق خودتی کسکش پدر مادر جنده .
    نمیشه یک روز فحش نخوری احسان بچه کونی ؟
    .
    خوارکسده . حتما باید رژیم دهن شمارو بگاد … نمیشه آدم عادی دهنتو بگاد احمق جان ؟

    یکم مغزتو بکار بگیر ….
    این زینب اگه قدرت داشت بدتر از هر دیکتاتوری بود …. این افکار مالیخولیایی بدتر از افکار هیتلر و سران رژیم هست ….

  4. کیوان می‌گه:

    چه کس زشتی داری … حداقل پشماتو میزدی …

    همینه دیگه . قبلا که گفته بودم … تمام زندگیت توی کس خودت خلاصه شده .
    یعنی چیز دیگه ای برات تو زندگی مهم نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آزادی جنسی حدی داره … تا وقتی مغزتو و افکارتو عوض نکردی اگر هم بیای و به همه 80 میلیون آدم توی ایران کس و کون بدی باز چیزی تغییر نمیکنه زینب نوبری . این طرز فکره که باید تغییر کنه .

    کی میخوای اینو بفهمی آخه ؟

  5. کیوان می‌گه:

    زینب نوبری یک سوال داشتم . آیا شما هم پیرو مکتب نقویان هستید ؟ چون یک حدیث معتبر دیدم در این سایت :

    http://imamnaghi.wordpress.com/

    «»» امام نقی عاشق جماع اول وقت بودند خصوصا اگر بصورت جماعت برگزار میشد.
    خطبه شقشقیه – فصل «جماع را سبک نشمارید» «»»»

    دیدم تو هم سکس گروهی میخوای گفتم نکنه جزء نقویون هستی !!!

  6. Sanaz می‌گه:

    behatar bood in koso shave mikardi ghabl az aks

  7. بازتاب: عکس زن لخت « خبر های جنجالی

  8. belive می‌گه:

    به نسترن ربطی نداره…اون اگه دوست نداره نیاد اینجا
    زیبا لطفااگرمایلی توضیح روانشناسی خودتودر مورد گذاشتن خصوصی ترین قسمتهای بدنت در معرض عموم برای روشن شدن اذهان،بده .چرا لازم دیدی اینکار رو بکنی.؟

    • کیوان می‌گه:

      میدونی چرا ؟ چون میخواد احمقی مثل تو بیاد اینجا جلق بزنه …
      میخواد مثلا سایت پورنو راه بندازه ………..

      • جهانگیر می‌گه:

        کیرم تو اون روانشناسیش. اگه این آخرین کس و کون دنیا هم باشه من یکی که نمیکنمش. آدم باید واسه کیرشم حرمت قائل باشه و تو هر مستراحی فروش نکنه.

      • کیوان می‌گه:

        آقا جهانگیر من یه رفیقی دارم خیلی زن بازه … ولی همیشه یک چیزی میگه :
        آدم جلوی هر فردی نباید شلوارشو بکشه پایین .
        باهات موافقم .

      • belive می‌گه:

        افکار پوچ ….
        طرفه تو ده راه نمیدن سراغ خونه کدخدا را میگره
        بسکه حرفه خودش خریدار داره نقل قول از دوست جفنگش هم میکنه.
        فکر میکنن زنها کشته مرده کیر اونا هستن .

        پا منبرفیقت باشی بهتر تا بیای اینجا….
        کسخل ومایه خنده!!

      • کیوان می‌گه:

        احسان بچه کونی .

        تو هم بهتره بیای توی همین سایت و عکس کس و کون گشاد زینب معمار نوبری رو ببینی و جلق بزنی و کمتر کس شعر بگی .
        شاید اگر آب شومبولتو جمع کنی تو شیشه و برای این زینب نوبری کس کپک زده بفرستی تا بخوره اونوقت شاید برات پناهندگی یا چیزی جور کرد بری پیشش به زندگی سگیت ادامه بدی .
        شاید بهتر از من بدونی مردهای پناهنده توی کمپ توی یونان یا آلمان و ترکیه چکار میکنن ؟ نه ؟

        پس زر نزن . وگرنه اینقدر کله پوکتو توی کس ننت فشار میدم تا از گلوی ننت سر دربیاری …
        کیرفهم شدی ؟ یا خرفهمت کنم ؟

      • belive می‌گه:

        گندامه برا خوردنت اماده میکنم الان برو یخورده خودت انگولی بده بعد بیا.

    • کیوان می‌گه:

      همچین میگی توضیح روانشناسی انگار این جنده خانم گوستاو یونگ یا مثلا زیگموند فروید هست ….
      بابا جمع کن این چرندیاتو …با این وبلاگ افرادی مثل احسان و حمید رو مسخره کرده این کس مشنگ .
      کم مونده دوره کیر تراپی و کس تراپی هم راه بندازه .

    • کیوان می‌گه:

      میدونی ؟ زن داریم تا زن …
      من برای زنها احترام قائلم .

      یک زن میشه نسرین ستوده وکیل پایه یک که داخل ایرانه و زجر میکشه . یک زن هم میشه این جنده خانوم توی آلمان که سکس گروهی داره و طرفدار نیودیسم هست که یک چیز عادیه و کار مهمی نکرده …
      زن اولیه با مغزش داره پایه های حکومت رو سست میکنه . زن دومیه با کسش داره کمرهای احسان و حمید رو سفت میکنه ….

      کی میخواین اینارو بفهمین آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس کی ؟؟؟؟؟

      • عاشق کیر گنده می‌گه:

        دوست عزیز گاهی عکس کوس و کون پایه های حکومت مذهبی رو از زجه های توی زندان بیشتر به لرزه در میاره ؛ خوب این خانوم در زمانی که شما هنوز به دنیا نیومده بودین اون نوع دیگه مبارزه رو کرده. حق داره جامعه ایران یکی هم نیاز داره تا یه لحظه هم از غریزه صحبت کنه.

      • belive می‌گه:

        خیلی خوب بابا نقطه نظرات تو و نسترن هم فهمیدیم. زیاد جالب نیستن . حالاجلوی باد روصد نکنین، بذارین یخورده هوای تازه بیاد.
        راستی یادم رفت بگم:
        اگه مادر توو نسترن بخارن و پدرتون در دسترس نباشه این ظلمه نیاز جنسی اونها را نادیده بگیرین . این ایمیل منه اگه نیاز به تماس بودliveon23@hotmail.com
        (ارضاء جنسی سایه اونارو بالای سرتون بیشتر نگه میداره ، اینو غافل نشین لطفا)
        احسان

      • کیوان می‌گه:

        احسان بچه کونی یادت ندادن وقتی دارم جلوی بابای جاکشت سرتو میکنم توی کس ننت اینقدر زر نزنی و دل به کار بدی ؟ ها ؟؟؟

      • mehdi می‌گه:

        عاشق کیر گندە باهام تماس بگیر، منو پیدا کردی. خدادادی گندە است. zamanimehdi28 یاهو مسنجر

    • belive می‌گه:

      گندامه برا خوردنت اماده میکنم الان برو یخورده خودت انگولی بده بعد بیا.

  9. بهروز می‌گه:

    دوست دارم احساساتمو بگم:اول اینکه حسابی با چشام نگاشون کنم(کون و کوس رو می گم) دوم بوشون کنم سوم لیسشون بزنم و چهارم کیرمو توشون کنم تا لحظه ای که تمام احساساتمو در قالب قطرات منی خودم ارضا کنم. ممنونم از شما زیبای عزیز

  10. فراز می‌گه:

    آیا سیم آخر این است یا خودکشی ؟!

  11. Aram می‌گه:

    دست مريزاد بدني كه مال زيبا باشه بايد هم زيبا باشه. منتظر فيلم كاملا سكسي شما هستيم. نسترني ها هم كه خوششون نمياد به اين سايت سر نزنن. كسي مجبورشون نكرده

  12. nastaran می‌گه:

    زیبا ببین طرفدارت کی هاهستند.یه مشت ازگل عقده ایی عقب مونده که باارضاکردن خودشون ازطریق دیدن یک پایین تنه چروکیده چندش آورکه مثل بوزینه پیرمی مونه.باورکن استفراغ کردم بادیدن این همه کثافت.توهیچ فرقی بابوزینه هانداری.شایدهم درزندگی قبلی بوزینه بودی؟؟این جماعت کثافت عقده ایی که اینقدردرمانده هستندکه بادیدن یه گوشت گندیده اینطوری به وجدمی آیند دارندتشویق ات می کنند تا باالقابی مثل روانشناسی تحریکت کنند تاخودتوبیشترواکنی.آخرپیرسگ به قول کیوان کی می خوای بیدارشی؟؟خوکهای پایین تنه ندیده دراین طویله خوش باشید باتکه گوشت بوگنده ونفرت انگیزاین خوک پیر!!زیبا بیچاره پدر ومادرت .مطمینم حاضرندبمیرند چون تو کثافتی نداشته باشند.

  13. belive می‌گه:

    خیلی خوب حرفاتم شنیدیم. راستی تو اینگار خداحافظی کرده بودی . فکر کنم همه افراد درخیلی موارد جدال بین مغز ودلشون دارن .عیبی نداره نسترن تو هم از این قاعده مجزا نیستی .

  14. رها می‌گه:

    زیبا جان فقط می تونم بگم با دیدن این عکس ها احساس سخاوتت را حس می کنم تا حدی شبیه به وقتی است که سکس تو با حمید صادقی را دیدم. چقدر نزدیک شدن به تو راحت است .

  15. حمید می‌گه:

    من نمیدونم چرا اصرار دارین به مبارزه بابا زیبا قصد مبارزه نداره این رو که به صراحت گفته چرا اینقدر زیبا رو با مبارزین قیاس میکنید واقعا عجیب هست ایشون زندگی خودش رو میکنه بر پایه ای اندیشه های خودش حالا درست یا غلط به خودشون مربوط هست نه شما خوب اگه از نظر فکری با شما در یک راستا نیست بهش نزدیک نشید و اینقدر هم از ارزش خودتون کم نکنید و فحاشی نکنید

  16. حامی می‌گه:

    زیبای زیبا، این عکس ها زیبا ترین کادوی سال نو من بود – ممنون

  17. behnam می‌گه:

    Ziba jan salam, lotfan shave shode ro bezar. Merc, bye

  18. babak50 می‌گه:

    kheyli aliye vaghean mahshare be nazam be ein jorat o jesarat.

  19. kose nane می‌گه:

    koseto bede bokhoram

  20. goozoo می‌گه:

    salam zibaye aziz. delam mikhad berinam too kose zeshto piret. khaili az kose piret badam miyad. mishe lotfan beri be hamoon jako javadaye doret neshoon bedi kose pireto. ma javoonaye iran kose pir nemikhaim.

  21. جهانگیر می‌گه:

    برات صرف نمیکرد کامنت منو منتشر کنی؟!

  22. کیوان می‌گه:

    ختم کلام تمامی کامنهای این پیر سگ که کس زشت و بی یختشو اینجا به نمایش میزاره :
    زنیکه جنده حتی پیرزنهای جمشید قدیم تهران هم اینقدر کسشون زشت نبوده .
    واقعا باید تف زد به کست و دراختیار یک سگ بولداگ زشت قرار داد .

    چهار تا جلقی مثل همین احسان خوارکسده به دردت میخورن …
    تف به هیکلت .

    احسان بچه کونی یادت ندادن وقتی دارم جلوی بابای جاکشت سرتو میکنم توی کس ننت اینقدر زر نزنی و دل به کار بدی ؟ ها ؟؟؟

    • belive می‌گه:

      اگه توونسترن شنونده میخواین باید دست از جفتک انداختن وگازگرفتن وپارس کردن ولگدزدن ….بردارین .راستی نسترن کجاست ، کاش امشب میشد موتور هردوتونه تا صبح روغن کاری کنم .
      ریلاکس اقای اصغر ترقه!! با قبول همدیگه کارها بهتر پیش میره .

      اینها طیف فکری مردم ایرانه که تو نام بردی :
      بیخدا ، انسانی ،شیطان پرست و متالیست ،مسیحی،بهایی،زرتشتی ،کلیمی ،مخالف رژیم . مخالف مسعود و مریم رجوی و امثالهم .مخالف مذهبیون روشنفکر.مخالف حکومت پادشاهی و دینی. مخالف روشنفکران دینی . روشنفکران لس آنجلسی ,. نیودیسم و کمونیسم دورو مثل این زیبا ناوک ، آدمای دارای افراط و تفریط . کمونیستی ، تواب مسلمون ،کونی ها، ترانس جندرو……

      خوب جامعه پویا ودارای پتانسیل یعنی همین . در این جامعه در راستای بهره وری همانقدر که زیبا ناوک دوست داره پتانسیلش را ازادکنه شما هم به عنوان مستر بیخدا ومن هم بعنوان حشری کون که گفتی (با این دو تا ماهیچه گنبدی شکل قشنگ،که اگه نباشه زندگی خوشی نداره،تصور کن اگه ادما لنبه نداشتن)میتونیم همین الان بریم وب بلاگ بزنیم و دنیای خودمون را بتنیم.دیگه اعتراض شما برای چیه.

      بنظرم تو ونسترن دیدتون اگه بازتر باشه بهترارتباط برقرار میکنین.

      درضمن نسترن جرات لازم رامثل زیبا برای بازگویی افکار خودش نداره چون میترسه دیگران بهش بخندن .تعجب میکنم توچطور عاشق اون شدی.

      احسان

      • کیوان می‌گه:

        قابل توجه احسان :
        —————————————–
        به روغنکاری نیازی نیست . بدون روغنکاری هم کله پوکت رو میتونم توی کس ننت فرو کنم . ها ؟ خووووب کنار میایم با هم . نه ؟
        خوب . جفنگیات بسه اصغر کس مشنگ !!!!
        ——————————————-
        من شنونده نمیخوام .
        ولی میخواستم بگم درسته . ما طیف وسیعی از افکار و عقاید داریم ولی چیزی که هست اینه که ما همگی داریم ریا کاری میکنیم و به افکار خودمون پایبند نیستیم متاسفانه . بیشتر از این نمیخوام درباره این جامعه مسخره پویای رفته به خواب زمستانی حرف بزنم .جامعه ای که همه چیزو به هم بافته و کلاف سر در گمی شده . جامعه ای که شخصی مثل زینب نوبری ازش شکل گرفته .
        ————————————-
        درضمن اگه نسترن نیومده چیزی از افکارش بگه دلیلش ترس و یا جرات نیست . دلیلش اینه که امیدی نداره که بگه .. دلیلش اینه که خیلی زودتر از من متوجه شده کل کل کردن با زینب معمار نوبری بی فایده هست .همونقدر که بحث کردن با روشنفکران دینی و رجوی و شاه پرستها و اپوزوسیون بیفایده هست . میدونی چرا ؟ چون میخوان یک اشتباه رو دوباره تکرار کنن .چون از شکست ها درس نمیگیرن .
        ————————————-
        راستی از عشق گفتی … آره من عاشقانه نسترن رو دوست دارم . چون یک انسان با شرفی هست که نمیخواد شوهر دیگران رو مثل معمار نوبری بدزده .
        ————————————
        تازه … من خودم عاشق اینم که دیگران به افکارم بخندن . چون هیچ احساس شرمی نسبت به چیزی که هستم و فکر میکنم ندارم . اگر هم اشتباه فکر میکنم میخوام دیگران منو راهنمایی کنن .
        ———————————–
        بسیاری از مواقع بحث کردن با افرادی که دگم هستند خیلی خیلی سخت و بی فایده هست .
        من دقیقا همین احساس رو نسبت به زینب نوبری دارم .
        زینب نوبری فکر میکنه و توهم زده که آزاد اندیشه . ولی متاسفانه در توهم آزاد اندیشی هم دچار افراط و تعصب بیجا شده .
        جای ایشون صد در صد در سلول روانی بیمارستانهای مدرن آلمان هست .

  23. شادی می‌گه:

    تو رو خدا جمش کن بسه راه های دیگه ای هم برای مبارزه با جمهوری اسلامی هست.کاری کن مردم روحت و قلبت رو دوس داشته باشن نه کون و کست رو بدبخت

    • belive می‌گه:

      شادی خانم
      ایشان داره کاری را که علاقه منده داره انجام میده .ایا این عیبی داره .

    • کیوان می‌گه:

      دقیقا ….
      ایشون میخواد عقده خودشو اینطوری از زندانهای اوین بگیره … کاری که اصلا جواب نمیده .
      نمیفهمه دیگه . چکار میشه کرد ؟

  24. mehdi می‌گه:

    زیبا، خدایی کە تو بهش باور نداری یک کیر بزرک و استثنائی ٢٩ سانتی بهم بخشیدە ولی هیچ وقت حاضر نیستم این کس رو بکنم. چون در تو احساس نیست فقط عقدە هست و بس، ظرافت یک زن را نداری اصلا. حیفە این کیر بزرگمو حرام کنم. باور کن اگە تا تە هل بدم تا بین ناف و سینەهات میرە اگە بزاری برە البتە چون تابحال کسی نزاشتە متاسفانە، حتی موهای کثئف کست سفید شدە. شرم کنی بهترە.

    اینم یاهو مسنجر منە، zamanimehdi28

  25. HooA می‌گه:

    من از روی کنجکاوی اومدم توی این سایت. به نظرم جالب هم بود! اما یه چیزو نفهمیدم «چرا بعضی خانوما میان توی سایتی که دوستش ندارن بعد عکساشو بارها و بارها نگاه میکنن حتی استفراغ میکنن بعد فحش میدن فرداشم باز میان؟» به نظرم در اعماق قلبشون دوست دارن جای زیبا باشن اما شهامت ندارن!!!

  26. fathi می‌گه:

    زیبا آیا خبری از پدر و مادر و سایر اعضاء خانواده ات در ایران داری ? آیا آنها با کارهای تو موافق هستند؟

    • zibanawak می‌گه:

      من سالهاست که دیگر با هیچ یک از اعضای خانواده ام ارتباط ندارم و نمی خوام که ارتباط داشته باشم
      در واقع در مسافرتم به ایران در سال 2008 ارتباط خانوادگی من دیگر بالکل تکلیف اش روشن شد و من بی خانواده بودنم رسمیت یافت فکر کنم که حتی دیگر از آن ثروتی که هم به اصطلاح به نامم بود الان سنتی هم به نام من نباشد
      برای ملاحظه جزئیات بیشتر به لینک های سفر زیبا ناوک به ایران در سال 2008 در یوتوب و فورشر می توانید مراجعه کنید

      http://www.4shared.com/video/DAxu1Hbg/iran1com.html?

  27. شهری می‌گه:

    اگر ایشان عکس انگشتان دستشان را در سایت قرار می داد چه برخوردی با آن می شد بیاد داشته باشید انگشت دست هم آلت عشقبازی است و چه بسا از بقیه فعال تر

  28. آیدین26یاشندا می‌گه:

    کس کونت عالیه اگه پشماتو بزنی بهترم میشه پیشت بودم میکردمت.میخوردمت یاشلی آنا

  29. کیرتوکون زیبا می‌گه:

    خیلی مادر جنده ای. تو اصل اصل اصل ذات حروم زاده ای

  30. mard می‌گه:

    زیبا جان عاشق کس وکونت شدم بارها و بارها آبمو برات آوردم پرینت رنگی از کس و کونت گرفتم و با جلق آبمو روش ریختم خیلی لذت بردم فدای اون کونت بشم که مرده اش هستم

  31. لالا می‌گه:

    چند تا عکس از موهای زیر بغلت بذار

  32. بازتاب: خانم زیبا! من یک دختر ختنه شده هستم می خوام کمکم کنی… « زیبا ناوک Ziba Nawak

  33. abdi می‌گه:

    کیرم صاف تو کونت

    • ara می‌گه:

      زیبا جان اگه ممکنه عکسهای بیشتری از کست منتشر کن در ضمن یه سایت ایرانی سکسی هست به ادرسwww.looti.netبه اونحا هم سر بزن در ضمن در مورد خود ارضائی خودت و سایر زنها در دوران زندان بنویس مرسی

  34. maryam az danmark می‌گه:

    ye aks ham bedone moo bendaz

  35. mahaya می‌گه:

    من مسلمان نيستم با فرهنگ بسته ايران هم بزرگ نشدم سكس هم زياد داشتم در ضمن مشاور روانسجم با هزاران دليل قانع كننده علمي حاضرم به خانم ناوك و طرفداران ايشون اثباتيه جنون و اسكيزوفرني خانم ناوك رو ارئه بدم
    هميشه به نداي قلبت گوش بده سياهي و تباهي آيا ارزش تخريب زندگيت رو داره؟

  36. nirvana می‌گه:

    حتما فیلم perfume (عطر)را ببینید.در انتهای فیلم در لحظه ای کوتاه انسانها بدون ذهن و حتی فکر کردن همدیگر را در اغوش می گیرند.زیبا خواهش میکنم نظرت را در مورد این فیلم به من اطلاع بدی. دوست دارم

  37. navid می‌گه:

    کستون واقعاً زيباست مثله تمام بدنتون

  38. iii می‌گه:

    کس عمت. بی ارزش پست

  39. nazi می‌گه:

    شرم آورترین مطالبو اینجا دیدم به اسم آزادی و تمدن…….. این خانم معلوم الحاله…. ج ن د گ ی به شیوه ای نوین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  40. شوشول فرنود می‌گه:

    ی شیوش کن بعد عکسش رو بزار :)))
    بعد دوتا ممه رو یجا عکسشو بزار :)

    اگه شد عکس هم وقتی کیر تو کونته بزار

  41. حسین می‌گه:

    خانم واقعا کوس وکون وسینه خوشکل وزیبایی داری ارزو دارم یکبا پیشت تا صبح بخوابم وسکس کنیم
    منتظر پیامت هستم
    حسین
    ایدی یاهوی من pikaso_kasko هست متشکرم

  42. ... می‌گه:

    جنده ي اشغال رواني
    برو زير کاميون له بشو
    خاک تو سر بي حيات بکنن,شيطان پرست(صد رحمت به شيطان پرستا!)
    پيرزن سگ نفهم بي پدرومادر
    برو بمير.بهتر نيس به فکر قبر و سنگ قبرت باشي؟توله سگ
    عقده اي هرزه

  43. علی می‌گه:

    دوستان من کاری به درست و یا اشتباه بودن این کار ندارم اما شما دارید این همه فحش و توهین را نثار یک انسان میکنید .من واقعا متاسفم که فحش دادن در همه جا مرسوم شده و دیگر کار زشتی حساب نمیشود و اتفاقا مهارت در این کار مزیتی محسوب میشود .روی کره زمین 7-8 میلیارد انسان زندگی میکند اشکالی ندارد کسی خلاف میل من عمل کند و یا من خلاف میل کسی عمل کنم. میتوانیم کنار یکدیگر زندگی بهتری داشته باشیم

  44. علی می‌گه:

    زیبا جان من 29 سالمه کاش می تونستم باهات سکس داشته باشم مجرد هم هستم و عاشق لیسیدن کوستم
    ای دی من ali_tak_20@yahoo.com

    بووووووووووووووووووووووووووووس

  45. عباس می‌گه:

    واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند … چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند …
    اگر بری به درون همه اونهایی که ناوک رو محکوم میکنن میبینی اونا خیلی حریصتر و حشریتر و افراطیتر هستند ولی چون ظاهر و باطنشون یکی نیست و ریاکار هستند و جرأت ارائه اونو ندارند دستشون به گوشت نمسیرسه میگن بو میده … دم ناوک گرم که شهامت داره خود واقعیش رو داره نشون میده نه مثل بقیه ایرانیها فیلم بازی کنه!!!

  46. vahid می‌گه:

    وافعا قیافت خیلی کیریه

  47. امید می‌گه:

    زیبا جون خیلی زیبا بود
    من کوستو با موهاش دوست دارم
    الان با همسرم (خاله م) عکساتو نگاه می کنیم
    الان میخوام برم با یاد کوس تو و مهربونیات با همسرم سکس کنم اونم راضیه راستی سلام میرسونه
    ما دوتا عاشق تو هستیم
    امیدوارم روزی برسه 3نفری باهم سکس کنیم و هم آغوشی

  48. نیما می‌گه:

    سلام زیبا اگه پشماتو بزنی دوست دارم بکنمت

  49. mamas می‌گه:

    زیبا جون کاش میتونستم کس نازتو زاسه همیشه داشته باشم تا جایی که میتونم بخورمشو بکنمش

  50. samn می‌گه:

    خاک براحمق تمام کسانی که با دیدن اندام کثافت یک پیر خرفت که مغزش بوی گند کون سگ میدهد حاضرشده اند کارهای این پیر سگ را تایید نمایند واقعا فرق انسان با حیوان در چیست کمی به خود بیایید دوباره نظرات را بخوانید کسانی که دهانشان بقدری کثیف است که فقط کلمات رکیک ادا کنند و مغزشان بقدری کوجک که فقط حول محور پایین تنه فکر میکند و بقدری بی غیرتند که از هرلاشی فلحشه پستی که به خود فروشی علنی خود افتخار میکند وموجود کثیف مشابه سگ خود را به فروش نیز میگذارد چه انتظار باید داشت پیرخرفت عقده ای هرزه ای که عقده عدم توجه مردان در جوانی خود را اینگونه خالی میکند دقت کنید این اشغال با روح شمامبارزه میکند نه با نظام

  51. Armin می‌گه:

    سلام زیبا جان
    شما که زحمت کشید تصاویر کس وکون مبارک رو اینجا گذاشتی. ای کاش قبلش shave می کردی. شاید یه جوون کیر بدستی خواست این عکس ها رو سوژه جقش بکنه

  52. ddaFEF می‌گه:

    اگه راست میگی ادد کن زیبا ناوک وب بده
    گرچه همش این حرفات کس شعری بیش نیس

  53. بی نام و نشان می‌گه:

    سلام،
    من عکس های بیشتری از زیر بغلت زمانی که مو داره رو با کیفیتی بهتر می خوام.
    ممنون.

  54. سعید می‌گه:

    سلام.سعید هستم 25 ساله از تهران.دنبال یم خانم خوشگل میگردم از تهران لطفا تماس بگیرید09371057854

  55. سعید می‌گه:

    یه دوست دختر قشنگ میخوام09390506556

  56. حامد می‌گه:

    من حامد از کرمانساه دنبال دوس دختر میگردم.09389346239

  57. حامد می‌گه:

    هرکس پایه بود با اون شماره بالایی تماس یا اس بده. راستی من 18 سالمه. مرسی

  58. sina می‌گه:

    kash pashmaye koso kunetoo mizadii!!!!ogham gereft kheylii chendesh bud!!!!

  59. کوس ده می‌گه:

    هرکی کوس میخواد بزنگه پول میگیرم هرجا ایران گفتی میام ولی باید هزینش را بدی09135768538

  60. Alireza Shirazi می‌گه:

    من امدم چند تا پست شما رو خوندم . شک کردم . ولی الان میبینم که شما نرمال نیستید .

    تا حالا ندیده بودم که آدم سالمی عکس … خودش رو به مخاطب اینش نمایش بده .

    در هر صورت برای خودم , شما و همه آرزوی سلامتی میکنم.

  61. آرش می‌گه:

    آرش :wechat ID : ARASH-TEH24 : پیام بدیم حال کنیم آب کستو میارم حرفه ای . پیام بده

  62. مونا می‌گه:

    سلام ساناز هستم 28 سالمه آقایون تهرانی برای حال حضوری باهام تماس بگیرن.خودم مکان دارم.09359269294

  63. رضا می‌گه:

    با عکس کست جق زدم زیبا
    اگه میشه برام کلیپ از لحظه ادار کرزدن و مدفوع کردنت بفرست
    :***

  64. محسن می‌گه:

    سلام زبباجان
    امیدوارم طرف مخاطبان شما سکس واقعی رو با هرزگی و هرزه پروری اشتباه نگیرن.
    میان یک جفت واژه سکس کلمه مقدسی هستش.
    با سکس به آرامش میرسیم.
    اما با هرزگی به عذاب

  65. ناشناس کن می‌گه:

    مدتیه که کون خر رو ترک کردم والی میذاشتم کونت زیبا جان.کیرم تو سرتا پای هیکل خودتو طرفدارای واقعیت.

  66. yas می‌گه:

    کیرم تو هردو سوراخت

  67. حسین می‌گه:

    اخه مادر جنده این شد عکس کیرم تو کس اون دو و اونی که این عکسو گذاشته گهبه اخه تو یه روز فش باید بشنوی جنده خوب بود

  68. amir-tehran می‌گه:

    سلام-یه پسرخوشگل میخام که 2طرفه حال کنیم فقط تهران 09378984513

  69. amir-tehran می‌گه:

    زیبا خانم واقعا کوس و کونه باحالی داری-کلآ خوشم میاد ازت-

  70. amir-tehran می‌گه:

    سکس 2 طرفه با پسر خوشگل 09378984513

  71. ali می‌گه:

    قابل توجه خانمهای محترم
    پسر بیست و هشت ساله از شمال تهران هستم. کیرم کلفته. کمرم ستونه. ساعتها هم دوام میارم هرچقدر که شما بخواین. .
    هزینه صدهزار تومان.

  72. فیروز می‌گه:

    فیروزاز اهواز 25ساله ازدوستانی که مایل به کوس وکون دادن. هستندایمل یا زنگ بزنند
    feroz1924@gmail.com

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 226 مشترک دیگر بپیوندید

