زیبا! چرا با فیلم سکس تراپی تو آره ولی با فیلم سوپر نه؟

امین از ایران            دعوت به روان درمانی گروهی و نظردهی جمعی

زیبا! من فيلم سكس تراپي تو رو ديدم و بيش از ١٠ بار جق زدم چرا فيلم سوپر كه می بينم اينجوري نمي شم؟

sextherapy

جواب زیبا ناوک: فیلم های سوپر و پورنو بعد از کوتاه زمانی برای تماشا کننده عادی می شود چرا که بینندگان این فیلم ها نمی توانند با آنها ارتباط واقعی داشته باشند و جاده فقط یک طرفه است و تماشا کنندگان فقط گیرنده هستند، گیرنده هر آنچه به آنها داده و القا می شوند و این اثرات به مرور زمان کم رنگ و کم رنگ تر شده تا جائی که دیگر تاثیری ندارند. هر چه انسان از ارزش های سطحی بیشتر گذر کند این پروسه نیز برایش سریعتر طی خواهد شود درست مانند نوجوانی در مرحله دختربازی یا پسربازی.

در همین سیر است که نقش شعور و آگاهی و تعمق در تمامی این روابط خود را هر چه بهتر نشان می دهند.

با این توضیح کوتاه برمی گردم به سوال تو که در آن تفاوت این رابطه مجازی و سطحی با یک رابطه حتی نیمچه واقعی را، محسوس، نشانگر شده است.

این فیلم سکسی من با حمید صادقی یک فیلم پورنو نیست بلکه یک نیمه پرده برداری از یک رابطه واقعی و طبیعی دنیای ماست که شما با تماشای آن قادر به ارتباط واقعی با چهره های این فیلم و مشخصا، زیبا ناوک هستید که همین امر تاثیر بسزائی در فانتزی و دنیای عشقی و عاطفی دارد. این نکته نیز یکی از دلایلی بود در عنوان سکس تراپی این کلیپ.

قطعا با ارتباط بیشتر و عمیق تر با افراد طبیعی مانند زیبا ناوک نه انسان های عروسکی بسان مدل های فیلم های پورنو و از طرفی با بالا رفتن شعور و بینش ما، این سکسک ها، به عبارتی سکس های ابتدائی و نابالغ مانند این 10 بار جلق زدن ها نیز تعدیل خواهد شد و رابطه به مرور بیشتر و بیشتر به سیر انسانی و متعالی خود نزدیک خواهد شد تا جائی که حتی در کنار بدن لخت فردی واقعی مانند زیبا ناوک، این عشق و محبت در یک آمیزش با شعور و فرهنگ جنسی متعالی خود را نشان خواهد داد.

زیبا ناوک  4.1.2013

39 Responses to زیبا! چرا با فیلم سکس تراپی تو آره ولی با فیلم سوپر نه؟

  1. Ram می‌گه:

    زیبا جان، اگر در فبلمهای بعدی کسی باشه که از شما فیلم بگبره بهتر از اینه که دوربین یه گوشه باشه. درضمن کیفیت صدا هم بهتر خواهد بود. در ضمن از شما توقع میرفت که آزادانه تر سکس کنید نه زیر لحاف

  2. moha می‌گه:

    سلام
    جنبشتون مطمئنن هواخواهان زیادی چه در داخل ایران و چه خارج از کشور پیدا خواهد کرد
    موفق باشید
    ممنون میشم تمام کلیپهاتون رو برام ایمیل کنید

  3. fathi می‌گه:

    زیبا آیا خبری از پدر و مادر و سایر اعضاء خانواده ات در ایران داری ? آیا آنها با کارهای تو موافق هستند؟

  4. این فیلم را بدون اجازه حمید در سایت گذاشته و از جایی که من فهمیدم و این پیگرد قانونی داره و دومان این تجاوز به حریم شخصی دیگران است و این نشانه بمر بودن این زن هستش و روانی بودنش از زمانی که حمید ناخاسته با این زن رابطه داشته باشه این فیلم را به عنوان اخاذی در fac بوک میزاره بی شعور احمق

    • یک نفر می‌گه:

      اقای مصطفی میشه بیشتر در مورد این موضوع توضیح بدید؟…

      از ابتدا مشخص بود که یک جایی از این مسیله ایراد داره. اولین باری که خانم زیبا اشاره کردند که چنین فیلمی تهیه شده و عکسی هم گذاشتند. تصور من این بود که اقای حمید رضایت نداره و به دلیل شرم یا هر دلیل دیگره ای اما بعدا رضایت دادند.
      اما بعد از دیدن ویدیویی که چند روز قبل اینجا گذاشته شد و مصاحبه اقای علیرضا منصوری بود متوجه شدم که اصلا زیبا ویدیوی مزبور را بدون اجازه اینجا گذاشتند و حتا به قول خودشان از حمید دزدید اند.

      با توجه به اینکه خود خانم ناوک تمام تلاششان این است که هم به خودشناسی بیشتری برسنمد و همینطور بقیه بیشتر با ایشان بی پرده اشنا بشوند میشه خواهش کنم در مورد این ماجرا بیشتر توضیح بدهید؟ و اینکه ایا اقای حمید اقدامی برای این مسیله کردند یا خیر؟

      بی صبرانه منتظر پاسخ تان هستمو البته فکر میکنم برای باقی خواننده ها نیز این ماجرا جالب باشه و دوست داشته باشند بنا به دلایلی توضیح دادم در مورد ان بدانند

    • belive می‌گه:

      خوب که چی اینهمه ور زدی. اینها که گفتی زندگی شخصی زیبا ست .
      منکه مطالب مفیدی اینجاتو وب بلاک زیبا پیدا کردم که تو هیچ وب بلاگ دیگه پیدا نمیشه .
      شما هم مطلب مفیدی اگه داری از تجربیاتت بگو.درغیر اینصورت شما واخوندهای سگ صفت خفه بشید بزارین مردم راحت باشن.
      وگرنه مردم ایران یه انقلابه دیگه باید علیه شما بکنن .بگذارید زیبا کارشه بکنه.
      liveon23@hotmail.com
      احسان

      • یک نفر می‌گه:

        اولا که اقای احسان لطفا مودب باشید. من اینجا نه به کسی توهین کردم و نه با لحن بی ادبانه و توهین امیزی صحبت کردم. پس شما هم وظیفه دارید که متقابلا همین این کار را انجام بدهید. خصوصا که (از انجا که کامنت هاتان را با جدیت پی گیری میکنم) شما به دنبال مطالب مفید هستید و دنبال تغییر حکومت ایران و انقلاب و از این قبیل…طبیعتا با این لحن صحبت کردن برازنده نیست. مردم هم خیال ندارند با چنین ادبیاتی حکومت را عوض کنند. اگر قرار بر تغییر حکومت باشه که بعدش چنین ادبیاتی بر ما حاکم باشه بهترش را الان داریم که نمونه اش احمدی نژاد است

        2-اینجا من سوالاتی که کردم از اقای میرزایی بود و همینطور خانم ناوک. اگر یکی از این دو نفر اعتراضی داشتنند به این سوالات من انها باید اعتراض میکردند. نه شما

        3-اینکه این سوالات در حیطه مسایل خصوصی است کاملا حق دارید. اما یکی از دلایلی که ما به این وبلاگ سر میزنیم چیه؟ ایا غیر از اینه که خانم ناوک به عنوان یک زن ایرانی برای اولین بار بنا به ادعای خودشان دارند با جسارت تمام و باز هم بنا به ادعای خودشان «صادقانه» از تمام زوایای زندگی و مسایل خصوصی شان صحبت میکنند؟ برای این کارشان هم دلایلی را عنوان میکنند که اشاره من به انها تکراری است. نیازی هم نیست. چون شما که خواننده دایم این وبلاگ و طرفدار ایشان هستید یقینا این دلایل را میدانید

        4-نکته دیگه اینکه در مورد فاش کردن مسایل خخصوصی شما دچار تناقض هستید. از طرفی خانم ناوک را به دلیل این فاشگوی هاشن تحسین میکنید و حتا خانم «نسترن» از مخالفان ایشان را برای دویل دعوت میکنید که اگر جرات و جسارت مرشد شما یعنی خانم ناوک را دارند بیایند و بخشی از اسرار زندگی شان را فاش کنند. به این ترتیب میخواهید ثابت کنید که پیروز این دویل خانم ناوک هستید. انوقت اینجا به من حمله میکنید به خاطر چند سوال ان هم در مورد فیلمی که خود ناوک منتشر کردند و من خواستم تا خواشی ان را هم بدانم. چرا باید مورد حمله شما قرار بگیرم؟

        ایا فاش گویی فقط تا جایی مجوز داره که به صلاح فرد فاش گو کننده باشه؟!… ما باید تضویق بشیم به این کار. خودمان و زندگیمان را عریان بگذاریم جلوی دید بقیه. اگر این کار را نکردیم متهم بشیم. اما خود ارایه دهنده این نظریه هر جا که به صلاحش بود چیزهایی به ما بگه و بعضی را وارونه بگه و بعضی را مخفی کنه؟

        5- و نکته اخر و ختم کلام برای این روده درازی یا به قول شما ادبیات شما اقای احسان «ور زدن» اینکه اینطور که خودتان را وارد این بازی میکنید و پاسخ هر کدام از کامنتها را با حمله به نویسنده مخالف، به طرفداری سرسختانه از خانم ناوک، ان هم اینگونه بی ادبانه میدهید کاری جز دشمن تراشی بیشتر برای اشیان نیست. علاوه بر امکه بیشتر از پیش این شایبه را تقویت میکنه که نویسنده این گونه کامنت ها خود خانم ناوک هستند

        پیروز و سربلند باشید

      • belive می‌گه:

        زیزکی شما قابل تحسینه.
        این فحشها برای شما نیست ،برای کسیه که میخواد بهر دلیلی متوسل بشه تایک انسان روبطور مطلق بد نشان بده ووقتی از اون خلاص شد سراغ کسی دیگر بره.

  5. بازتاب: links of counclis بیش از 50 مورد مشاوره با زیبا ناوک « زیبا ناوک Ziba Nawak

  6. shahla می‌گه:

    baraye inke in filmaye super haamsh dorooghe va baes mishe zanaa az mardaa chizayio bekhan ke dar fil m mibinan ya marda hamintOr barax inaa az vaagheeiyat doore ham heykalaa ham karayi ke mikonan man ke motenefaream

  7. این که به حقوق شخصی دیگران بدون اجازه تجاوز بشه کجاش خود شناسی من از اکثر رابطه این زن از انتر نت خبر دارم و رابطه که با حمید داشته من خبر داشتم تا ۲ جایی که حمید را این زن با کردهای کومله به نام فرشید و چند تن دیگه از خونه بیرون میکنه و رابطه های پنهونی که با نردهای دیگه که باهاشون سکس داشته چرا تو انتر نت نیست بس این زن با فردی که ورزشکار بوده مشکل داره با مواد فروش ها و دزدها و افراد شالاتانی که سکس میکنه چرا فیلم نمیزاره و آخرین کامنتی که من تو انتر نت از حمید دیدم به هیچ عنوان این فیلم و عکس قاره نبوده تو انتر نت قرار بگیره و این که این فیلم را از حمید دزدیده باز هم پیگرد قانونی داره حالا نمیدونم که حمید تا چه اندازه از این قضیه خبر داره ولی اینا میدونم هیچ رضایتی از این قضیه نداشته و این زن دروغ هایی میگه که از مشکلات روانیه این زن هست این زن زمانی که حمید دیگه نمیخواهد با این زن ارتباط داشته باشد برای این که حمید را از نظر هویتی باد نام بکنه چون که این زن از اکثر مردم طرد شده از خانواده و کسانی هم که مخفیانه با این زن سکس میکنن و هیچ عکس یا فیلمی از این افراد وجود نداره تو انتر نت بس مساله خیلی روشن هست صرفآ برای این که موقعیت هویتی حمید را در روابطش با دیگران خراب بکنه به خصوص از قشر ایرانی چه زن چه مرد این کار را انجام داده و احتمالا چون حمید در آلمان نیست و دسترسی به مراجع قانونی نداره این زن این فیلم و عکس ها را از این فرد که یک فرد سالم و ورزشکار بوده با پخش کردم این عکس و فیلم در اذان عمومی شخصیت این فرد را پایین بیاره با مساعلی که من میدونم و ویدئو های قبلی حمید این را نشون میده که این زن یک فرد اخاذ و دروغگو بیشتر نیست و از صداقت و اعتماد حمید سو استفاده کرده و کلا روابط این زن تا جایی که من فهمیدم افرادی هستن با افکار کاذب تنها کسی را که من در رابطه با این زن سالم فهمیدم این فرد ورزشکار بوده که به این شکل با گذاشتن این فیلم و عکس ها داره تخریبش میکنه و شما هم اصلان هویت تون معلوم نیست اکثر افرادی که با این زن رابطه پنهانی داران هویت آشکار جلو دوربین نادران
    این بهروز آبشار هم هویت سالم نداره فردی که از امریکا رانده شده و حرفهای مجهول که هیچ مدرک محکمی وجود نداره ولی ویدئوهای ورزشی حمید سابقه ورزشی این فرد گذشته زندگیش در ترکیه و یونان که برای این که این فرد بزرگترین حرکتی را با گذاشتن مرگ و زندگی به بسیاری زندگی داد و این زن به این شکل نخواهد هویت ورزشی و انقلابی این فرد را زیر سوال ببره و این نشانه این هست که جیره خور آخوند هست مگر در ویدئو نمیگه از خامنه ای خوشش میاد از آخوند خوشش میاد بس چه چیز دیگری هست و در کل این زن یک بیمار روانی هستش که با افراد کاذب و شالاتانی که رابطه پنهانی داره با زدو بندی که با این افراد داره و افرادی هستن که رابطه کثیف داران و چون حمید همه روابطش آشکارا بوده ولی نه این که با دیگران پنهانی سکس بکنه و فیلم سکس را از حمید بدزده و در انتر نت بزاره من احمق نیستم ولی شما را نمیدونم بس و مسائل پشت پرده و …….که در انتر نت از کامنتها و نوشتهائی که چندین ماه پیش در رابطه با این زن فهمیدم این زن این فرد ورزشکار را به صورت غیر انسانی .دقیقن مانند خوی حیوانی خواسته با این نوشتهها و کامنتها و فیلم و عکس ها تخریبش بکنه و هر کس به این کارها تایید و یا تمجید بکنه هر شخصی باشه با حیوون هیچ فرقی نداره و این که حمید اقدامی کرده یا نه هیچ خبری ندارم ولی احتمال میدم که حمید به الات دسترسی نداشتن به مراجع قانونی در آلمان این زن به این کارها ادامه میده

    • یک نفر می‌گه:

      سپاس آقای میرزایی عزیز که این توضیح را نوشتید. من نمیدونم اقای حمید صادقی کدام کشور هستند اما تصورم اینه که به هر حال در اروپا زندگی میکنند پس میتوانند به راحتی این مشکل شان را از طریق قضایی و دادگاه دنبال کنند. حتا اگر هم در اروپا زندگی نمیکردند این امکان وجود داشت. اما اگر در اروپا باشند کار خیلی راحتتر صورت میگیره و میشه به سهولت پیگیری کرد. به خصوص که در سالهای اخیر عده کثیری از طریق انتشار ویدیو و عکس و از این قبیل دست به هدید افراد با اهداف مختلف میزنند وو انها را ترور شخصیتی میکنند. بنابراین در این مورد پلیس قضایی به طور جدی پیگیری میکنه. اگر اطلاعاتی خواستید من میتوانم در اختیارتان بگذارم.

      اما خانم زیبا،
      من و بقیه خواننده هاتون منتتظر هستیم که در این مورد توضیحات مفصلی بدهید. شما که برای هر مورد کوچک و جزیی دست به انتشار ویدیو میزنید و مفصل در ان مورد صحبت میکنید و به قول خودتان در پی تمام اینها میخواهید به خودشناسی برسید. بهتر اینه که در مورد این ویدیو که ماههاست مانور دادید و اتفاقا یکی از موضوعات بحث برانگیز و اقثدامات اخیرتان بوده در موردش توضیح بدهید.

      تصور نمیکنم که ادعای اقای میرزایی دروغ باشه. چرا که خودتان در مصاحبه با اقای علیرضا منصوری با صراحت اشاره کردید که این ویدیو را از اقای حمید دزدید و با بی تفاوتی گفتید که حتا اگر هم ایشان به دلیل انتشار ان دست به خودکشی هم بزنند براتان مهم نیست. پس ادعای اقای میرزایی دروغ نیست. میکمانه توضیحات شما در مورد دلیل این کارتان و هدفتان. سالهاست که میگید حریمی برای خودتان قایل نیستید. اما اینکه برای دیگری هم قایل نیستید دوست داریم بدانیم؟ دلیل اینگونه عداوت و کینه با کسی که با شما زندگی میکرده که حتا خودکشی ایشان براتان اهمیت نداره چیه؟ بعد هم اینکه بعد از ان پس از اشنایی با یکی از ورزشکاران ادعا کردید که اقای حمید صادقی به دروغ ادعای قهرمانی در تمام این سالها داشته اند.

      شما که همیشه در ویدیوهاتان ما را با جزییات زندگی خودتان و اطرافیان تان اشنا کرده اید خوشحال میشیم که در این باره هم باز بشنویم و بیشتر بدانیم. هر چند که عجیبه که تا به حال در این باره سکوت کردید. عجیب نیست که شما در مورد ماجراهای انتشار این ویدیو که خودتان به ان افتخار میکنید و حتا بعضی خواننده هاتون را که از شما مشاوره میخواهد به این ویدیو ارجاع میدهید اما در مورد حاشیه های این ویدیو هیچ صحبتی نکردید و نمیکنید؟

      اما من و مطمینن خیلی های دیگه دوست داریم بدانیم. البته این «حق» ماست. روی این «حق» تاکید دارم چون سالهاست که شما با اتشار کتابها و ویدیو و وبلاگتان ما را با خودتان کشاندید به زوایای زندگی تان و از طرفی با ادعاهایی که در زمینه ارایه راهاکار برای زندگی ماها دارید این «حق» ماست که بیشتر بیدانیم. انهم در مورد کسی که شعارش «عدم رازداری» است
      در ضمن امیدوارم این پست به سرعت به ارشیوتان منتقل نشه. مانند پست قبلی که براتان کامنت گذاشتم و در مورد مشاوره هات سوال کردم و به سرعت به قسمت ارشیو منتقل شد. ای کاش حتا این پست را و یا حتا همین کامنت من و اقای میرزایی و پاسخ خودتان را دستمایه یک پست جدید کنید.

      به هر حال که سرپا منتظر هستیم.

      (اگر غلط تایپی زیاد هست شرمنده. چون با خستگی تایپ کردم. بدون بازبینی و تصحیح)

      • zibanawak می‌گه:

        با تشکر از تو آقای یک نفر
        من بندرت به کامنت هائی پاسخ میدم مگر اینکه کامنتی محتوای منطقی و متن احترام آمیزی داشته باشد که در آن صورت حتی اگر مرا به محاکمه کشیده باشند باز با جان و دل در آن شرکت خواهم کرد
        من نمی دانم کدام کامنت تو به ارشیو منتقل شده یا اپرو نشده چرا که بعید می دانم و من حتی قبل از خواندن محتوای متن ها آنها را اپرو می کنم و الان هم بدنبال تنظیماتی هستم که حتی نیازی به تائید من نباشد و همه اتوماتیک اپرو و تائید شوند با این حال می توانی کامنت قبلی ات را دوباره بنویسی و من ان را دوباره بذارم
        و اما در رابطه فیلم سکسی خودم با حمید صادقی که باید ضمنا به اطلاع برسانم سایت ویمو این فیلم را چند روز پیش دیلیت کرد و دلیلش عدم اجازه به فیلم های پورنوگرافی بود.
        ابتدا تشکر می کنم از مرتضی میرزائی که بعداز ماهها فحش و بد و بیراه یک متن نصفه نیمه و کمی نقد منطقی را نوشته و بار فحش هایش کم شده که خود این هم جای قدردانی دارد برای همین و بویژه برای متن احترام آمیز تو یک کلیپی را در دستور کارم قرار می دهم که مفصل به این مساله رابطه خودم با حمید صادقی بپردازم و همگان را به داوری بکشانم
        ولی سوال جالب اینست که چرا حمید صادقی درست بعد از گذاشتن این کلیپ از دنیای اینترنت محو شده است و دیگر هیچ حرفی نزده است و هیچ عکس العملی از او دیده نشده است
        مطمئن باش آقای یک نفر! که این مساله به برملائی رابطه جنسی من و او برنمی گرده بلکه او فکر نمی کرد فاحشه ای که او عاشقش شده است بتواند اینقدر حقانیت خودش را همه جانبه اثبات نماید
        این را هم متذکر شوم که حمید صادقی و تمام دیگر همسران و عاشقان من هر کاری بکنند باز هم در درون خودشان بدهکار منند و به قول سامان یا نوذر حیدری عاشقی دیگر از شهر پاوه ایران هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد
        البته این جور کشیدن ها برای حمید صادقی و سامان حیدری در حد بدست آوردن یک خروس بود نه طاووس
        با تمام این احوال بزودی این کلیپ در اختیارتان قرار خواهد گرفت اما اگر خود مرتضی یا دوستان حمید منطقی هستند خودشان بیایند من را به مصاحبه بکشانند و برای این کار مصاحبه اینترنتی هم کافی است مثل مصاحبه من با شیوا از نروژ
        بهرحال من هم منتظرم

  8. حمید تا جایی که من خبر دارم تو انتر نت هست و با یکی از دوستان من ارتباط داشته و این که کامنتهایی از حمید من دیدم هیچ مایل نبوده که فیلمش دار انتر نت قرار بگیره و این که این زن را از fac بوک خودش خارج کرده چون که این زن هر روز این فرد را ترور شخصیتی میکرده با گذاشتن این فیلم ها و چرا با کسان دیگه که مخفیانه سکس داره این کار را نمیکنه و این مسائل که آقای ۱ نفر میگین من با حمید به خاطر این که این زن دروغ گفتن که حمید از انتر نت خارج شده میتونم لینک fac بوک حمید را بهتون بدان باهاش صحبت کنید من چند بارباهاش تماس گرفتم جواب نداده و دلیلش هم به خاطر این که این زن این فرد را تخریب کرده و تمامی حرفهای این زن مسخره هاست که با فردی ۱ سالو نیم زندگی کنی بد هم با کرد های کومله از خونه بیرون کنی بد هم فیلمی که باهاش به قول خودش رابطه دوستی بوده بد از این که این فرد ناخاسته با این زن به فاحشه ارتباط داشته باشه تو انتر نت بزاری و از خود کشی کاردانش هم برات مهم نباشه چیزی که من الان تو نوشتهها دیدم و این که این من به این زن فحش دادم خوشحالم که این کار را کردم چون که این زن واقعن یک حیوون بیشتر نیست و اگر تونستید با حمید تماس بگیرین به من خبر بدین چون که برام مهم mمن هم با دستم تماس میگیرم تا اینزن که دروغگو هست موضو روشنتر بشه ولی احتمال زیاد میدم که این فیلم را خود این زmن دلت کرده به خاطر پیگرد قانونی البته باز هم حمید میتونه این را پیگیری بکنه اگر بخواهد و این که فاحشه بخواهد با ترور شخصیتی دیگران حقانیت خودش را ثابت هم بکنه این جرم هستش و چیزی عوض نمیشه در جرمی که این زن انجام داده و این که عکسولعمل دیده نشده به احتمال زیاد دسرسی به مراجه قانونی نداشته یا با خود حمید اگر تماس بگیرین این مساله روشن میشه http://www.facebook.com/hamid.sadeghi.942

  9. این زن خودشو طاووس میدونه ولی بیشتر به کفتر میمونه افکارش که با زندگی دیگران بازی بکنه

  10. این زن خودشو طاووس میدونه ولی بیشتر به کفتار میمونه افکارش که با زندگی دیگران بازی بکنه

  11. حتی گرفتن فیلم یا عکس از فاحشه ها یا کسانی که سکس میکنن بدون اجازه جرم هست

  12. خبر دیگه ای که هست کرایه هم می گرفته گه این هم در کشوری مانند آلمان جرم هست چون که این زن از دولت پول میگیره جدا از جیره خوریه دولت آخوند ها تو لیست قدیم کامنتها برد این مزو را که وجود داره میبینید و باد از این که از این فرد که پولش تموم میشه با کردها کومله از خونه بیرون میکنه و بد هم این فیل، را دزدیده و در انتر نت میزاره آیا یک حیوون بیشتر از این زن نیست چون که این فرد تو آلمان کار هم نداشته و اجازه کار این را من متوجه شدم آقای یک نفر با حمید تماس بگیرین اگر تونستین تا این موضو روشنتر بشه

  13. fathi می‌گه:

    زیبا آیا خبری از پدر و مادر و سایر اعضاء خانواده ات در ایران داری ? آیا آنها با کارهای تو موافق هستند؟

    • belive می‌گه:

      فاطی خانم
      به من ارتباطی نداره ولی چرا اینقدر براتون مهمه این مسئله ؟

      • فتحی می‌گه:

        دوست عزیز بیشتر مایل بودم که زیبا به این پرسش جواب بدهند . با توجه به اینکه زیبا می گوید که سئوالاتی را که در آنها توهینی نباشد جواب می دهد برایم جالب بود که بدانم این ارتباط خانوادگی تا چه حد برقرار است؟ ضمنا من فاطی خانم نیستم بلکه فامیلم فتحی است!!

      • belive می‌گه:

        sorryyyyyyyyyyyy my mistake:)

  14. man diruz etefaghi be in matnha bar khordam va hamid sadeghi ra balakhere peydash kardam ke soali azsh kardam dar mured in film va axha va rabete gozashtash ba ziba nawak ke goftehaye hamid be dar zir mibinid

    Hamid Sadeghi
    http://www.facebook.com/hamid.sadeghi.942

    زیبا ناوک بزرگترین ضربه ها را تو زندگی به من زد من با گذشته زیبا ناوک کاری نداشتم از زمانی باهاش آشنا شدم و آشنایی و تقاضای دوستی و رابطه جنسی از طرف ان بود و تا ۱ سالو نیم من بدون هیچ چشم دشتی به این زن از نظر ورزشی و روحی کنارش بودم والی زمانی که خواست باز هم برنامه های گذشته آغاز بکنه و من نخواستم باهاش ارتباط داشته باشم شرو کرد با پخش کردن عکس و ویدئوهای که در این زمان ۱ سالو نیم با هم داشتیم و بزرگترین ضربهای روحی را به من زد و چون من در یونان برای عوض کردن پاسپورتم رفتم و زمانی که برگشتم طول کشید و نتونستم فعلا ازش شکایات بکنم و وزیت مالی من هم به هم خورده و نتونستم از یونان اقدام به شکایات بکنم و در کل یک زن دروغگو ریا کار و فریب کار و البته این را من زمانی بهتر فهمیدم که نخواستم دیگه با این زن ارتباط داشته باشم و تمامی راز نداری و این حرفها که میگه فقط زمانی درسته که به ضررش نباشه بعدهم که فهمیدم با افرادی مخفیانه سکس میکنه و هیچ اسمی و عکسی هم و فیلم ازشون پخش نکرده و تنها عکس و فیلم و که زمانی که با هم ارتباط داشتیم از مند دزدیده و بدون اجازه من در انتر نت قرار داده من به fac بوک راپورت دادم و به سایت ومو والی بیشتر از این دیگه دستم به جایی نمیرسید و این ایرانیهای مقیم آلمان افرادی که ۲۰ سال در این کشوراقامت داران اکثرا به خاطر نداشتن ارتباط با زن فهمیدن که بهترین راه حال ارزی جنسیشون با این زن پیدا میکنن که تعدادشون هم کم نیست و چون من در مدتی که با این زن ارتباط داشتم و ۱ سالو نیم با مرد دیگهای ارتباط جنسی نداشت ولی با گذشته این زن که مردهایی بودن مانند بروز اعتماد زاده که کلا ۱۰ روز با این زن رابطه داشته که زن و دختر هم داشته و یا عباس کباب پز که همین تر زن و دختر داشته که اینها کلان ارتباطشون زیاد طولانی نبوده بیشتر از۲ ماه ان هم که با هم زندگی نمیکردن با یک مرد آلمان به نام روکس ینس که این ها ۲ روز در یک خانه نمیتونستن زندگی بکنن و هر مگه هم به خونه زیبا میامد باد از یک یا ۲ ساعت دوا میشود و از هم هفته ها باز فاصله میگرفتن خلاصه این را بگم که فردی که با این زن تونست ۱ سالو نیم زیر یک سقف زندگی بکنه من بودم که روزهای خوب هم داشتیم قبل از این یک سالو نیم ولی روزهای هم بوده در اواخر رابطمون بزرگترین عذابهای زندگی را من از این زن کشیدم که نازیهای آلمانی فکر نکنم به یهودیها این عذابهای روحی را آوورده بودن در اوائل آشنایی که من خونه این زن بودم که خودش در خواست کرد به خونش برم۱ هفته لخت جلو من در این خانه به این ور و ان ور میرفت ولی من هیچ اهمیتی برام نداشت و حتی پیشنهاد سکس و همخابی هم از طرف این زن بوده و چون که احساس به مرور زمان به وجود میاد باد از چند ماه بهش علاقه مند شدم ولی نه با این قرار که با مرد های دیگه هم ارتباط داشته باشه از نظر سکس ولی به عنوان دوستی برام ادی بود ولی گفتم افرادی که به خونه این زن میامدند ۹۹ در صد این افراد در فکرشون ارتباط جنسی با این زن بوده و هست که البته تو ان مدت همچین ارتباطی پیش نیامده بود و من هم مشکلی نداشتم و البته من کار هم میکردم با این که اجازه کار نداشتم و ماهیانه کارایه هم میدادم حالا میگه ماهی ۲۰۰ یورو چیزی نبوده خوب اگر میگفت ۳۰۰ یورو مجبور بودم بدم و زمانی ک در اواخر ارتباطمون فهمیدم با مردی به نام ناصر گیلانی در ماشین تو خیابون سکس کرده که باد هم من با این مرد بگو مگو کردم که به گفته زیبا میخواسته با اسلحه من را بزند که باد هم با این که اسلحه داشته رفته و شکایات کرده از من چون که این مرد به گفته فردی حتی گی میباشد حالا این که چه ارتباطی این زن با این فرد داشتن از این که شنیدم با هم سکس داشتن ناراحت شدم حالا به قول بازی از افراد کوسه خودشه داده یا هم این فرد گی بوده شاید زیبا با لات مسنودی باهاش کاری انجام میداده که زیبا این ارتباط را با این مرد به هیچ عنوان تا حالا پخش نکرده و عنوان نکرده و این که در روزهای آخر که فردی با نام فرشید نورانی که از کردهای کومله بوده به خانه آورد و شب من را از خونه بیرون کرد و با این فرد سکس کرد و صبح هم با دوستان دیگر کرد کومله وسائل من از خونه برو گذاشت و البته در اواخر رابطه ما این زن با مردهای آلمانی به نام منفرد رابطه دشت که هیچ عکس یا اسمی از این فرد در انتر نت وجود نداره و کسان دیگه که نمی خاهم دیگه این هارا مرور کنم و کلان به خاطر این که این زن مشکلات زیادی برای من از نظر روحی در اواخر ارتباطمون به وجود آورد و زمانی که من نخواستم به این ارتباط ادامه بدم با پخش کردن ویدئو و عکس های من ویدئو سکس ،به این شکل از نظر روحی تخریب کرده و میکنه و از ان جایی که من دسترسی به ارگانهای قانونی در آلمان ندارم به این کارهاش در رابطه با من ادامه میده و از یونان هم هزینه اقدام قانونی برای برخورد با این زن را ندارم خلاصه این و دراین شخصیت این زن هست که با ترور شخصیتی دیگری میخواهد خودش را مطرح بکنه و با فرستادن و پخش کردن این فیلم ها و عکس ها به دوستان من و کسانی که منا میشناسان در فامیل و آشناها قصد آذر روحیه منا داره من فلان در یونان هستم و این شماره تلفن من هست ۰۰۶۹۴۴۰۲۷۳۸ من زیاد انتر نت نمیام و بیشتر به خاطر مسائل مالی هست و زیبا را هم به خاطر این کارهایی که با من انجام میده از لیستم بلوک کردم تا در آذر روحی کمتری باشم دیگه اگر سوالی دارد میتونید با من تماس بگیرین

  15. man diruz etefaghi be in matnha bar khordam va hamid sadeghi ra balakhere peydash kardam ke soali azsh kardam dar mured in film va axha va rabete gozashtash ba ziba nawak ke goftehaye hamid be dar zir mibinid

    Hamid Sadeghi
    http://www.facebook.com/hamid.sadeghi.942

    زیبا ناوک بزرگترین ضربه ها را تو زندگی به من زد من با گذشته زیبا ناوک کاری نداشتم از زمانی باهاش آشنا شدم و آشنایی و تقاضای دوستی و رابطه جنسی از طرف ان بود و تا ۱ سالو نیم من بدون هیچ چشم دشتی به این زن از نظر ورزشی و روحی کنارش بودم والی زمانی که خواست باز هم برنامه های گذشته آغاز بکنه و من نخواستم باهاش ارتباط داشته باشم شرو کرد با پخش کردن عکس و ویدئوهای که در این زمان ۱ سالو نیم با هم داشتیم و بزرگترین ضربهای روحی را به من زد و چون من در یونان برای عوض کردن پاسپورتم رفتم و زمانی که برگشتم طول کشید و نتونستم فعلا ازش شکایات بکنم و وزیت مالی من هم به هم خورده و نتونستم از یونان اقدام به شکایات بکنم و در کل یک زن دروغگو ریا کار و فریب کار و البته این را من زمانی بهتر فهمیدم که نخواستم دیگه با این زن ارتباط داشته باشم و تمامی راز نداری و این حرفها که میگه فقط زمانی درسته که به ضررش نباشه بعدهم که فهمیدم با افرادی مخفیانه سکس میکنه و هیچ اسمی و عکسی هم و فیلم ازشون پخش نکرده و تنها عکس و فیلم و که زمانی که با هم ارتباط داشتیم از مند دزدیده و بدون اجازه من در انتر نت قرار داده من به fac بوک راپورت دادم و به سایت ومو والی بیشتر از این دیگه دستم به جایی نمیرسید و این ایرانیهای مقیم آلمان افرادی که ۲۰ سال در این کشوراقامت داران اکثرا به خاطر نداشتن ارتباط با زن فهمیدن که بهترین راه حال ارزی جنسیشون با این زن پیدا میکنن که تعدادشون هم کم نیست و چون من در مدتی که با این زن ارتباط داشتم و ۱ سالو نیم با مرد دیگهای ارتباط جنسی نداشت ولی با گذشته این زن که مردهایی بودن مانند بروز اعتماد زاده که کلا ۱۰ روز با این زن رابطه داشته که زن و دختر هم داشته و یا عباس کباب پز که همین تر زن و دختر داشته که اینها کلان ارتباطشون زیاد طولانی نبوده بیشتر از۲ ماه ان هم که با هم زندگی نمیکردن با یک مرد آلمان به نام روکس ینس که این ها ۲ روز در یک خانه نمیتونستن زندگی بکنن و هر مگه هم به خونه زیبا میامد باد از یک یا ۲ ساعت دوا میشود و از هم هفته ها باز فاصله میگرفتن خلاصه این را بگم که فردی که با این زن تونست ۱ سالو نیم زیر یک سقف زندگی بکنه من بودم که روزهای خوب هم داشتیم قبل از این یک سالو نیم ولی روزهای هم بوده در اواخر رابطمون بزرگترین عذابهای زندگی را من از این زن کشیدم که نازیهای آلمانی فکر نکنم به یهودیها این عذابهای روحی را آوورده بودن در اوائل آشنایی که من خونه این زن بودم که خودش در خواست کرد به خونش برم۱ هفته لخت جلو من در این خانه به این ور و ان ور میرفت ولی من هیچ اهمیتی برام نداشت و حتی پیشنهاد سکس و همخابی هم از طرف این زن بوده و چون که احساس به مرور زمان به وجود میاد باد از چند ماه بهش علاقه مند شدم ولی نه با این قرار که با مرد های دیگه هم ارتباط داشته باشه از نظر سکس ولی به عنوان دوستی برام ادی بود ولی گفتم افرادی که به خونه این زن میامدند ۹۹ در صد این افراد در فکرشون ارتباط جنسی با این زن بوده و هست که البته تو ان مدت همچین ارتباطی پیش نیامده بود و من هم مشکلی نداشتم و البته من کار هم میکردم با این که اجازه کار نداشتم و ماهیانه کارایه هم میدادم حالا میگه ماهی ۲۰۰ یورو چیزی نبوده خوب اگر میگفت ۳۰۰ یورو مجبور بودم بدم و زمانی ک در اواخر ارتباطمون فهمیدم با مردی به نام ناصر گیلانی در ماشین تو خیابون سکس کرده که باد هم من با این مرد بگو مگو کردم که به گفته زیبا میخواسته با اسلحه من را بزند که باد هم با این که اسلحه داشته رفته و شکایات کرده از من چون که این مرد به گفته فردی حتی گی میباشد حالا این که چه ارتباطی این زن با این فرد داشتن از این که شنیدم با هم سکس داشتن ناراحت شدم حالا به قول بازی از افراد کوسه خودشه داده یا هم این فرد گی بوده شاید زیبا با لات مسنودی باهاش کاری انجام میداده که زیبا این ارتباط را با این مرد به هیچ عنوان تا حالا پخش نکرده و عنوان نکرده و این که در روزهای آخر که فردی با نام فرشید نورانی که از کردهای کومله بوده به خانه آورد و شب من را از خونه بیرون کرد و با این فرد سکس کرد و صبح هم با دوستان دیگر کرد کومله وسائل من از خونه برو گذاشت و البته در اواخر رابطه ما این زن با مردهای آلمانی به نام منفرد رابطه دشت که هیچ عکس یا اسمی از این فرد در انتر نت وجود نداره و کسان دیگه که نمی خاهم دیگه این هارا مرور کنم و کلان به خاطر این که این زن مشکلات زیادی برای من از نظر روحی در اواخر ارتباطمون به وجود آورد و زمانی که من نخواستم به این ارتباط ادامه بدم با پخش کردن ویدئو و عکس های من ویدئو سکس ،به این شکل از نظر روحی تخریب کرده و میکنه و از ان جایی که من دسترسی به ارگانهای قانونی در آلمان ندارم به این کارهاش در رابطه با من ادامه میده و از یونان هم هزینه اقدام قانونی برای برخورد با این زن را ندارم خلاصه این و دراین شخصیت این زن هست که با ترور شخصیتی دیگری میخواهد خودش را مطرح بکنه و با فرستادن و پخش کردن این فیلم ها و عکس ها به دوستان من و کسانی که منا میشناسان در فامیل و آشناها قصد آذر روحیه منا داره من فلان در یونان هستم و این شماره تلفن من هست ۰۰۳۰
    ۶۹۴۴۰۲۷۳۸ من زیاد انتر نت نمیام و بیشتر به خاطر مسائل مالی هست و زیبا را هم به خاطر این کارهایی که با من انجام میده از لیستم بلوک کردم تا در آذر روحی کمتری باشم دیگه اگر سوالی دارد میتونید با من تماس بگیرین

  16. in sand zende va roshan ke hoviyat in zan ra neshun mide kasi ke ba in zan modat tulani zendegi karde bas man hagh dashtam ke be zan bahash bad sohbat konam ensani ra be in andaze be che jormi bayad azar dad kojaye donya in ba mantegh ensani sazegare??????????

  17. من این مقاله را دیدم و حمید را تو انتر نت پیدا کردم این صحبتهای حمید هست http://www.facebook.com/hamid.sadeghi.942?ref=tn_tnmn

    زیبا ناوک بزرگترین ضربه ها را تو زندگی به من زد من با گذشته زیبا ناوک کاری نداشتم از زمانی باهاش آشنا شدم و آشنایی و تقاضای دوستی و رابطه جنسی از طرف ان بود و تا ۱ صلو نیم من بدون هیچ چشم دشتی به این زن از نظر ورزشی و روحی کنارش بودم ولی زمانی که خواست باز هم برنامه های گذشتاشو آغاز بکنه و من نخواستم باهاش ارتباط داشته باشم شرو کرد با پخش کردن عکس و ویدئوهای که در این زمان ۱ سالو نیم با هم داشتیم و بزرگترین ضربهای روحی را به من زد و چون من در یونان برای عوض کردن پاسپورتم رفتم و زمانی که برگشتم طول کشید و نتونستم فلان ازش شکایات بکنم و وزیت مالی من هم به هم خورده و نتونستم از یونان اقدام به شکایات بکنم و در کل یک زن دروغگو ریا کار و فریب کار و البته این را من زمانی بهتر فهمیدم که نخواستم دیگه با این زن ارتباط داشته باشم و تمامی راز نداری و این حرفها که میگه فقط زمانی درسته که به ضررش نباشه باد هم که فهمیدم با افرادی مخفیانه سکس میکنه و هیچ اسمی و عکسی هم و فیلم ازشون پخش نکرده و تنها عکس و فیلم و که زمانی که با هم ارتباط داشتیم از مند دزدیده و بدون اجازه من در انتر نت قرار داده من به fac بوک راپورت دادم و به سایت ومو والی بیشتر از این دیگه دستم به جایی نمیرسید و این ایرانیهای مقیم آلمان افرادی که ۲۰ سال در این کشوراقامت داران اکثرا به خاطر نداشتن ارتباط با زن فهمیدن که بهترین راه حال ارزی جنسیشون با این زن پیدا میکنن که تعدادشون هم کم نیست و چون من در مدتی که با این زن ارتباط داشتم و ۱ سالو نیم با مرد دیگهای ارتباط جنسی نداشت ولی با گذشته این زن که مردهایی بودن مانند بروز اعتماد زاده که کلا ۱۰ روز با این زن رابطه داشته که زن و دختر هم داشته و یا عباس کباب پز که همین تر زن و دختر داشته که اینها کلان ارتباطشون زیاد طولانی نبوده بیشتر از۲ ماه ان هم که با هم زندگی نمیکردن با یک مرد آلمان به نام روکس ینس که این ها ۲ روز در یک خانه نمیتونستن زندگی بکنن و هر مگه هم به خونه زیبا میامد باد از یک یا ۲ ساعت دوا میشود و از هم هفته ها باز فاصله میگرفتن خلاصه این را بگم که فردی که با این زن تونست ۱ سالو نیم زیر یک سقف زندگی بکنه من بودم که روزهای خوب هم داشتیم قبل از این یک سالو نیم ولی روزهای هم بوده در اواخر رابطمون بزرگترین عذابهای زندگی را من از این زن کشیدم که نازیهای آلمانی فکر نکنم به یهودیها این عذابهای روحی را آوورده بودن در اوائل آشنایی که من خونه این زن بودم که خودش در خواست کرد به خونش برم۱ هفته لخت جلو من در این خانه به این ور و ان ور میرفت ولی من هیچ اهمیتی برام نداشت و حتی پیشنهاد سکس و همخابی هم از طرف این زن بوده و چون که احساس به مرور زمان به وجود میاد باد از چند ماه بهش علاقه مند شدم ولی نه با این قرار که با مرد های دیگه هم ارتباط داشته باشه از نظر سکس ولی به عنوان دوستی برام ادی بود ولی گفتم افرادی که به خونه این زن میامدند ۹۹ در صد این افراد در فکرشون ارتباط جنسی با این زن بوده و هست که البته تو ان مدت همچین ارتباطی پیش نیامده بود و من هم مشکلی نداشتم و البته من کار هم میکردم با این که اجازه کار نداشتم و ماهیانه کری هم میدادم حالا میگه ماهی ۲۰۰ یورو چیزی نبوده خوب اگر میگفت ۳۰۰ یورو مجبور بودم بدم و زمانی ک در اواخر ارتباطمون فهمیدم با مردی به نام ناصر گیلانی در ماشین تو خیابون سکس کرده که باد هم من با این مرد بگو مگو کردم که به گفته زیبا میخواسته با اسلحه من را بزند که باد هم با این که اسلحه داشته رفته و شکایات کرده از من چون که این مرد به گفته فردی حتی گی میباشد حالا این که چه ارتباطی این زن با این فرد داشتن از این که شنیدم با هم سکس داشتن ناراحت شدم حالا به قول بازی از افراد کوسه خودشه داده یا هم این فرد گی بوده شاید زیبا با لات مسنودی باهاش کاری انجام میداده که زیبا این ارتباط را با این مرد به هیچ عنوان تا حالا پخش نکرده و عنوان نکرده و این که در روزهای آخر که فردی با نام فرشید نورانی که از کردهای کومله بوده به خانه آورد و شب من را از خونه بیرون کرد و با این فرد سکس کرد و صبح هم با دوستان دیگر کرد کومله وسائل من از خونه برو گذاشت و البته در اواخر رابطه ما این زن با مردهای آلمانی به نام منفرد رابطه دشت که هیچ عکس یا اسمی از این فرد در انتر نت وجود نداره و کسان دیگه که نمی خاهم دیگه این هارا مرور کنم و کلان به خاطر این که این زن مشکلات زیادی برای من از نظر روحی در اواخر ارتباطمون به وجود آورد و زمانی که من نخواستم به این ارتباط ادامه بدم با پخش کردن ویدئو و عکس های من ویدئو سکس ،به این شکل از نظر روحی تخریب کرده و میکنه و از ان جایی که من دسترسی به ارگانهای قانونی در آلمان ندارم به این کارهاش در رابطه با من ادامه میده و از یونان هم هزینه اقدام قانونی برای برخورد با این زن را ندارم خلاصه این و دراین شخصیت این زن هست که با ترور شخصیتی دیگری میخواهد خودش را مطرح بکنه و با فرستادن و پخش کردن این فیلم ها و عکس ها به دوستان من و کسانی که منا میشناسان در فامیل و آشناها قصد آذر روحیه منا داره من فلان در یونان هستم و این شماره تلفن من هست ۰۰۳۰۶۹۹۴۴۰۲۷۳۸ من زیاد انتر نت نمیام و بیشتر به خاطر مسائل مالی هست و زیبا را هم به خاطر این کارهایی که با من انجام میده از لیستم بلوک کردم تا در آذر روحی کمتری باشم دیگه اگر سوالی دارد میتونید با من تماس بگیرین

  18. belive می‌گه:

    خوب که چی اینهمه حالاگفتید. اینها که گفتی زندگی شخصی زیبا ست .
    منکه مطالب مفیدی اینجاتو وب بلاک زیبا پیدا کردم که تو هیچ وب بلاگ دیگه پیدا نمیشه .
    شما هم مطلب مفیدی اگه داری از تجربیاتت بگو.درغیر اینصورت شما واخوندهای سگ صفت خفه بشید بزارین مردم راحت باشن.
    وگرنه مردم ایران یه انقلابه دیگه باید علیه شما بکنن .بگذارید زیبا کارشه بکنه.
    liveon23@hotmail.com
    احسان

  19. خفه شو بی هویت کثافات هیچ اسمو رسم درستی هم نداری به حقوق شخصی دیگران تجاوز کردن کجاش درسته که تو احمق عقب مونده عمدی کار یک احمق دیگرو تاید بکنی بی پدر مادر کثافات تو امریکا هم به حریم شخصی دیگران وارد شدن جرم به حساب میاد حالا تو لاسجخور با این زن کفتار میخوان به دیگران انقلاب یاد بدن حرومزاده

    • belive می‌گه:

      من بسیار خوشحالم که زیبا به همه جورتیپ ادمهایی اجازه بروزهنجارو ناهنجاریشون داده . توی زندگی اشخاص بالاوپایین زیاده (برخورد منافع)
      ولی دلیل نفی کارهای خوب اشخاص نمیشه .
      سوال
      اگر زیبا نباشه ایا شما هنوز خواهان ادامه این وب بلاگ هستین؟

  20. یک نفر می‌گه:

    سپاس خانم زیبا بابت پاسخ تان
    اما متاسفانه این توضیحات هیچ کدام پاسخ سوالات من با در واقع ابهامات این موضوع نبودند :( علاوه بر اینکه توضیحات تان سوالات دیگه ای هم برام پیش اورد.

    نوشتید : «که این مساله به برملائی رابطه جنسی من و او برنمی گرده بلکه او فکر نمی کرد فاحشه ای که او عاشقش شده است بتواند اینقدر حقانیت خودش را همه جانبه اثبات نماید» منظورتان از » اثبات حقانیت» تان در این ماجرا چیه؟ حق بهدید که من و هیچ کدام از خواننده تان در جریان این ماجرا نبودیم. پس یک جوری توضیح ندهید که به سوالات ما باز سوال و ابهام اضافه بشه

    بعد این قسمت که «حمید صادقی و تمام دیگر همسران و عاشقان من هر کاری بکنند باز هم در درون خودشان بدهکار منند و به قول سامان یا نوذر حیدری عاشقی دیگر از شهر پاوه ایران هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد. البته این جور کشیدن ها برای حمید صادقی و سامان حیدری در حد بدست آوردن یک خروس بود نه طاووس» این قسمت که به طور کل مبهم است. چرا همسران تان به شما بدهکار هستند؟ مگر را بطه شما و همسران تان رابطه ای دو طرفه نبوده؟ چون من تصورم از این توضیح تان اینه که خودتان را در این رابطه ها مغبون احساس میکنید. یا شاید هم من چون متوجه مطلب نشدم اشتباه برداشت کردم.

    میدانم که سوالاتم حتما شما را خسته و کلافه میکنه. همانطور که پیشتر ها به یکی از خواننده هاتون که به طور جدی کامنت میگذاشت گفته بودید که حوصله چنین گفتمانی را با ایشان ندارید. البته ایشان بحثهای جدی طرح میکردند. اما من فقط اشاره ام به همان موضوعاتی است که خودتان بر انها تمرکز دارید. از همان زاویه سعی میکنم سوالاتی که برام پیش میاد ازتان بپرسم. البته امیدوارم با این رعایت کردن باز هم خسته تان نکنم. چون با دیدن ویدیوی اخرتان در مصاحبه با اقای منصوری دیدم که خیلی براشفته و کلافه بودید . اینطور که حدس زدم از مورد سوال قرار گرفتن در زمینه هایی که دوست ندارید به انها اشاره کنید بیزار هستید. به هر حال اگر هم اینطور باشه این نکته بالاخره باید مشخص بشه که ما تا «چه حد» اجازه ورود به حریم شخصی و خصوصی زندگی شما را داریم. ایا تا همان حدی که خودتان طرح میکنید؟ پس اگر اینطور باشه این اصلا «عدم رازداری» و «فاش گویی» کامل و صدر در صد نیست. میتونه حتا منجر به فریب هم بشه.

    به نظرم ماجرای حمید صادقی و این ویدیوی منتشره و توضیحات شما در مورد ان میتونه نمونه خوبی باشه برای ما به عنوان مخاطبان تان و همینطور خودتان که به دنبال خودشناسی هستید جهت اینکه بیشتر با مرز و ماهیت صداقت این نوشته ها و نظریات اشنا بشویم.

    منتظر توضیحات تان هستم. البته قبلا هم پیشنهاد دادم که این بحث نیاز به باز کردن یک پست تازه از طرف شما داره.

    در ضمن در مورد مصاحبه هم قبلا تمایلم را اعلام کرده بودم. البته یک مصاحبه «چالشی». اما بعد از مصاحبه با اقای منصوری دیدم گویا شما امادگی انرا (حال به هر دلیلی ) ندارید. با اینکه مصاحبه اقای منصوری به هیچ وجه شما را به چالش نمیکشید اما شما را ناراحت کرد. پس باید منتظر امادگی شما برای ان نوع مصاحبه باشیم.

    • zibanawak می‌گه:

      دوست عزیز وقتی را تعین کن که با هم مصاحبه ای داشته باشیم
      فیلم برداری یا ادیت فیلم هم به غهده خودت باشه که بعدا جای اعتراضی نباشه
      در ضمن به ناراحت شدن من هم فکر نکن خیلی ناراحت شدم می تونیم یک پازه ای بدیم و یک رفغ ناراحتی و خستگی کنیم
      بهرحال ناراحت شدن حس طبیعی انسان است و قابل سرزنش نیست
      منتها باید برای رفع ناراحتی کارهائی هست از جمله آب خوردن دوش گرفتن یا پازه دادن و…
      بهرحال برای به چالش کشیدنی که مایلی خودت برنامه ریزی کن

  21. ali می‌گه:

    گاهی به اینجامی آم ومطالب رامی خونم.این احسان به نظرم یه بچه کون بده پاره شده است که ازنظرروحی وشخصیتی همیشه باید خایه مال کسی باشه واسه نشون دادن ضعف اش.بچه پاره شده برو کمی مطالعه کن ودنبال کون هرکس وناکس مثل کفتار ندو.حیوون دست آموززیباشدی که چی بشه؟؟احسان فضول پاچه خوار

  22. یک مشت از راجیوات که زیبا ناوک تو انتر نت میزاره هیچ دردی را تا به حالا دوا نکرده و کمکی برای پیشبرد دانش نبوده فقط به افرادی و خانواده هایی را از هم پاشونده و ضربه زده بس افرادی هم که برای این زن به به یا دفا میکنند بیشتر افراد مریض هستند مانند خود این زن

  23. بس چرا با افراد دیگه که باهاشون رابطه جنسی دری زیبا ناوک عنوان نمیکنه یا عکس یا فیلم نمیزاره این تضاد اخلاق میشه و این که افرادی مانند سلطانی افغانی یا ناصر گیلانی که یک کلیپ ازش من دیدم که با زیبا ناوک رابطه جنسی حالا به هر شکلی که هست بس معلوم میشه این زن فقط برای این که بخد حمید را در اذان عمومی از نظر امنیت اجتماعی تخریب بکنه بوده و این عکس ها از طرف این زن منتشر نشده و معلوم میشه که این زن حرفاش شر بیشتر نیست رازداری و ……… http://www.facebook.com/photo.php?v=101881829968659&set=vb.100004405262633&type=3&theaterا زن کامنتهای پنهان کاری شو پاک میکنه که چه کثافات کاری هایی داره به این لینک بالا نگاه کنید

  24. Nirvana می‌گه:

    هر کس ناراحته نیاد نخونه تا ناراحت نشه.هر کس خودش بلده از خودش دفاع کنه لازم نیست شماها دخالت کنین.

  25. Nirvana می‌گه:

    هر سخن که از دل براید بر دل نشیند.اگر شما دل داشته باشید!!!

  26. Nirvana می‌گه:

    اقای حمید صادقی انقدرمی فهمه که خودش بلده گلیمش و از اب بیرون بکشه.لازم به تذکر شما نیست.

  27. جمیل می‌گه:

    جمیل
    من دوست دارم کلیپ شما رو ببینم ولی نتونستم بازش کنم اگه محبت کنید و اون رو برام ایمیل کنید ممنون میشم ضمنا چند تا مشاوره خصوصی هم می خواستم که با ایمیل براتون ارسال می کنمjamilsun@yahoo.com
    درضمن من 42 سال سن دارم

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 228 مشترک دیگر بپیوندید

