ساک زدن گاهی برام زجرآوره ولی به خاطر طرف مقابلم تحمل می کنم!

ژینوس از ایران    دعوت به روان درمانی گروهی و نظردهی جمعی

cosmosسلام خانم ناوک مشکلی که من در موردش میخواستم ازتون مشاوره بگیرم راجع به رابطه ی جنسیم هست. من یه دخترم و تا حالا سکس کامل نداشتم، اما بیشتر اورال سکس داشتم… و با هر زور و ضربی بوده سعی کردم همیشه شریکم رو به مرحله ی ارضا شدن برسونم، من الان یه دختر 27 ساله هستم و تا حالا حداقل 3 تا دوست پسر در حد رابطه جنسی (اگه بشه اسمش رو گذاشت) داشتم… مشکلی که دارم اینه که از ساک زدن واقعا خسته میشم و هیچ تمایلی به این کار ندارم، نه اینکه بدم بیاد اما خسته کننده و گاهی زجر آوره برام… مخصوصا که گاهی ممکنه کیر دوس پسرم به دندونم برخورد کنه و از خودم بدم میاد که چرا تو فیلم ها همه با هر سایز دهنی می تونن اینقدر راحت ساک بزنن و من نه؟ اگه لذتی هم به طرفم میدم بیشتر به خاطر حسی هست که بهش میدم نه تکنیک  و مهارت! خودم فکر میکنم دختر سردی نیستم… حتی تو روابطم همیشه بهم گفتن دختر هاتی هستی… اما نوبت من که میشه ساک بزنم، با خودم میگم وااای… باز شروع شد! و هرکاری میکنم صرفا به خاطر طرف مقابل هست ولی بعد یه مدت واقعا دیگه نمیتونم… خیلی خسته کننده است و اذیت میشم. یه وقتایی هم به دوست پسرم دقیقا میگم که انرژیم تموم میشه وسط کار… ولی اون مثلا میگه باشه باشه… یه ذره دیگه تحمل کن الان آبم میاد. نمیدونم چیکار کنم؟ پیشاپیش ممنون از راهنمایی تون، یا در وبلاگ یا همینجا

جواب زیبا ناوک: ژینوس! مهم ترین مشکل تو و بسیاری دیگر از مردم در نه گفتن صریح و بی پرواست چرا که راضی نگه داشتن و ترس از ناراحت شدن طرف مقابل و اطرافیان ما برایمان اصل است نه خودمان در حالی که تا یاد نگیریم که ابتدا به خودمان فکر کنیم و به رضایت و آرامش و لذت خودمان، نمی توانیم به دیگران هم لذت و شادی بدهیم. ما در جامعه ای بزرگ شده ایم که فداکاری و ایثار را از کوچکی در گوشهای ما خوانده اند امری که امروزه کاملا رد شده است و در یک جامعه باعدالت کسی را برتری بر دیگری نیست نه بچه به مادر نه شوهر به زن  و نه هیچ کس دیگر و همه حق لذت بردن و نشاط داشتن در زندگی داریم.

فرهنگ زجرطلبی مرسوم در جوامع عقب مانده فداکاری، ایثار، سوختن و ساختن، تحمل و زجرکشیدن و قربان شدن برای دیگری را می آموزد و در این فرهنگ تو آنگاه شادی و خوشی میرسی که دیگر وجود نداری در دنیای واهی بهشت بعد از مرگ، بسی خیال باطل. دنیای متقیان و اخلاقیان هم به تو می آموزد که وظیفه و تعهد در راس اصول زندگی ات باشد نه عشق و احساساتت!

حال تو نیز عضوی از این جامعه بدبختی که وقتی زن و دوست خوبی هستی که تحمل و بردباری داشته باشی و احساسات و علائق ات را سرکوب کنی آنوقت هست که دختر خوبی میشی و قابل تحسین اطرافیانت!

ولی آیا لذت و شادی در زندگی ات با این روش زندگی ات خواهی داشت مطمئنا نه!

تنها توصیه من به تو اینست که این جملات من را سرلوحه زندگی ات سازی و حتی بزرگ روی دیوار خانه ات بنویسی که هر روز جلوی چشمانت باشد.

برو به جائی که قلبت می گوید و بکن کاری که به تو لذت و شادی می دهد!

و به این فکر نکن که دیگران در باره تو چه می اندیشند چرا که افکار و احساسات دیگران به خودشان تعلق دارد و تو هیچ وظیفه و مسئولیتی در تغییر آنها نداری! به مانند نوع لباسی که آنها می پوشند و نوع دکوراسیونی که برای خانه هایشان انتخاب می کنند.

پس تو اگر بتوانی در وهله اول به وجود خودت از لباس پوشیدن هایت گرفته تا دکوراسیون اتاقت، از چگونگی لذت بردن در غذا خوردنت گرفته تا در سکس کردنت و خلاصه تمامی ابعاد زندگی ات بپردازی و از عهده نشاط و شادی بخشیدن به این کوسموس یا کیهان به ظاهر کوچک وجودت برآئی کار بسیار بزرگی کردی.

ژینوس عزیز! نه گفتن را یاد بگیر! و بدان کسی که بتواند راحت نه بگوید می تواند راحت هم نه بشنود و این حق نه گفتن هر انسانی را به رسمیت می شناسد در این صورت است که احساسات اطرافیانش دیگر برایش تعیین کننده نمی شود.

حال این نه  گفتن را امروز از تمامی زوایای زندگی ات شروع کن از چائی خوردن اجباری تا ….. ساک زدن تحمیلی! و…..

در ضمن خودت را هم با دیگران مقایسه نکن که چرا دیگران فلان کار را می توانند بکنند تو نه! و به خودت هم همیشه بگو این منم با همه توانائی ها و ناتوانی هایم! آنها هم آنگونه اند با همه توانائی ها و ناتوانی هایشان! و بپذیر خودت را همانگونه که هستی تا بعد بتوانی به مراحل دیگر قدم بگذاری!

هر کس هم ترا همانگونه که هستی دوست ندارد می تواند به سراغ دیگری برود و تو هم خیلی راحت و باآرامش به او بای بای بگو!

زیبا ناوک 24.4.2013

17 Responses to ساک زدن گاهی برام زجرآوره ولی به خاطر طرف مقابلم تحمل می کنم!

  1. سیروس می‌گه:

    پارتنرهای این خانوم به نظرم در این بین تقصیر زیاد داشتن. چطور انتظار دارن بدون پیشنوازی و بدون اینکه خودشون به فکر لذت باشن، ناگهان از طرفشون یک اورال خوب رو بخوان.
    آیا خودشون خوب اورال می‌کنن؟ آیا به بهداشت و موزدایی کیرشون فکر کردن. آیا هنگام اروال طرف را با واکنش و نوازش تشویق کردن و بهش اطمینان دادن. آیا در شرایطی که دوست داشتن طرف سمنشون را دست آخر روی صورت و داخل دهانش بپذیره، خودشون ترشحات خانوم را طلب بودن.
    یعنی اینقدر یک طرفه لذت خواستن، که طرف کلا از نظر جنسی رشد نکرده و یک کار زورکی رو کرده.
    ساک می‌تونه بهترین کار برای پارتنرها باشه، مشروط به اینکه یک طرف برای لذت خودش یا تحقیر طرف مقابل نخواد. من توصیه ام به این خانوم اینه که اگه تصمیم داره بازم ساک بزنه، حتما پوزیشن 69 بخواد. نظر شما زیبای عزیز؟

    • arash می‌گه:

      سلام
      آرش هستم 29ساله خوش اندام و با ادب رشته تربىت بدنى، خىلى به سکس با 1زوج علاقه دارم(سه نفره) لطفا زوجهاى هات و باکلاس که دنبال آدم قابل اعتماد و سکسى هستند تماس بگىرند.09399806997
      ajhvan44@yahoo.com

      • arash می‌گه:

        سلام
        آرش هستم 28 ساله قد 180 وزن 75 تحصیل کرده و با ادب، علاقه زیادی به سکس با خانمهای خوشگل و یک زوج(سکس سه نفره) دارم، لطفا خانمهای باکلاس و هات که دنبال آدم قابل اعتمادی هستند تماس بگیرند. 09399806997

  2. بازتاب: links of counclis بیش از 70 مورد مشاوره با زیبا ناوک | زیبا ناوک Ziba Nawak

  3. ژینوس می‌گه:

    ممنون زیبای عزیز
    خیلی لطف کردی که برای سوال من هم وقت گذاشتی و راهنمایی کردی

    • دوستی می‌گه:

      سلام ژینوس جون.من یه راه حلی که به ذهنم میرسه اینه که به پارتنرهان بگی کیرشونو بدن زیبا خانوم ساک بزنه.دهن ایشون گنجایش
      هر کیری رو داره.عاشق یاک زدن هم هست.

  4. faten می‌گه:

    من خیلی اتفاقی پیام این خانوم رو خوندم. سعی میکنم خیلی خلاصه بگم. در ایران متاسفانه این مشکل برای خیلی از دخترها وجود داره که چون به دلیل شرایط خانوادگی مجبورن تا موقع ازدواج باکره بمونن اما به خاطر لذت طلبی نمیتونن از روابط جنسی امتناع کنن، برای ارضای طرف مقابل حاضرن هرکاری بکنن تا طرف ازش راضی باشه و گاهی خیلی دخترها از ترس بدرفتاری از جانب کسی که دوسش دارن این کارو میکنن. صرف نظر از اینکه شاید پسره سرش هم به تنش نیرزه و اصلا ارزشی برای سکس با دوست دخترش قائل نباشه و صرفا به فکر لذت بردن خودش باشه. من نظرم اینه که این خانوم اگر به ادامه این روابط اسرار داره به طرف مقابلش بگه اول اون ارضاش بکنه اونهم با نوازش و خوردن آلتش تا به اوج لذت برسه. بعد در نهایت اگر دید نمیتونه از روی میل طرفش رو با خوردن آلت ارضا کنه از این کار امتناع کنه و در جواب اون پسر بگه میخواستم بهت بفمونم که خیلی سخته بدون اینکه لذت ببری لذت بدی. طرف هم حساب کار میاد دستش و تازه اگه خواهان باشه شاید به مرور از لذت بردن خودش کم کنه و به لذت دوست دخترش بیشتر اهمیت بده

  5. زهره می‌گه:

    lمرسی از جواب کامل زیبا. واقعا درست است

  6. بازتاب: links of counclis نزدیک به 100مورد مشاوره با زیبا ناوک | زیبا ناوک Ziba Nawak

  7. آرش می‌گه:

    سلام زيبا جان من خيلي زياد دوست دارم دختري يا زني برام ساك بزنه يعني بينهايت علاقه دارم.دليليش چيه؟
    سوال بعدي اينكه ميخواستم بدونم شما هم تا حالا ساك زدين يا نه؟ اگه زدين چه حسي داشتين؟
    آيا عكسي از ساك زدن خودتون دارين كه نشون بدين من خيلي دوست دارم ببينم. ممنون ميشم

  8. آرش می‌گه:

    راستي فراموش كردم اينو بگم من علاقه زيادي هم به سكس دهاني به آلت تناسلي دختر دارم البته دختر لاغر اندام.

  9. آرش می‌گه:

    ‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژینوس جان دلمو آب انداختي

  10. آریا می‌گه:

    منم دوس دارم بدم وبکنم کسی هست به ایدیم پیامک بزنه

  11. zogmiansal@gmail.com می‌گه:

    سلام.من هم با همسرم همین مشکلو دارم.ولی برام سخته.ولی اون خیلی دوست داره براش بزنم نمیتونم تنها مشکلمون همینه

  12. هادی می‌گه:

    ساک زدن خوبه کی گفته بده،

  13. اميد می‌گه:

    اي خاك توسر همتون!!!!!!!!!!!!واقعا كه بي كار وعلافيد

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 249 مشترک دیگر بپیوندید

