کوس کش زنم بودم ولی حالا برای گذشته ام عذاب وجدان دارم

وحید از تهران     دعوت به روان درمانی گروهی و نظردهی جمعی

haparotبا سلام به زیبای عزیزم. زیبا جان من پسری هستم 31 ساله یک بار ازدواج کردم که هنوز مشکلات آن دوران رهایم نکرده. چه خوب که با شما آشنا شدم و تونستم اینها رو به زبان بیارم. من حدود 15 سال اعتیاد داشتم به تریاک.  تو همون زمان هم با دختری به نام فریبا که عاشقش بودم نامزد کردم. دختری خیلی لوند و خوش گذرون. یه شب که ما با هم سکس میکردیم فریبا به هم گفت تا حالا شیشه کشیدی؟ منم که اصلا نمیدونستم چی هست به اصرارش مصرف کردم اونم به این دلیل که گفت شهوت رو زیاد میکنه چون من مواد مصرف میکردم آلتم راست نمیکرد. بعد از مصرف یک بار زندگیم عوض شد. گاهی وقتی سکس می کردیم واسه اینکه بیشتر حشری بشیم حرف از سکس با دیگران می زدیم که یک شب بهم گفت میخوام جنده بشم. منم فکر کردم داره اینجور میگه من داغ بشم اما دیدم داره جدی میگه. گفت: من از فردا میخوام کوس بدم و در مقابلش پول بگیرم اینجوری زود پولدار میشیم و تو میتونی یه کاسبی حسابی راه بندازی. منم که آنقدر مواد مصرف میکردم حال کار نداشتم و همیشه بهونه می آوردم دیدم اگه اینجور بشه دیگه کاری به کارم نداره و غرر غراش واسه کار کردن من تموم میشه قبول کردم. بعد از چند وقت حسابی کوس کش شده بودم و از این کار لذت می بردم. خوشم میومد زنم و در حال کوس دادن ببینم. حتی شبها از جنده بازیهاش تعریف میکرد. دوست داشت بهش بگم جنده کوچولو.. اونم لذت میبرد. شبها وقتی میخواستم کوسش رو بخورم بوی کیر میداد معلوم بود حسابی کردنش من خوشم میومد. حتی چند بار با دوست پسراش سکس 3 نفری داشتیم. اونم عشقش بهم بیشتر شده بود که می دید کاری به کارش ندارم و کوس کشیشو میکنم. اون موقع اعتیادم باعث شده بود تعصبم رو از دست بدم. اما کارمون به طلاق کشید. نه سر این مسئله، سر مادرش بود. اون  و من هنوز عاشق هم هستیم بعد از طلاق من به اجبار خواهرم ترک کردم و الان 3 سالی هست پاکم اما یاد و فکر گذشته خیلی آزارم میده. راستش از اینکه زنمو آزاد گذاشتم به دلیل بی عاری خودم بدجور ناراحتم و از سکس های گروهی که داشتیم سر حال میام اما این دوگانگی ها باعث شده زندگیم جهنم شده. چه کنم؟ چطور این خیالات رو از خودم دور کنم؟ لطفا این پیام خصوصی بمونه. من از قضاوت افراد تو وبسایت شما میترسم. ممنون ازت زحماتتون.

جواب زیبا ناوک: ابتدا تشکر می کنم که قبول کردی این متن حتی با اسم مستعار در وبلاگ بیاد و خود این قدم کوچکی نیست که شاهد قضاوت های هر چند تلخ افراد دیگر باشی.  و اما مشاوره تو!

بعد از ترک مواد مخدر اینک تو داری یک دنیای جدیدی را تجربه می کنی که با تمام تلخی هایش واقعی است نه مانند دنیای خیالی و هپروتی که با مواد مخدری مانند تریاک و شیشه خود را وارد آن می ساختید تا بتوانید به آرزوها و خواسته های خودتان که ناتوان از عملی ساختن آنها در زندگی واقعی تان بودید در خیال و هپروت به آنها برسید. دنیائی که عقل و شعور در آن به مرخصی فرستاده شده و احساسات کاذب بوجود آمده از هورمون های مصنوعی حاکم بر شما می شوند.

در این شرایط کاذب هپروتی ایجاد شده در وجودتان، شما به هر کاری دست می زنید که منافع و لذت های لحظه ای تان را برآورده می سازد چرا که شعور و ذهن شما قادر به انتزاع و پرواز فکرتان برای حتی فردای آن روز مصرف موادتان نیست.

تو و همسر سابقت فریبا عاشق هم نبودید بلکه عاشق آن شرایط بودید که هیچ کدام مانعی برای هم در داشتن آن شرایط هپروتی نبودید تو با تریاکت و همسرت با شیشه! و بعد هم هردو با هم! و این نمی توانست در نهایت هماهنگ با زندگی واقعی سازنده در یک همزیستی سالم و بانشاط با افراد دیگر جامعه باشد.

زندگی واقعی مستلزم تهیه نان و آب و مسکن و معاش خوب زندگی و خیلی موارد دیگری است و نیز نیازمند هماهنگی صحیح با اطرافیان و محیط جامعه!

نه تو و نه فریبا در دنیای واقعی تان تک و تنها نبودید که بتوانید در نهایت به آنها بی  اعتنا باشید. خانواده های شما، همسایه هایتان، محیط کار و دوستان و نزدیکان و کلا جامعه و دنیائی که هر دو در آن زندگی می کنید تاثیرگذار بر زندگی شما بودند و هستند چه بخواهید چه نخواهید مگر اینکه هر دو به جزیره ای دوردست فرار می کردید همان حالتی که بطور مقطعی و لحظه ای در دنیای هپروتی تان با مواد مخدر داشتید.

بدون حل این تناقضات درونی و محیطی در زندگی تان قطعا هر دوی شما روز به روز بیشتر به مسیری کشیده می شدید که این سیکل معیوب را صدچندان بدتر می کرد. تن دادن به کوس کشی و سکس های گروهی برای پول نه در واقع از روی یک لذت واقعی و درک و فهم و دخالت شعور بود بلکه از روی نیاز به حفظ حتی یک زندگی نباتی و صرف تامین معاش بوده است.

اگر تو و فریبا عاشق بودید و با عشق و محبت در یک رابطه ارتباط بدنی و عاطفی و جنسی با دیگران وارد می شدید تمام فکر و ذهن تان تنها در کوس دادن و پول گرفتن ها خلاصه نمی شد. چنین روابطی حتما تنوع طلبی در کل دیگر عرصه های مادی را هم در پی دارند. لباس های گران قیمت، ماشین و وسایل شیک، و.. و باز همین تفکر و بینش سیکل معیوب زندگی تان را بدتر و بدتر می کرد که در این راستا قطعا تمامی خصوصیات اخلاقی منفی از دروغگوئی، مخفی کاری، ظاهرسازی و فریب و …نیز الزاما باید ابزارهای پیشبرد این نوع زندگی تان می شدند.

دوگانگی های کنونی تو که اینک باعث عذاب تو و برایت جهنم شده اند از شکافی است که بین دنیای واقعی و هپروتی تو بوجود آمده است که به هر دوی این دنیاها کشش و تمایل داری و نمی دانی به کدامین سمت باید بروی!

سمبل دنیای واقعی تو اینک بعد از ترک اعتیادت خانواده و اخلاقیات شده اند و سمبل دنیای رویائی و هپروتی تو همسر سابقت! از طرفی حسرت سکس های گروهی و لذت های آن زمان را با فریبا می بری و از طرف دیگر جامعه و محیط واقعی امروزت با سمبل خواهر و مادرت و محیط ات، اخلاقیاتی مانند غیرت و تعصب و….را برایت برجسته می سازد.

در حقیقت خاستگاه اصلی کشش و تمایل تو به هر دوی این دنیاها در وجود تو طبیعی است ولی جامعه ما با در مقابل هم قرار دادن دنیا و آخرت و بهشت و جهنم و خوب و بد، انسانها را وادار به انتخاب برای یکی با فدا کردن دیگری می نماید. از این رو افرادی که آلترناتیو بهتری ندارند که هر دوی این تمایلات و کشش هایشان را پاسخگو باشد به ابزارهای کاذبی مانند مواد مخدر و … متوسل می شوند. در این رابطه من مقاله ای دارم تحت عنوان زیبا! اصلا کی گفته سیگار و هروئین بده و چرا ما باید اینها را ترک کنیم؟ که مطالعه آن را توصیه می کنم.

در واقع خاستگاه اصلی این کشش ها از نهاد طبیعی انسان است ولی نکته مهم و تعیین کننده در چگونگی پاسخ دادن به این نیازهاست و چگونگی ایجاد پل صحیح در جایگاه این شکاف بین این دو دنیاهاست. اساس روان درمانی اجتماعی من نیز برای ساختن چنین پلی است تا انسانها را از شکاف شخصیتی شان بین این تمایلات واقعی وجودیشان رها سازد.

و اما این پل صراط چگونه ایجاد می شود و این شکاف بین این دنیاها چگونه رفع می شود؟

مرحله اول پذیرش تمامی احساسات و تمایلات درونی خود بدون شرم و حیاست و ابراز و بیان صریح آن در پیش خود و دیگران می باشد هر احساسی، بدون ارزش گذاری بد و خوب روی آن نامیدن  از کوس کشی گرفته تا حس جندگی تا انتقام و قتل و خلاصه هر احساسی و بدون حد و مرزی برای آن کشیدن!

 آری تمامی احساسات به اصطلاح منفی و مثبت باید جرات ابراز و حضور یابند تا بتوانند در جایگاه واقعی خودشان قرار بگیرند و در راستای همین گام، عدم رازداری و مخفی کاری نیز در هر کاری باید سرلوحه اعمال ما باشد!

در مرحله دوم، باید توجه داشت که تحقق عملی این تمایلات باید در حدی و حدودی باشد که انسان بتواند همه جا و پیش هر کسی براحتی از اعمال و رفتارهایش دفاع کند و سنگ بزرگی خارج از توان مان برنداریم و باید هم یاد بگیریم که به دیگران نگوئیم زندگی ما به شما مربوط نیست، چرا در باره زندگی ما نظر می دهید؟ یا دخالت می کنید؟ و… چرا که زندگی اجتماعی ما به همدیگر کاملا مربوط است و ما هیچ یک تافته جدا بافته ای از هم نیستیم. پس اگر از کار و کرده خودمان شرمنده نباشیم و آن را برحق بدانیم چه باک است که دیگران هم بدانند و یا در باره آنها نظربدهند.

با این رهنمودهاست که به مرور بعد از مدتی رفتارهای ما بیشتر با تمایلات ما هماهنگ شده و بدون سرکوب آنها هرچه بیشتر تمایلات مان در زندگی واقعی مان جرات حضور خواهند یافت بدون احساس گناه و شرمندگی و مخفی کاری.

با این توضیحات حال تو وحید! در حال حاضر بهترست که به بازسازی جسمی و روحی خودت بپردازی و روابطی داشته باشی که ترا از آن دنیای وابسته به ابزارهای کاذب دور سازند و با افرادی هم دوستی کنی که در زندگی واقعی شان همانی هستند که ادعا می کنند، بدون ظاهرسازی و دروغ و فریب!

در روابط جنسی هم عجله نکن! و با هیچ دختر و زنی صرفا برای رفع نیاز جنسی ات برقرار نکن چرا که این موجودات دوست داشتنی تنها در کوس خلاصه نمی شوند و هر انسانی از زن و مرد، یک سرمایه و معدن بزرگی است  که می تواند دنیائی شادی و نشاط در همه زوایای زندگی برایت به ارمغان بیاورد که دخول کیری در کوس تنها کانال و یک زیرمجموعه کوچکی از آنست.

مشاوره های دیگرم را هم نیز مطالعه کن چرا که اصول روان درمانی ام در همه موارد ثابت است و تغییرناپذیر!

زیبا ناوک    12.5.2013

55 Responses to کوس کش زنم بودم ولی حالا برای گذشته ام عذاب وجدان دارم

  1. علی می‌گه:

    زیباخانم خودت می دونی بااین کارت داری بی بندوباری رابه مردم تعلیم می دی.قانون واسه این وضع شده که بابی قانونی مبارزه کنه.اگر هرکس هرکاری دلش خواست انجام دهد ،روی هیچ چیزنمی شودحساب کرد.این آقادچارعذاب وجدان شده..که خیلی خوب است زیرابه درستی درک کرده که جاکشی حتی درحس هم آدم راتحقیرمی کند.نه اینکه کسی تحقیرش کند!!!نه.این نیمه خفته درونش است که زشتی این کار راتاب نمی آورد.الکی مردم راسرکارنذار وباواژه درمان روی گناهشان سرپوش نذار.پس ازنظرتو اگرکسی ازقتل لذت می برد؛بره آدم بکشه؟؟باشه.یه روزی توهم مثل این بابا به خودت می آیی وازاینکه جاکشی دیگرون راکردی به عذاب می افتی.می گی نه؟صیرکن

    • فرامرز مصطفائی می‌گه:

      هرکه بامش بیش برفش بیشتر, طرف بهت پیام خصوصی داده اونوقت تو میای علنیش میکنی جنده خانم؟ واقعا که ..

    • amir می‌گه:

      این حرومزاده کارش بدتر از این حرفاست. زنیکه اینقدر تو بچگی باباش کارش گرفته دیگه برا هیچ چیز ارزش قائل نیست. اگه یه روزی شنیدی زیبا تو فاضلاب های آلمان با موش مرده داره آمیزش میکنه تعجب نکن. این عفریته باید تا آخرش بره.

    • arash می‌گه:

      درود
      آرش هستم 29ساله مجردتحصىل کرده در رشته تربىت بدنى خوش اندام وجذاب علاقه زىادى به سکس با ىک زوج جوان دارم(3نفره) اگر ىک زوج مطمءنى هستند و دنبال آدم قابل اعتماد و سکسى هستند تماس بگىرند.
      09399806997
      ajhvan44@yahoo.com

  2. من از این که مواد مخدر باعث بسیاری از این موارد به خصوص در ایران هست واقعا متاسفم و از این که بگم این دو نفر هیچ موقع عاشق هم نبودن و نیستن و کسی که عشق باشه برای عشقش بازار یابی نمیکنی و حالا در شرایطی که این فرد داشته صد در صد نه عشقش بووده نا حتی دوستش نداشته و منافع خودش را پیش مبرده هر دوی این افراد و در عشق در محدوده خودش مقدسه زمانی که از محدوده خودش پا فرا بزاره میشه هوس و بی بندو باری اگر کسی عاشق کسی باشه نیازی به این که به رابزه سکسی با دیگری داشته باشه نیست وو کسانی که بهاین که بگن مین عاشق زنم هستم یا عاشق شوهرم هستم بس مبتونه بره بایکی دیگه سکس بکنه صد در صد مشکلات روحی و روانی دارن و این که
    زیبا ناوک خودش را یک نوعی تراپیشت یا روانشنناس معرفی میکنه مدارک روانشناسی این خانوم که از چائی فارغ و تحصیل شدن ایا وچود داره اینه که زیبا ناوک بدون این که به شخصیت افراد احترام بزاره مسائل انها را تو سایت خودش مطرح میکنه و به این شکل حریم شخصی درگران را بهش تجاوز میکنه و این مسائل واقعا در انترنت چیگاه خودش را باید پیدا کنه نه در یک سایت خصوصی اون هم به صورت غلط و نادرست مساوره بشه و یا بیان بشه به صورت علنی

    • فرامرز مصطفائی می‌گه:

      بانظرت موافقم گلاب به روتون باید رید توی دهن زیبا تا به خودش بیاد

  3. علی می‌گه:

    عجب

  4. reza می‌گه:

    منم زیبا جان یکبار بهت ایمیل زده بودم در این مورد که دوست دارم کس کشی و جا کشی زنم رو بکنم

  5. Hoda می‌گه:

    من مطمئن هستم خانم زیبا بیمار روانی است. خانم زیبا، لطفا به روانپزشک مراجعه کن و خیلی صادقانه نظر ایشون در مورد خودت را در وبلاگ بنویس!! یعنی بدون خجالت تشخیض دکتر را در مورد خودت بیان کن. ممنون

  6. shahla می‌گه:

    yani khaaaaaake Alam to saret :D mart

  7. amir می‌گه:

    آقای وحید از کوس کشی خودت و جنده گی زنت یه شاهنامه گفتی اما از خواهر شیر زنت که وادارت کرد اعتیادتو ترک کنی فقط یه جمله کوچک گفتی؟؟؟؟ در ضمن این «نازیبا آبک » یه بشکه پر از کثافته که راهنمائی هاش بدرد سگ جذامی هم نمیخوره. این آشغال سایتشو راه انداخته که ملت فحشش بدن که ما هم از خجالتش در میام. زیبا میدونی قاشقی یعنی چی؟؟؟؟ خوده خودتی

    • من در یک تصادف رانندگی مردم. می‌گه:

      آره حاجی
      قاشقیه
      موهای فرش هم قاطیش شده
      هاهاها

      • Amir می‌گه:

        ها ها ها خوب اومدی حال کردم. کثیف تر از این عوضی تا حالا ندیدم. بی همه چیز آخر فساده. هیچ حد و مرزی نداره. پیر سگ دست بردار نیست. تقصیری نداره باباش اگه بکارش نمیگرفت شاید الان مثل آدمیزاد بود.

  8. امیر می‌گه:

    بنده معتاد نیستم اول میخوام بگم شما اگه آدم حسابی هستید چرا میاین تو این سایتها پس چرت و پرت نگید
    دوم اینکه من هم از سکس زنم با غریبه ها لذت میبرم بیست سال هم هست که داریم زندگی میکنیم مشکلی هم نداریم البته در ایران بچه هم داریم پس برین دنبال نماز و روزتون

  9. امید می‌گه:

    وقتی مشاور ادم بشه زیبا، حساب ادم با کرامل کاتبینه

  10. مجید می‌گه:

    بنده بسیار تمایل دارم خانوم ناوک را از کون بکنم. چکارکنم کون سفیدش بدجور چشممو گرفته. میشه؟شماره بدم یا پیام خصوصی ؟

    • zibanawak می‌گه:

      فرقی نمی کنه شماره بدی یا پیام خصوصی
      چون در باره تمایلات جنسی و روابط سکسی، من تنها در یک رابطه واقعی و عینی پاسخ میدم
      پس در باره خواسته تو هم در روی تخت باهم تصمیم می گیریم
      و به امید دیدار عزیزم در وهله اول

      • سعید می‌گه:

        ببین چه کسانی ادعای بخشیدن آرامش به انسان رو دارن!! زیبا خانم شما اصول اولیه ی انسان بودن رو زیر پا گذاشتی و حیوانیت رو ترویج میدی اونوقت چطور میخای بقیه رو نجات بدی!!
        ایم جواب هات و حرفهات واقعا شرم آوره

  11. امیرعلی می‌گه:

    khube

  12. جهان می‌گه:

    سلام
    سکس گروهی – سگس با محارم – سکس با همجنس – فراهم آوردن مقدمات سکس همسر با دیگران و …. همه رفتارهای ناهنجاری هستند که کم و زیاد در هر اجتماعی از انسانها دیده میشوند . انسانهای کرفتار این ناهنجناریها بیمار هستند نه بی غیرت و یا هر خصوصیت منفی دیگر . تکنیک روان درمانی این افراد تقریبا همین روشی است که خانم صاحب این سایت داره ازش استفاده میکنه .
    البته لازم است گفته شود باید ورود افرادی که مشکلاتی نظیر موارد بالا گفته را ندارند به این سایت ممنوع کرد

  13. ناشناس می‌گه:

    واقعا زیبا خجالت نمیکشی؟کونتو میذاری جلوی نامحرمها نگات کنن؟بیا خصوصی بهت بگم جنده عوضی…مریض

  14. آریا می‌گه:

    با سلام
    مشاوره یک علم هست نه اینکه صرفا در قبال سوال دیگران حرفی بر اساس واقعیت های خودمون داشته باشیم
    نهایت پاسخی که به این مشکل داده شد تشریح مشکل ایشون بود و هیچ راهکار مثبتی ارائه نشد
    آیا کسی هست که با این پاسخ مشکل حل شده باشه؟
    من از این خانم میخوام که بگن این مشاوره هاشون به کیا کمک کرده؟
    مشکل ما اینه که برای حل مشکلاتمون به سراغ کسانی میریم که کاردان این موضوعات نیستن مانند این که ادم ایراد ماشینش رو بره پیش دکتر دندانپزشک بپرسه
    سعی کنید تو زندگی در مقابل مشکلات و سختی ها به راه های نامناسب پناه نبرید

  15. قاضی می‌گه:

    زیبا خانم بسه این داستانهای ساختگی و روانشناسیهای رویایی
    کمبود داری بگو
    چرا الکی با خودت مصاحبه میکنی و اینجا از زبون یکی دیگه مینویسی

    بسه دیگه داره حالم به هم میخوره

    • zibanawak می‌گه:

      مشاوره تلفنی پسر جوانی که با مادرش سکس دارد

      اگه دسترسی به یوتوب نداری برایم ایمیل بفرس تا کلیپ های کم حجم شده برایت بفرستم
      خیلی باید باهوش و قدرت تخیل داشته باشم که این همه مشاوره ها را از خودم بسازم اگه هم چنین باشد پس باید به قوه تخیل و پروازهای فکرم غره باشم و مغرور که حقا توانائی بالائی است
      در ضمن مدتی است که تصمیم گرفتم که مشاوره های تلفنی را پابلیش کنم که جواب امثال تو هم باشد

  16. elly282 می‌گه:

    من با اساس کار زیبا مخالف هستم و خیلی از حرفا و کاراش رو قبول ندارم حتی اگه میخواد لقب متحجر،عقب مونده،امل و … بهم بده اما از اینکه نظرات مخالفشو گذاشته خوشحالم

  17. saman می‌گه:

    زیبا که نمیتونه بگه برو بمیر
    از لحاظ روانشناسی پاسخ داده
    من خودم یک پزشک هستم
    ولی شما هم درست میگید قانون واسه همین وصف شده و اینجور افراد خلاف جامعه رفتار میکنند
    در کل. وحید همین که مواد مصرف نمیکنی شاهکار کردی شما قبلا سلامت روان نداشتی و معتاد بودی
    گذشته ها گذشته (دنبال قاتل برسلی نگرد) به آینده فکر کن چون با پاگیت بهترین زندگی را داری
    قدر پاکیتو بدون

  18. امیرعلی.. می‌گه:

    خفشو اخه ماهم خر ک این داستان واقعی بود…مرتیکه خر شما ها داری با این جور داستانا شرو ور افکاره مردمو بگاه میکشین……همه میدونن اگه ی کار بد گناهش ریخته شه اون کار دیگه بد نیست و واسه مردم ادی میشه…….توام داری با این جور حرفات ک راحت میگی همین کارو میکنی…ک ی چیزه عادی بود…ولی خودت خری..

  19. ebi می‌گه:

    زیبا جان سلام…… مادرتو گاییدم… بابایه کوسکشتو گاییدم که توی حرام زاده رو تولید کرد… جنده خانوم

  20. sepehrnargess4@gmail.com می‌گه:

    زیبا جان نظرت در باره عشق چیه؟؟ و چقدر اینواز سکس جدا میدونی یا بالعکس….
    بهم ایمیل کنید plzzzzz

  21. سعید می‌گه:

    خانم ناوک میبینی چقدر بهت فحش و ناسزا و حرفای جنسی نوشتن؟ میدونی دلیلش چیه دلیلش اینه که اخلاق رو در سایتت رعایت نکردی اگه این عکسهای نامناسب رو برداری و حرفهای رکیک رو از پستهات حذف کنی به جای اشخاص شهوتران و بی ادب کسانی که اهل فکر هستن به سایت شما میان و به جای فحش نظرات مفید میدن امیدوارم این پیشنهاد من شمارو به فکر واداره

  22. محسن پیرسگ کن می‌گه:

    واقعا تمایل دارم مثل سگ ماده زیبا جون را از کون بکنم. چکار باید بکنم؟

  23. روعیــــاع می‌گه:

    خخخخح
    ینی پاسخ پسراروکه خوندم,مُردم ازخنده:-D
    من خودم زیبا جنده روسفارش دادم وا3یکی
    شرمنده,مشترک موردنظرتون فروخته شد..
    خودم ب گاه بُردمش2خی بی ادبو
    خخخخخخخخ

  24. سعید می‌گه:

    من کشته مرده کسم سعید ازکرمان 09138353404
    اب کس میخوام

  25. مهرداد می‌گه:

    سلام ؛هر چی می کشیم از سرکوب روح جنسی هستش.درود بر هر این چنین آزاده ای که در راستای آزادی جنسی بشر اقدام کند.به راستی که عقاید فروید کاملا درست بود.مایلم نظر شما رو هم بدونم.

  26. عذابی سخت می‌گه:

    یه روزی زیبا خانم باید مقابل خدا به تمام زشتی هات پاسخ بدی و لحظه ای که میذارنت تو قبر … لحظه ای که شب میشه و هوا سرد میشه و در زیر خاک ها تنهایی .. مورچه ها و حشرات به سراغت میان و بند بند بدنت را میمکند … و آن روز به یاد چرندیاتی که به زنها و شوهرها آموزش دادی خواهی افتاد .. و خداوند انتقام میگیرد … نه با جهنم … در همین دنیا به خفت و خواری کشیده میشوی .. و عذابی عظیم خواهی دید . تو به عذابی دچار میشوی به این گونه … تو در بستر خود دستشویی میکنی و هر بار که به توالت میروی باز باید تکرار کنی .. تو با خفت و پستی بو میگیری و از مدفوع خود روزگاری میخوری … تو با مدفوع خود انس میگیری و این وعده من است و همانا وعده خداست … و سخت میمیری و سخت میمیری ….. و زخم بر باسن تو ….. و چرک در دهان تو …. و سخت میمیری …. از کا افتادگی بطوری که قادر به ادرار کردن هم نیستی … من تضمین این عذاب هستم …. و به تو قول خواهم داد که سخت سخت سخت منتظر وعده من باش که وعده خداست

  27. علی می‌گه:

    من از تمامی کسانی که پیام گذاشتن میخوام گله کنم ………………………آره گله از اینکه به این ;کثافت دکترنما کم دری وری گفتن به نظر من حیف اسم دکتره که رو خودش گذاشته . راستی خانم زیبا زشت صیرت چیزی راجع به سوگندنامه پزشکی خوندی . مطمئن هستم نخوندی فقط امضاش کردی .

  28. علی می‌گه:

    من با پیام عذاب سخت موافقم میدونم از این پستها آزرده هستی عذاب سخت جان ولی خودتو کنترل کن فدات.

  29. حسین می‌گه:

    من 34سالمه کاری به زیبا یا کس دیگه ندارم دنبال یه همدم میگردم حسابی سکسی هستم اگه کسی دوست داشت تماس بگیره یه خانم بالای سی سال اینم شمار09197801812 صدو هشتادو هفت قد دارم 85 کیلو وزن میگن ایده اله ساکن تهران

  30. خوک از تو با شرف تره می‌گه:

    زنده باد خوک
    که شرفش می ارزه به تو که این مزخرفات را میگی و عمل میکنی
    پیرزن زندیق دریده . . .

  31. سعید می‌گه:

    سلام.من خیلی دوست دارم خواهر زنمو بکنم. او نه از زنم خوشگل تره.نه خیلی لونده.—-زنم از هر نظر از اون بهتره ولی نمیدونم چرا نمیتونم فکرکردنشو از سرم بیرون کنم.همیشه به فکرشم.هر وقت بتونم شورتاشو میدزدم و بو میکشم و میلیسم و به کیرم میمالم.چند بارم آب کیرمو ریختم تو شرتشو گذاشتم سر جاش تا آب کیرم به کوسش بخوره.با وجود اینکه خیلی آدم وسواسی و تمیز و بهداشتی هستم ولی شرت های کثیف و حتی خونی شو که تو سبد لباسهای چرکش بوده به کیرم مالیدم و لیسیدم و آبمو ریختم توش.بخاطر گائیدنش حاضرم هر کاری بکنم.در ضمن بگم خواهر زنم شوهرو یک بچه داره .لطفا راهنمایی کنید که اولا چه جوری بکنمش و چه جوری راضیش کنم؟دوما اگر این کارامکان نداره چه جوری از فکر گاییدنش بیرون بیام و دیگه بهش فکر نکنم.راستی یادم رفت بگم از وقتی خواهر زنم 13-14 سالش بود عشقش گائیدنش اومد تو قلبم تا الان که 33 سالشه.یعنی 20 ساله تو کفش موندم.چکـــــــــــــــــــــــــــــار کنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • zibanawak می‌گه:

      اولین کار اینه که تو همین احساساتت و رفتارهایت را برایش بازگو کنی و با همسرت هم در باره این حالاتت حرف بزنی
      بعد از اینکه این مرحله سپری کردی برای گام بعدی تصمیم می گیریم

  32. سعید می‌گه:

    زیبا جان اگه به شوهرش بگه چی؟ اگه همه بفهمند چی؟مگه من میتونم بهش بگم دلم می خواد بکنمت؟مگه من میتونم به زنم بگم؟ زیبا جان فکر کردی اینجا کجاست؟اگه کسی بفهمه و از من شکایت کنه حکمم اعدامه.گفتن که نمیشه .باید یه راه حل دیگه بهم بدی.به نظرت اگه به یه نفر پول بدم که اونو برام بدزده بعد درحالی که بیهوشه بکنمش دیگه کرمم میخوابه؟ چکار کنم؟الان باز یادش افتادم.برم یکی از شورتاشو که دزدیدم بردارم و یه جرق اساسی باهاش بزنم.تو هم عزیزم یه فکر شدنی برام بکن .راستی تو که خودت زنی و افکار زنهارو میدونی بهم بگو اگه یکی به هر زنی زیاد پیله کنه و درخواست کردنشو داشته باشه هر چند زنه مومن و نجیب باشه میشه بالاخره موفق بشه بکنش یا نمیشه.لطفا جوابهات طولانی باشه و زود خلاصه اش نکن.منتظر جوابتم.مرسی موفق باشی

  33. سعید می‌گه:

    زیبا جان چی شد پس چرا جوابمو نمیدی؟

  34. mehrshad می‌گه:

    زیبا خانوم به نظر خیلی جنده و کونده میاید.عاشق اینم که بکنمت با اون راهنمایی هات.آقا وحید تو هم اینقد کوس کشی که گذاشته واسه پول زنتو بکنن از جلو و عقب حوست به آلتت هم باشه که وقتی میری مستراب نیفته تو چاه .
    راسته زیبا مطمعنم گکه کوس خولی قرار بذار بکنمت.ایمیل بزن وقتی اومدی من ساک میزنم .
    کسسسسسسسسس کششششششششش

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 228 مشترک دیگر بپیوندید

