حمید صادقی در فیلم سکسی با زیبا ناوک

آیا می دانید؟

حمید صادقی فهرمان کونگ فو و مبارزی که در یونان 40 روز با دهان دوخته اعتصاب غذا کرده بود

در میان  شریکان زندگی زیبا ناوک، اولین مردی می شود که پیشنهاد زیبا ناوک را می پذیرد که از رابطه سکسی شان فیلم بگیرند.

این کلیپ شاید تا به امروز  نزدیک به یک میلیون بازدید داشته است  و هم اکنون نیز علاوه بر لینک زیر در سایت های پورنو  

http://www.4shared.com/video/ALN-SKxx/therapy.html

آدرس فیس بوک حمید صادقی

http://www.facebook.com/hamid.sadeghi.942?fref=ts

حمید صادقی هر چند از دوری ات فعلا  خوشحالم ولی همچنان دوستت دارم عزیزم

16 Responses to حمید صادقی در فیلم سکسی با زیبا ناوک

  1. Sam Sami می‌گه:

    اگر امکان دارد این فایل را به صورت کم حجم برای من ارسال کنید

    ________________________________

  2. بدون توضیح ………

  3. برای اطلاعات بیشتر به سایتهای پورنو ایرانیهای در امریکا مراجعه کنید

  4. اباذر صادقیان می‌گه:

    عجب!

  5. امیر می‌گه:

    سلام بسیار فیلم جالبی بود ولی ای کاش از همان اول فیلم لحاف را بر می داشتین به نظرم بهتر می شد ممنون

  6. Pari می‌گه:

    خانم دکتر زیبا،
    این فیلم تراپی چه کمکی به مرد میکنه.؟ شما خیلی ضمن سکس حرف میزدین توی رختخواب با توی کلاس درس فرق میکنه. یعنی این آقا مشکل جنسی داشت که در این شب حل شد، او غریبه بو؟د، چه جور و چند وقته باهاش آشنا شدین؟، شما گفتید اصلا لذت نبردین. با لحن تند آمرانه گفتید …و تصور خیلی خیلی وحشتناکی از سکس با او داشتین. چرا، چرا تجاوز در نظرتون بود؟ و از همه مهمتر بدون کاپوت از بیماری جنسی جلوگیری نمیکنید این خودکشی است. خواهش میکنم جواب دهید.

    • zibanawak می‌گه:

      من هنوز هم حمید صادقی را دوست دارم هرچند در ارتباط سکسی با او مشکل داشتم و دارم
      دوست داشتنم باعث این ارتباط جنسی شد ولی لذت نبردن من ناشی از همان مشکلی بود که با او داشتم که اینجا جای بررسی و توضیح ان نیست
      ارتباطات جنسی کامل من یعنی کیر توی کوس بر خلاف تصورات عموم خیلی نبودند و نیستند و حتی در لینک زیر تحت عنوان همسران و همبستران زیبا ناوک

      http://zibanawak.wordpress.com/2013/04/16/bed-partner/

      این ارتباط جنسی کامل در همه موارد پیش نیامده است که باز علل ان جای بحث خودش دارد
      در ثانی عقل و تعقل و شعور همواره در کنار احساسات و تمایلات عشقی و جنسی من حضور بسیار قوی داشته تا حرکتی نکنم که بعد از ان پشیمان بشوم
      تا به امروز هم خوشبختانه از سلامت کامل جسمی برخوردارم و حتی مرتب از خون من برای بیماران مختلف استفاده می شود
      اهدای خون با زیبا ناوک

      http://zibanawak.wordpress.com/2013/05/06/blood-2/

  7. ش.ش می‌گه:

    سلام زيبا جان ميخواستم اگه امكانش هست بدونم ايا شما تا بحال با زن سكس داشتيد ؟

  8. reza می‌گه:

    man natonestam film ro bebinam lotfan baram beferstin

  9. sabz می‌گه:

    زیبا تو خودتم به آزادی و راحتی و بی قیدی اعتقاد نداری وگرنه فیلم سکستو از زیر پتو نمی گذاشتی.
    اصلا چرا یک بار وقتی با دوستانت میری تو منطقه لختی ها تو فضای باز با دوستانت سکس نمی کنی و فیلم بگیری برامون بفرستی؟
    پس حتما تو هم برای خودت محدودیت داری و بیخود میگی که من کاملا آزادم و از برهنگی و داشتن سکس با دیگران شرم و حیا ندارم

  10. آبتین می‌گه:

    دوسدارم کیرم بکنم تو کونت زیبا جون ومیشه لطفا

  11. mahdi می‌گه:

    سلام من امروز به طور کاملا اتفاقی سایتتو دیدم و کنجکاو شدم و بیشتر مطالب و حتی فیلم شما رو با آقای صادقی دیدم، جالب بود خواهشا به اراجیف دیگران که با توهین و تمسخر قصد دلسرد کردن شما رو دارن گوش نده.
    مدت پانزده ساله ازدواج کردم و یه دختر هشت ساله دارم به شخصه سکس رو بسیار زیبا میبینم و اشکال مختلف سکس رو مورد امتحان و بررسی قرار دادم تا هر دفعه ای که با همسرم سکس داریم برای هم عادی نباشیم . با اینکه سالهاست سکس داریم امروز هم چند نکته جالبو جدید یاد گرفتم و از شما ممنونم.

  12. سعید می‌گه:

    سلام.
    سعید هستم.
    لطفا این کلیپ (سکس با حمید صادقی) رو برای من هم بفرستید.
    امیدوارم که موفق باشی.
    saeidvarasteh1359@gmail.com

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 263 مشترک دیگر بپیوندید

