از سکس زنم با دیگری لذت می برم آیا این غیرعادی نیست؟

مهران از آذربایجان          دعوت به روان درمانی گروهی و نظردهی جمعی

didzadanزیباجان! من بعد مدتی که از زندان ازاد شدم و شرایطی هم پیش اومد که دیگه فضای ایدئولوژیک از بین رفت و مسائل جنسی عمده شد دچار بحران هائی شدم که میخواستم مهمترینش رو بپرسم ازت اونم این که من بعد از خیلی مدت که با زنم بیشتر پیش رفتیم و خودمونی شدیم دونستم که اون بعد ازدواج با یکی سکس می کرد و لذتم می برده البته این موضوع را خود زنم برایم بازگو کرد. من به علت اینکه فرد سیاسی بودم و چپ آنارشیست و از طرفی هم خیلی زنم را دوست داشتم و دارم  علیرغم اینکه ابتدا برایم راحت نبود ولی کم کم پذیرش اش برام عادی شد تا جائی که بهش گفتم برای پرهیز از خطر دستگیری احتمالی زنم اونو بیاره خونه خودمون و من قایم می شم اونا سکس شونو بکنن بعد که خودمم نگاشون کردم شدیدا تحریک شدم و … این جریان ادامه داشت تا جائی که حتی این روزا سکسمون حتما با  طرح حضور یکی دیگه هست و حتی وقتی همچی فانتزی نباشه من ارضا نمیشم میخوام بدونم چرا همچین وضعیتی برام پیش اومده که از سکس زنم با یکی دیگه لذت میبرم و آیا این غیرعادی نیست؟

جواب زیبا ناوک: مهران عزیز! ابتدا به تو تبریک می گویم که چنین برخورد متعادلی را نسبت به همسرت داشتی و همین طور همسرت که جرات می کند راز دلش را برای تو براحتی بازگو کند این نشانه وجود فضای امن و اعتماد در کانون زندگی شماست و اما پاسخ من به مشاوره تو اینست که کلمات عادی و غیرعادی و نرمال و آنرمال ساخته و زائیده تفکرات بشرند که با تغییر و تحولات انسانها نیز این معانی تغییر می یابند. همان گونه که در جامعه ایران کنونی ما در مقایسه با گذشته بطور مثال زن مطلقه دیگر آن بار و مفهوم چند سال پیش خود را ندارد و آنقدر این غیرعادی گذشته به عادی کنون تبدیل شده است که شاید چند ساله دیگر زن متاهل غیرعادی محسوب گردد. همین امر در معانی دیگر نیز کاملا صادق است بویژه در مقولات مربوط به سکس که این امر بسیار پررنگتر است. از طرف دیگر دوست من! اگر پرده ها و موانع گفتگو از میان انسانها برداشته شوند و فضای سالم و امن برای بیان احساسات و تمایلات جنسی ایجاد شود شاید در آن صورت بتوانیم بطور آماری بله! آن هم آماری در مقایسه با افراد جوامع مختلف، نورم های مختلف هم ارائه کنیم که در آن صورت هم این غیرنرمال ها نه الزاما غیرطبیعی خواهند بود چرا که طبیعت وجود انسان یک مقوله است قوانین اجتماعی و عرفی مقوله ای دیگر!

 با این مقدمه می توان گفت عزیزم! فراموش کن نرمال ها و غیرنرمال ها را و ببین چه چیزی ترا رنج می دهد و آزار! چرا که نقطه آغاز حرکت برای روان درمانی انسانها احساس رنج و ناراحتی و عدم نشاط آنها در روابط مختلف زندگی شان از جمله روابط جنسی شان هست نه نوع روابط و رفتارهای مختلف جنسی شان!

و اما بطور خاص لذت بردن تو از تماشای سکس همسرت با دیگری! نه تنها اشکالی ندارد بلکه همانطور که برای تو این چنین بوده این امر می تواند فزاینده نشاط و شادی بیشتر در روابط جنسی نیز باشد پدیده ای که حتی عرفا در نهایت تکامل انسان، این نیاز و رفتارهای جنسی را بصورت اسطوره ای در دنیائی مانند بهشت با روابط آزاد و مشترک تفسیر کرده اند.

مواردی مانند مشاوره تو نیز برای من در مدت روان درمانی ام نه تنها نادر نبوده بلکه اگر نگویم شایع ولی کم هم نبوده است. چند ماه پیش نیز مشاوره مشابه ای داشتم از خانم ایرانی از اتریش با شوهر ایرانی و پزشکی معروف در وین که او نیز بشدت دوست داشت همسرش علنا در کنار او با دیگران لاس بزند و عشقبازی کند تا او به ارضای جنسی برسد این نیاز این آقای دکتر آنقدر شدید بود که حتی در مشاوره اینترنتی با من از دوست مردی که مهمان من بود خواست که از همسرش تعریف جنسی کند و درحالی که خودش را از وب دور می کرد در کمال تعجب من از همان فاصله سینه همسرش را بیرون آورد تا این دوست مرد من تحریک شود که با این تحریک حداقل او از طریق سایبر سکس به ارضای جنسی برسد. حال بماند جزئیات این جریان و برخورد من و مهمان من به این مرد ماچو! ولی قصدم اشاره به شیوع این حالات هست بخصوص در اروپا که فضای راحت تری برای این مسائل سکسی است و چه بسیارند افرادی که بیشتر جماع بصری دارند تا جماع کیر تو کوس و کون و یا حتی با دیلدو یا موارد دیگر! حال به چه دلایلی آن جای بحث ویژه خود را دارد ولی در کل این رفتار بلامانع است و نه تنها ضرری و زیانی به انسانهای دیگر نمی زند بلکه نیازهای آنها را نیز برطرف می سازد.

اما آنچه در مشاوره تو قابل انتقاد از طرف من هست عدم اطلاع پارتنر جنسی همسرت از نگاه کردن مخفیانه توست و این نوعی تعرض هست هر چند که شاید خود این فرد هم احتمالا به وجود تو به عنوان همسر پارتنر جنسی اش بی اعتنا بوده و تنها به خواسته خودش و سکس با همسرت فکر می کرد و نه بیشتر اما تو نباید اشتباهی که او کرده است را با اشتباه خودت مقابله به مثل کنی. لذا پیشنهاد می کنم که اگر آن مرد را می شناسی یک روز در باره این ماجرا با او صحبت کنی و هم خودت و هم او را از عقده پنهان شده در درون خودتان رها سازید و در موارد بعدی این کار با اطلاع کامل و تمایل هر سه ی شما باشد.

زیبا ناوک 10.9.2013

157 Responses to از سکس زنم با دیگری لذت می برم آیا این غیرعادی نیست؟

  1. saeed می‌گه:

    منم همین طورم بهم ایمیل بده

    • amin می‌گه:

      doost dashtin man az rabete ba zoj lezat mibaram …. albate agar tamayol dashtin … man pesare mojarad 28 sale az esfahan hastam …. inam id man : poya_esf_top@yahoo.com

      • arash می‌گه:

        سلام
        آرش هستم 28 ساله قد 180 وزن 75 تحصیل کرده و با ادب، علاقه زیادی به سکس با خانمهای خوشگل و یک زوج(سکس سه نفره) دارم، لطفا خانمهای باکلاس و هات که دنبال آدم قابل اعتمادی هستند تماس بگیرند. 09399806997

    • Agt می‌گه:

      خدا لعنتتون بعد از شنيدن اين چيزا بالا اوردم آدم هم اينقدر پست ، فرق اينا با خوك و كرم چيه

    • sina می‌گه:

      09121006372 sina

    • arash می‌گه:

      درود
      آرش هستم 29ساله مجردتحصىل کرده در رشته تربىت بدنى خوش اندام وجذاب علاقه زىادى به سکس با ىک زوج جوان دارم(3نفره) اگر ىک زوج مطمءنى هستند و دنبال آدم قابل اعتماد و سکسى هستند تماس بگىرند.
      09399806997
      ajhvan44@yahoo.com

    • فرشاد می‌گه:

      سلام من به دنبال دوستی با یک زوجم از استان گلستانم مجردم 33 سالمه اگه دوست داری شمارت و واسم بزار

  2. amir می‌گه:

    شما قرمساق جماعت هم عالمی دارید برا خودتون….. طرف میگه زنم میده من حال میکنم اونوقت نازیبا خرک میگه آفرین!!!! زیبا تو چی؟ بابات کارتو میساخت مامانت نیگا میکرد؟

  3. مهدی سادات می‌گه:

    آخه چه طور می تونه آدم کسی رو دوست داشته باشه و از اینکه اونو کس دیگه ای بکنه خوشش بیاد. زیبا تو اصلا معنی دوست داشتن رو نمی فهمی. درک من از تو اینه که تو عاشق کسی نشدی. آره اگر طرف یک دختر دم دستی و یا یک دوست معمولی باهشه آره ولی کدوم مادر جنده ای این کارو با زن خودش می کنه؟
    خوب ظاهرا همه روشن فکر شدن. پس منم یک ادعا دارم زیبا من مثلا دوست دارم آدم بکشم . اصلا از کشتن ادم ها لذت می برم. تو به من بگو کی گفته کشتن انسان بده؟ چه بدی داره؟ اگر قدرتشو داشته باشم چه اشکالی داره؟ چه عقوبتی برای من متصور هست؟ اصولا مگه گوسفندها رو نمی کشیم بعد می خوریم؟ حالا چرا کشتن انسان بده؟ چرا بده؟
    این که آدم با خواهرش سکس کنه یا باباهه دخترشو بگاد یا بدتر ادم زنشو بده جلو چشماش بکنن مثل همون آدم کشیه.
    هیچ فرقی ندارن. هیچ دلیلی نیست که بگه چی بده چی خوبه. بد و خوب رو ما ساختیم. ما گفتیم این بده این خوبه. پس بیایم دیدمون رو عوض کنیم آدم کشتن هم خوبه.
    پس یک نتیجه می گیریم: بد و خوب ساخته ذهن من و تو ست. اگر تو فکر می کنی زنتو جلوت بکنن خوبه پس خوبه نه عالیه. و اگر فکر می کنی کشتن آدم ها کار قشنگ و لذت بخشیه اون هم پس خوبه.
    پس در واقع هیچی نه خوبه نه بد. خوب و بد رو ما می سازیم.
    زیبا این نتیجه نهایی تفکر توست. و شاید هم باید گفت تفکر درستیه.
    نظرت در مورد سکس با حیوان رو هم بگو. دوست داری یا نه؟ محترمانه ازت می خوام نظرتو بگی با حیوان مثل اسب مثلا.

    • Mona Safavi می‌گه:

      هرکی نظر خودشو داره ، زندگی خودشه ، هر کی هرکاری دوست داره می تونه بکنه ! اونی هم که از کشتن آدما لذت می بره می شه قاتل روانی .. هر کی نسبت به 4چوب زندگیش و اعتقاداتش میره جلو اما …» اما متاسفانه قانون های اجتماع نمی ذاره هر غلطی می خوایم بکنیم «

      • mohammad می‌گه:

        salam
        man darlhedmatet hastam ke har ghalati milhay bekoni azizam
        pm bedh
        setareh_sarnevesht@yahoo.com

      • sina می‌گه:

        مونا ر قانونو که میشه شکوند مهم اینه در خصوص یخودمو نباشه درسته تو منو به وجد آوردی ممکنه باهم حرف بزنیم مرسیمن هنوز باکره موندم وتنهام 09360959654

      • sina می‌گه:

        مونا شما خودتون میتونید با یه پسرخوش قلبو مهربون باشین وبهش کمک کنید مرسی 09360959654 اگربهم کمک کنیدممنون میشم منم دوستدارم با یه خانم سک کنم

    • z می‌گه:

      فهم دلیل جواب های دکتر زیاد پیچیده نیست. تمام کسانی هم که مثل شما هی به سواد این آدم که این همه وقت و هزینه صرف این پایگاه کرده، توهین میکنند، کافیه این نکته رو در نظر داشته باشند که:

      بیرون ایران تقریبا برای اکثر انسان های کره زمین، ملاک انسان قرن21 فعلا احترام به حقوق بشر هست. یعنی فعلا حدودی که اکثر انسان ها قبول دارن تعریف انسانیت هست و بهش رای دادن تو سازمان ملل. از مهمترین موارد حقوق بشر هم آزاد بودن تا جاییکه آسیبی به کسی نزنه هست.
      انسانیت و اخلاق در اثر تکامل عقل و فکر انسان تا الان به این درجه رسیده، چون به نفع زنده موندن اجتماع انسان بوده.

      از خود همین تعریف جواب سوالت مشخصه که اگه تو ویا کسی که شریکته از ارتباط با دیگران خوشتون میاد یا نه به هیچ کسه دیگه غیر از خودتون ربطی نداره. ولی اگه قراره بدون رضایت باشه یا به قول مثالت با آسیب زدن یا کشتن افراد دیگه باشه، مسلم هست که خارج از تعریف بالاست.

      روشن فکر شدن هم این هست که ما انسان های داخل ایران هم مثل بقیه انسان های کره زمین دلایل این حقوق بشر رو با تفکرمون بررسی کنیم اگه درست بود، به خرافات اجازه ندیم به جای عقلمون روش زندگیمونو مشخص کنه.

  4. | |_ ( ) \/\/ می‌گه:

    تو ذهنمنون کم سوال و بم بست داشتیم به لطفه شما دیگه کلا رفتیم تو خلا . خدا حق داشت مارو از بهشت با تیپا انداخت بیرون . این چیزایی که شما میگی و نظزیه فروید رو تکمیل میکنین اینه که ادم جلوی کنجکاویشو نگیره بذاره حد و مرز ها رد شه .. میدونین بعدش چیه ؟ پوچی. هیچ جوابی نیست اونور. اگه یه نفری میگه من از سکس زنم با کسه دیگه ای لذت میبرم میدونین دلیلش چیه ؟ دلیلش اینه که اون شخص باید نیگاهی به گذشتش بندازین که چه کارای زشتی کرده که اینطور از درون گسیخته شده . بله نظر هرکسی محترمه و مسووله زندگیه خودشه !! ولی خانم دکتر عزیز .. این درست نیست وفتی که اون شخص داره تصمیمی میگیره که حد و مرزشو رد میکنه شما هم برای اینکه یاد گرفتی که اگه میخایی به شهرت برسی باید با هرکسی موافق باشی و جوابی به اون بدی که دوست داره بشنوه جواب غلط ولی موافق با اون رو بهش بدی. فک میکنی اون زندگی آخرش به کجا میرسه؟ بچه هایی که از اون به وجود میان چی قراره بشن؟ انسان تو ذاتش عشقو دوست داره لذت سکس فقط موقع سکسه بعدش که ارضا میشی اگه توش انحرافی بوده مثه سگ ادم پشیمون میشه . کاری نکن با این اقا که بعدش جوری پشیمون بشه که دیگه این مسئله هم ارضاش نکنه و بره سراغ مرز بعدی و بعدی و سپس کار به جایی برسه که همین ادم میاد پسر شما رو میکشه اونم به خاطر اینکه مست کرده بوده. من نه دکترم نه روانشناسم . ولی دوستان اگه دارین اینو میخونین بهترین روانشناس تو این دنیا فقط فقط خودتونین . یکی گهه خودشو میخوره . یکی دیوسه .. یکی… یه عمر به عنوان فحش اینارو به بقیه میگفتیم نگو اینا فحش نیستن صفات خاصه هستن. هوش بالایی دارین ولی قلپ ناپاکی دارین . این همه که تایپ کردم اگه بیرون تایپ میکردم الان 150 تومن کفه دستم میذاشتن ولی اینجا تایپ کردم هیچی هم گیرم نمیاد .خودتون بشینین مشکله خودتونو برطرف کنین. مشاوره بگیرین نه فقط از یه نفر( مخصوصا نفری که میدونین جوابی رو بهتون میده که خودتون میخایین)همیشه ما خطایی میکنیم دوست داریم کسی به ما بگه که حق داشتی که این خطا رو کردی !!! میدونی بابای من به این جور مشکلات چی میگه؟ مشکلات شیکم سیری اگه شیکمت گشنه میبود سکس از یادت میرفت . طرف نون نداره بخوره بچش جلو چشمش داره جون میده بعدش این ور قضبه یارو دوست داره گه بخوره !!! خدایا من خودم اعتراف میکنم تو زندگیم خیلی گند زدم و به خاطرش خیلی شرمندم تو چطوری ماهارو تحمل میکنی ..

    • amir می‌گه:

      شما حرفات خیلی متینه ولی این زیبا بی ناموس تر و بیشرف تر از این حرفاست. حرومزادگی از تک تک حرفاش میباره مشاوره هاش هم تا حدود زیادی خالی بندی و ساخته ذهن کثیف خودشه. ماموریت این بشکه لجن انتقام از مردم و زندگی سالمه که این دیوث خانم محروم از اون بوده. این بدبخت را اینقدر تو بچه گی کار گرفتن و حالا داره انتقام اون روزها که محارمش کارشو میساختن رو از مردم عادی میگیره.

      • يك مرد می‌گه:

        دوستان مطمئنيد اين آشغال اينقدر ارزش داره كه وقتمون رو تلفش كنيم؟
        از امروز تمام سايت هاي سكس محارم بايكده
        اطلاع رساني كنيد

  5. حسین موسی خانی می‌گه:

    سلام/ حسین هستم / مسلمان تهمت نمی زند اگر مسلمان باشد ؟چرا ؟اعدامی راقبل از اعدام برخورد انسانی میکنند؟ چراحضرت امیر به بچه هایش دستور می دهدبه ابن ملجم یک ضربه بزنند نه بیشتر؟ درپاسخ دوستا نی که صحبت از عشق واینکه عا شق همسرش است ؟عشق فقط مخصوص الله است وبس مابقی هوس است و شهوت /حالا هرکس به اون مقام شامخ عرفانی وعینی رسیده برای فرب ؟جدا ؟ایا شما؟ عا شق مادر ویا عا شق فرزندتان هستید باعشق همسر چه فرقی داردبا اون هماغوشی میکنی ؟وبا دیگران مهربانی ؟ ویا عشق مرتبه دارد؟نه؟ ماهمه مخلو قات بشری مثل یه طیف نور برای قرب تلاش می کنیم ولی حالات واحوالات بشری بی انتهاست تفسیرش هم با خود ما بشر است وچون درحال با اختیار زندگی میکنیم ورازها پو شیده برماست؟دراصل پوشیده نیست ؟ سردرگمیم تمامی ابنا بشربرای خود ارضایی خودتلاش میکننددرهرموردی از غذا خوردن گرفته تاهمه چیز حتی ادم کشتن وقتی ما به خواسته خود رسیدیم حالا حق یا ناحق ؟ماخود ارضایی کردیم ؟اما ما از کلمه خود ارضایی وحشت داریم که اصلش رضایت است؟ بماند ؟ ما از خیلی مسایل می ترسیم وخودمان را پنهان ویا به کوچه چپ می زنیم /بعضی ها دوست ندارند از لاک خود بیرون بیاییند چون محصور خود بافته های خود هستندبشر خدارا نمی شناسد؟ مگرخود را بشناسد؟میلیارد ها میلیارد بشر درحال شناختن خود تلاش می کنند ودرجا می زنند وچون دشمن را ودوست را گم کرده اند؟ دشمن کیست ؟ اون شیطان است ؟دوست کیست ادم وحوا ؟حالا هرفرد درچه شرایطی وچگونه به وجود می اید وچگونه بزرگ می شود و وارد جامعه می شود خود با تمامی افکار و تما یلات روحی وجسمی؟ بهتر می داند؟به خدا ما از ادم بودن خیلی فاصله داریم و خیلی مسایل را از یاد برده ایم این دنیا بهشت کوچکی ست؟ از بهشت وعده داده شده ؟نگاهی به پشت سر به قول فرمایش الله در قران کریم ؟ایا ما رابیدار خواهد کرد ؟ما هنوز اندر خم یک کوچه هم نیستیم؟درعصر حاضر که دوران شکو فایی علم هست مشخص شده هنگام همبستر شدن یک مرد با یک زن در حدود 400000اسپرم از مرد جدا وبه رحم زن منتقل می شود که از این تعداداندک شماری موفق می شوندبه رحم رسیده وعمل لقاح انجام گیرد؟ومابقی تلف می شوند در این مورد رازی هست ؟وان راز همان قرب هست که هر کسی توان رسیدن به قرب را ندارد؟تمامی فرمایش الله یک کلمه است رحمان ورحیم ؟یعنی رضایت داشتن ؟اما به چه روشی؟ وبه چه قیمتی ؟مگر ما از خدا بالاتر هستیم ؟خداما را لخت افریده وخدا حاضر وناضر وقادر است به تمامی حالات واحوالات ما حالا کسی به خیال خود درخلوت خودبازنی ویا با مردی همبستر می شودناضر بودن خدا را چگونه توجیه می کند؟حلالم است ؟حالا درهمان هماغوشی ایا انصاف را رعایت می کند ویا به فکر رضایت خودش است ؟خود ارضایی فردی تا خودارضایی سلطه ؟این است ؟این همه ظلم ها وجنگ هاوغارت ها وادم کشی ها وحق کشی ها وبیماری ها ومشکلات ها وکمبودها همه از خودارضایی است به نفع خود؟واگرتمایلات درونی خودمان رادرست تشخیص می دادیم دچار نه سردرگمی بلکه اشرف مخلوقات می شدیم؟حالا یکی از ماها ازاین طیف وارد مقوله شده ؟به قول اقا امیر المومنین علی (ع)روزی یکی را می خواستند سنگسار کنند از امیر پرسیدند نظرش چیست فرمودهرکس گناه نکرده بیاد جلووحکم را اجرا کند؟حالا اقایون وخانم ها هی فحش وبد بیراه وهزاران هزارحرفهای رکیک و.خودشان قاضی شده وراضی بر میگردند غافل ازاینکه به دیدارحضرت حق ایا برسندو یا نرسند؟عزیزان شهوت تنها جز کوچک این نظام محکم الاهی است وماهمه را ول کرده وچسبیدیم چرا می کنند؟و چرامی گوینداینگونه وانگونه میکنندبه قول معروف مرگ برای همسایه خوبه ؟ودر خلوتکده خود سیراب از لذایزخود ارضایی شهوت هستند ؟حضرت عیسی راکه به صلیب کشید ؟امام حسین راکیا شهید کردند ؟اقا امیر راکی ضربت زد؟حضرت رسول اکرم راکی دق می داد ؟وووووووووهمه دینداربودند ؟ ایا می دانستید قبل از بعثت حضرت رسول اکرم در طواف دورکعبه زنان ومردانی لخت ومادر زاد طواف می کردند؟ایا رسول اکرم انهارا از دم تیغ گزراند؟نه اوپیامبرحمت بود؟ان حضرت ابلاغ کننده بود ارشاد میکرد چرامی گفت هرکس دندانها یش رابا چوب تمیز نکندبه بهشت نمی رودچون مردم ان زمان کشش مسواک را نداشتند وبه لطف خدا می دانست واگر می گفت زمانی میاد موباییل وماهواره وغیره ووووبه ایشان لقب دیوانه می دادند هرچند به ایشان شاعرمی کفتند؟چرا؟چون جاهل به خود وجاهل به زمان خود بودند؟انحصار طلبی وخودخواه بودن راکنار بگذاریم که از نشانه های شیطان است ؟دشمن من شیطان است /وهرکس درجنگ باشیطان وارد نبرد شود دوست من است؟ شیطان القا می کندو گره می زند همین به این راحتی واگر کسی می خواهد گره راباز کندبایدمجازات شود وتکفیر شود این جهان با اینکه از عمرش خیلی میگزرد هنوز جوان است حتی با لغ هم نشده است ؟چون در درون خورشیدسیر وسفر نمی کنیم ؟وحتی به انازه جن ها به اسمان چهارم هم نمی رسیم ؟واز فرشتگان خداخیالی بافته ایم؟ از روح خود جدا؟ واز روان خودروگردانیم؟ به کجا این چنین شتا بان میرویم؟خداوند می فرمایید به فردی به اندازه ارزن جفا نخواهد شد وهیچ فردی را در قبربه خاطر اعما ل فرد دیگری سوال وجواب نخواهند کرد؟هرفردی باید اعمال خودرا جواب گو باشد؟ خواهرم خانم دکتر زیبا ناوک روان درمانی می کندبا صداقت تمام ایا شما راخوشایند نیست ؟ایا اگر بچه شما وخواهر وبرادر شما از بیماری روحی وروانی رنج می برد حاضرنیستید اورا درمان کنید ؟خو دتان بهتر می دانید که حاضر هستید مبالغ زیادی خرج کنید تا او درمان شود؟چرا شما ناموس وفرزندان خود را پیش دکتر می برید چون محرم است ؟چگونه تشخیص دادید او محرم است؟چون شما رااز نظر روحی وروانی راضی می کند؟حلا اگر دکتری به غیراز شغل دکتریش انسان وار وخودمانی رفتار کند می شود ادم بده درحالی که شما شکایت می کنید از برخوردبدمنشی ها ودکترها ولی خوب پول و.زیت می دهیدوهم موقع امدن از مطب کرنش می کنید؟چرا؟چون اون به اصتلاح دکترهابه شما به چشم مشتری نگاه می کنند نه انسان وچون بعضی ها هم از انسانیت دور شدهاند برایشان مهم نیست ؟چون تلافی شوسر هم نوع خودش می اورند؟حال به ضمیر خو باز گردید کدام بهتر است انکه صادق است یا انکه دغل باز ؟

  6. رام می‌گه:

    سلام!
    دم این دوستمون گرم!
    من هم دیدگاه و عقده های جنسی مشابهی دارم!(اگه بهش بشه گفت عقده!)
    من مرد هستم!
    دوستان به من ایمیل بدن!
    ram.roshanak@yahoo.com

    • فرزاد می‌گه:

      زنتو جلو چشت پاره میکنم با اون کیر کلفتم .حال کن بدبخت ! تو ک بیمار نیستی !بیمار منم که میخوام زنتو بکنم و جر بدم …عکس زنتو برام میل کن

      • Kuzey می‌گه:

        فداي داري به تو ميكن ايراني غيرت تو اين مردم مرده مرامو مردونكي مرده خاك بر سره اين ادمهاي كه اسمشون ميزارن مرد

  7. فرزاد می‌گه:

    ختنم دکتر وقتی یکی بهت ایمیل زد و گفت :(در صفحات قبل این سایت عینا نوشته شده )
    سلام خانم زیبا ناوک من یکسری از مشاوره هاتونو خوندم و بیشتر ترغیب شدم که مشکلمو با شما در میان بگذارم من خیلی علاقه فراوانی به خوردن سوراخ کون خانمها دارم و واقعا از این کار لذت میبرم من بارها برای خانمم این کارو کردم ولی الان دیگه این کار تنها ارضام نمیکنه و دوست دارم یه خانمی تو دهنم بگوزه و حتی برینه و من عن شون را بخورم. اینو جدی میگم ولی هنوز عملیش نکردم به نظر شما این پیشنهادو به همسرم بدم بعدها بد میشه و کلا این رفتار من ی بیماریه و اگر بیماریه چگونه باید درمان کنم ضمنا اگر بتونید ی خانمی رو تو ایران به من معرفی کنید که خیلی روشنفکر و آزاد مثل شما باشه و اهل سکس باشه واقعا و واقعا لطف بزرگی به من نمودید! مرسی خانم زیبا بوس

    شما در جواب بهش گفتی نه تو بیمار نیستی !!! بیمار نیستی که میخوای گوه بخوری،بیمار نیستی که میخوای عن بخوری،بیمار نیستی که میخوای کثافت بمالی رو سر و سینه خودت !!!!
    پس تعجب نمیکنم که به این فردم بگی کارت بیمار گونه نیست !
    میشه بیگی از نظر تو اصلا بیمار روانی وجود داره !!!؟؟؟؟؟ ا اینو برام تعریف کن بیمار روانی از نظر سکس کیه ؟؟؟؟؟؟

    • امین می‌گه:

      زیبا و دوستاش یه مشت کرم فاضلابن که دارن تو هم میلولن از خوردن گوه هم ترسی ندارن….اصلا اینا گوه که میخورن شارژ میشن. به ماها هم میگن عقب افتاده……هه هه هه خاک بر سر این جماعت جلو افتاده دیوث بکنن … خوب جوابشون دادی فرزاد

      • ehsan می‌گه:

        امین جون معلومه خودت گوه خور قهاری هستی ها شیطون از کجا انقد اطاعات در مورد گوه خوری و طعم و مزه اش داری؟

      • Alen Delon می‌گه:

        hamin kerme fazelab kheyli nofooz dashtke jendeharo apdet kard va bishtar az pish midan. dadan vasashon shode Epidemi az ghadim goftam khob goftam. migan khare va moonde matale hoshe. mikharidan kharesheshon bishtar shod. midadan ama bishtar shod age jende giri larj boodane ma hamoon minimom mimoonim. past bodano harzegi khianat. kesafat kari ina hich kodom dalile roshan fekri nist. dalile Roosh An kardane.

    • ehsan می‌گه:

      فرزاد جان من نمیتونم درک کنم چطور از گوز زنها کام می گیری و تازه بعدشم هوس دسر قهوه ای می کنی. یعنی کون زنت الان برات شده قلیون شبانه که پشت سر هم بهش پک بزنی. حاجی نوش جونت. دودش تو حلق تو باشه و میخ ما تو کانش. امیدوارم به آرزوی خوردن عنش هم به زودی برسی. پیشاپیش نوش جونت.

      • Kuzey می‌گه:

        فكر كنم توام از اوناي كه سكس زنتو دوست داري احسان جون من هستما قول ميدم جوري بكنم زنتو به خواهرت تعريف كنه اونم مشتريم شه خدتم وايسا نكاه كن حالشو ببر

  8. بازتاب: links of counclis نزدیک به 100مورد مشاوره با زیبا ناوک | زیبا ناوک Ziba Nawak

  9. حامد می‌گه:

    سلام
    منم همينطورم و دنبال يك فرد مطمئن هستيم
    mahyar1357@yahoo.com

    • سعید می‌گه:

      من کرمانم شماکجایی
      09138353404

    • ناشناس می‌گه:

      Man ham donbal yekfard motmaen va bashkhsiyat hastam 37sale taaz badane zanam lezat bebare telefon bezare bahash tamas migiram

      • افشین می‌گه:

        سلم ناشناس من از گرگانم 34 سالمه دنباله دوستی واقعی و همیشگی با یک زوجم اگه تمایل دارین تماس بگیرین 09308734161

      • ناشناس می‌گه:

        افشين جان سلام من امروز باشما تلفنى صحبت كردم گفتى مياى كرج برايه عروسى بامن تو همين سايت قرار بزار بگو كى مياى ميدان ازادى تابا هم اشنا بشيم

      • افشین می‌گه:

        من داخله هفته اینده میام کرج به من بزنگ در تماس باشین

      • Reza می‌گه:

        سلام افشين هركارى ميكنم نمتونم زنمو راضى كنم بهش قضيه شما را گفتم ام راضى نميشه

      • شهرام می‌گه:

        سلام ببخشید رضاهمین ناشناس خودتونی

      • رضا می‌گه:

        بله خودم هستم شما چكار ميتونى برام بكنى

      • شهرام می‌گه:

        ناشناس من همون افشینم

      • شهرام می‌گه:

        میشه بگین به خانمت چی از من گفتی که قبول نکرد

      • رضا می‌گه:

        گفتم كه بهت زنگ زدم وچى گفتم اما هنوز كاملأ راضى نشده ام من خودم خيلى دوست دارم

      • رضا می‌گه:

        گفتم كه بهت زنگ زدم وچى گفتم اما هنوز كاملأ راضى نشده از زمانى كه باهات صحبت كردم ديگه هر روز بيشتر دوست دارم كه اين اتفاق زودترانجام بشه مطمعنأم خودم از ديدن خيلى لذت ميبرم چون فكرش را كه ميكنم خوشم مياد

      • شهرام می‌گه:

        سلام من در خدمت هستم اگه تونستی رازیش کنین مطمن باشین دوست و شریک جنسیه خوبی واسه شما و خانمتون میشم میتونین بیاین گرگان من دز خدمتتون هستم هر کاری از دستم بر بیاد واستون انجام میدم

      • رضا می‌گه:

        شهرام منباشما تلفنى صحبت كردم من رضا هستم وحدود ٨ سال كه همچين حالتى دارم وهميشه منتظراين فرصت بودم تااين سايت را پيدا كردم والان بدتر شده ام اوج لذت را در سكس زنم باديگرى حس ميكنم من وهمسرم زمان سكس اسم يك مرد فاميل را ميبريم وبيشتر لذت ميبريم اما هنوز ميترسه كه بايكى ديگه بخوابه ضمنأ خيلى هم خوشگل وخوش هيكل من تمام اين چتها رو بهش نشون ميدم وميگم كه باشما تلفنى قرار ميذارم بلكه نرم بشه شما بيشتر راهنمايى كنيد

      • شهرام می‌گه:

        ولا من چی بگم شاید باور نداره که شما جدی میگین باید اول مطمنش کنی که واقعا دوست دارین و لذت میبرین از سکسش با یک مرد غریبه شما میتونین موقعی که میخاین با خانمت سکس کنی به من بزنگی که من گوش کنم و حرف بزنم که خاطرش جمع بشه که شما جدی دارین میگین

      • رضا می‌گه:

        حال كه باهم راحت هستيم بهت ميگم كه چند وقت پيش تو يك مهمونى شب خوابيديم من عمدأ خانمم را جايى خواباندم كه مدانستم ان اشنا همش چشمش تو سينه خانمم بود وكم هم خانمم وان شخص مست بودن من كم كم داشت خوابم ميبرد وخانمم را ازپشت بغل كرده بدم كه متوجه شدم كه سينه هاى خانمم تو دستشه وساكت ماندم با خانمم خيلى ور رفت اما نتوانست سكس كند بعد متوجه شدم كه چقدر اين صحنه لذت بخش است تلفني هم كه شما پيشنهاد كردى فكر خوبى است بهش پيشنهاد ميكنم جوابش را ميدهم تلفن بزار باهات تماس بگيرم

      • شهرام می‌گه:

        سلام تلفن که گذاشتم که/ به منم زنگ زده بودی به همون شمارهای که قبلن گذاشتم بزنگید

      • شهرام می‌گه:

        رضا جانب ه همون شمارهای که قبلن گذاشتم بزنگید

      • شهرام می‌گه:

        رضا جان به همون شماره که قبلن زنگ زده بودی بزنگ

      • شهرام می‌گه:

        رضا جان شماره که گذاشته بودم زنگم زده بودی به همون بزنگ کدوم بیغاممو نشون خانمت دادی

      • رضا می‌گه:

        بهش گفتم كه موقعى كه داريم سكس ميكنيم تلفن بزنم گوشى را بدم دستش صبح همين كار راكردم گفتم زنگ بزنم گفت الان نه چون ٦صبح بود درم امادش ميكنم همه حرفهايى كه بين ما صورت ميگيره خنمم مدونه

      • شهرام می‌گه:

        سلام اوکی من شب بیدارم تا ساعت 1 قبل زنگ زدنت به من اس م اس بده بگو

      • شهرام می‌گه:

        خانمتونم باید رازی باشه و حا کنه

      • شهرام می‌گه:

        حال کنه

      • شهرام می‌گه:

        سلام اقا رضا نمیدونم واقعا راست گفتی یا نه اما اگه راست گفتی من فردا دارم میام تهران اگه تمایل داشتی به من بزنگ چون تهران نمیتونم بیام اینترنت من همون افشینم

      • رضا می‌گه:

        شهرام جان من تمام حرفهايم صحت دارد اما خانمم رانتونستم راضى كنم بايد توزمن يا مكانىتوعمل انجام شده قرارش بدم من واقعأ از اين مورد لذت ميبرم

      • شهرام می‌گه:

        سلام رضا جان من گفتم که موقع عملیاتتون به من بزنگ تا هم گوش کنم هم با خانمت حرف بزنم و بعد بیاین مسافرت جا من من در خدمت هستم شماره منم که داری

      • رضا می‌گه:

        شهرام جان من محمود اباد ويلا دارم هفته دوم عيد اگر مهمون نداشتم بهت زنگ ميزنم بيا محمود ابد

      • شهرام می‌گه:

        اوکی اما باید خانمت رازی باشن با خودش حرف بزنم

      • alireza می‌گه:

        سلام من هم 37سالمه و متاهل هستم خوشحال میشم با شما بیشتر آشنا شم لطفا با. alirezafb@yahoo.com توی یاهو مسنجر پیام بدید یا به شماره.09366511623 مسیج خالی بدید و فقط شماره موبایل منو توش بنویسید که بدونم شمایید من ساکن شمال هستم

      • farhad می‌گه:

        salam farhad hastam inam eimil akbarifarhad22@yahoo.com

    • افشین می‌گه:

      حامد جان سلام من مجردم از گرگان 34 سالمه به دنباله دوستی واقعی و همیشگی با یک زوجم اگه مایلید با من تماس بگیرید 09308734161

      • رضا می‌گه:

        اقا شهرام من جوانى شما را ندارم صبح رفتم براى همين دوست دارم بازنم بخوابى تاازديدن لذت ببرم صبر كن

    • کرمانشاه می‌گه:

      بیا بکن خوب میخوایی بزنگ از کرمانشاه

    • کرمانشاه می‌گه:

      بیا بکن خوب میخوایی بزنگ از کرمانشاه 09189336433

  10. مسعود می‌گه:

    اينم يه نوع بيماري

  11. بازتاب: زیبا! عاشق دوست شوهرم شدم ولی به من نگو بهش فکر نکن! | زیبا ناوک Ziba Nawak

  12. هومن می‌گه:

    به دوست شوهرت و یا هرکی که فکرمیکنی عاشقشی بده وباهش دوستی کن از کست استفاده کن

  13. هومن می‌گه:

    منم از سکس با محارم لذت میبرم ولی هنوز تست نکردم

    • mahyar می‌گه:

      از سکس با محارم لذت میبری خوب این واضح است که تو یه ضنا زاده هستی شک نکن توی اینجاهم بگرد دنبال مادرت. شاید این جا باشه بعید نیستا…. احتمال داره.

  14. هومن می‌گه:

    زیبا جان لطفا از طریق مسنجرم لطفا برام بیام بذار و راهنماییم کن

  15. سعید می‌گه:

    منم موافقم افرین 09138353404 سعید کرمان
    کاش منم همچین زنی داشتم

  16. یبی می‌گه:

    خاک عالم بر سرت

  17. ali می‌گه:

    سلام . من علی هستم 32 سالمه و زنم الهام 27 سالشه . من هم از دیدن سکس همسرم با یه مرد دیگه لذت میبرم . اولش فقط فانتزی بود اما با چت ادامه پیدا کرد و حالا 2تا دوست مرد سن بالا داریم که با زنم در حضور من سکس میکنن . یکی از مردها فامیل هستش . edvard_wif آی دی ما

  18. م ک می‌گه:

    کار دنیا رو ببین 1روزی کس کشی رسم نامردها بود و با زربین باید دنبالش می گشتی و اگر با کلی خوش شانسی پیداش میکردی و بهش مگفتی کس کش چطوری باین که این کاره بود اما کارد و تا دسته فرو میکرد تو شکم ادم اما الان کس کشی شده کاره پر افتخاره 1 سری اخه چی بگم به هشون بر بخوره بگم زن جنده که حال میکنه مادرش و خواهرش بگم دیگه ابش میاد بس مجبورن میگم کسی پیدا نشه کس های دورو برت بگاد تا کونت پاره شه م ک از تهران

  19. جواد می‌گه:

    سلام علی منممیتونم زنتو بکنم اگه مایلی پیام بده rahimi_javad2009@yahoo.com

  20. AMIR می‌گه:

    خانم ناوک شما که به قول خودت افراطی و تفریطی هستی پس نمی تونی تعادل داشته باشی و کی بهت مجوز روان درمانگر داده معلوم نیست عزیزم تو خودت به درمان نیاز داری تو که ا طبیعت الهام میگیری حیوانات هم روی جفتشون تعصب دارن و به خاطرش می جنگن به نظر من اول خودتو درمان کن بعد بیا چارتا بدبخت نفهمو مثلا درمان کن با تشکر

  21. بی دین ازاده می‌گه:

    اشغالا فقط هدفشون انحرافه

  22. شعبون بی مخ می‌گه:

    جنده خانم ببین چه کوسکش خونه ای را انداخته !! راستی یه چیز دیگه : شک نکنید که این کوسکش ها خودشونم همراه زنشون به طرف میدن .. یعنی طرف اول زنشون رو بعدم خوده طرفو میکنه ! جاب اینجاس که فردا که بچه دار شدن بچه شون و بقل میکنن و پسرم صداشون میزنن .. در حالی که این بچه دو هزار تا بابای مشترک داره !! در اخر کوس ننه ی همشون که اسم مرد روشونه

  23. meisam می‌گه:

    بنظر من، مدد وقتی کسی رو دوس داشته داشته باشه و عاشقش عاشقش باشه از همه مهمتر شریک زندگیش باشه کسی خایه نمیکنه بهش چپ نگاه کنه چه برسه به این حرفا.من شخصا خودم کسی از هوایی که خانومم تنفس میکنه تنفس کنه ناراحت میشم ایرانی مرده نه کسکش بس کسی کسکشه که زاده زناس.فدای .مرد تمام مردایی که غیرت دارم و بخاطر ناموسشون جونشون بیمعنی میشه.تمام مردا سلامت نه کوسکش و جاکشا

  24. کیرخری می‌گه:

    اگه یه آدم حسابی پیدا میشد و این زیبا رو اساسی جر میداد دیگه اینهمه حال و حوصله کس بازی و کس بادی رو نداشت. بدبختی مرد دورو برش گیر نمیاد. هرچند مالی نیستی اما اگر پیشت بودم چنان کیری میزدمت که عقب و جلوت یکی میشد تا دیگه برق کیر از سرت میپرید و دیگه این طفلای معصومو اینجوری بد راهنمایی نمیکردی.

  25. arash می‌گه:

    سلام دوستان گلم من آرش 29ساله کارشناسى تربىت بدنى خوش اندام و قىافه نسبتن جذابى دارم عاشق سکس سه نفره بازوجهاى فقط جوان هستم لطفا اگر کسى ماىل هست با من تماس بگىرد.
    09399806997
    ajhvan44@yahoo.com

  26. Kuzey می‌گه:

    مهران جان اكه بخواي من هستم واسه كردن همسرت زيبا خانوم شما هم اكه راضي هستي با شما هم يه سكس كنيم. اخه بيشوراي نفهم اينم وبلاكهزشما ميزاريد خاك بر سرتون كنم زيبا تو مثلا به مهران داري راه كار ياد ميدي جنده تبريك ميكي بهش !!! برو به ننه جندت تبريك بكو

  27. یه نفر می‌گه:

    وای بر کسانی که هم دنیا و هم آخرت خودشون رو به خاطر چند لحظه لذت جنسی باختند…واقعا مصداق بارزش جلو چشم ماست…امیدوارم روزی که پشیمون میشید دیر نشده باشه..فقط دعا کردم خدا مارو از شما قرار نده..نه به زنتون رحم میکنید نه به خواهر مادرتون…حد اقل یه کاری کنید وقتی مردید بهتون لعنت نفرستند…حیف شما نیست آلوده این مسایل بشید..آخه سکس به چه قیمتی؟؟!!!!

  28. فرشاد می‌گه:

    سلام خانوم زیبا ناوک من 33 سالمه از گرگان مجردم من به دنباله دوستی عشق و حال و مسافرت و تفریح با یک زوج هستم شما کسی و میشناسین که با من دوست بشه و معرفی کنین اگه این کارو کنین ممنون میشم لطفا اگه کسی و میشناسین همین جا شمارشون و بزارین تا من بزنگم بهشون ممنون میشم

  29. mani می‌گه:

    دوستان من مانی هستم دنبال کیر بالای 20 سانت برای خانمم میگردم اگه سایزتونمناسبت لطفا بهم اس بدین.09358305790

  30. ناشناس می‌گه:

    من هم موافقم

  31. فرشاد می‌گه:

    سلام من فریدونم از استان گلستان مجردم 34 سالمه یک زوج یا یک خانم برای دوستی و عشق و حال میخام زوجها و خانم های که تمایل دارن و میتونند بیان که من میزبا نشون باشم با من تماس بگیرن 09308734161

  32. ناشناس می‌گه:

    افشين جان من تهران هستم باشما تماس ميگيرم

  33. esi می‌گه:

    همونطور که بیماری جسمی برای ما قابل فهمه.بیماری های از این قبیل هم باید برایمان قابل فهم باشه.من فکر میکنم باید بیماری رو درمان کرد نه اینکه اون رو تشدید کرد من فکر میکنم خود خانم زیبا دچار همین بیماری سکسی هستش.فقط میتونم بگم متاسفم.

  34. رضا می‌گه:

    شهرام حرف خوبى زدى به خانمم ميگم راضى بشه خوبه پيغامت را بهش نشون دادم تا نرم بشه البته تا حدودى زمينه داره در حد شوخى با اطرافيان چون هميشه چاك سينش بيرون تلفن بذار

    • سامیار می‌گه:

      رضا من هم تو مسایل جنسی اتشفشان شهوتم خوشحال میشم اگه منو به جمعتون بپذیرید اینم شمارمه در صورت تماس پشیمون نمیشی09179914979

    • سامیار می‌گه:

      رضا جان سلام سامیارم اگه مایل به سکس سه نفری باشی من درخدمتم ضمنا داغ داغم وبهت قول میدم اگه تلفنی با خانمتون حرف بزنم صددر صد راضیش میکنم چون تجربه سکس سه نفری رو دارم خوشحال میشم اگه افتخار اشنایی شما نصیبم بشه اینم شماره تماس من09179914979-09388985323

  35. شهرام می‌گه:

    رضا جان شماره که گذاشته بودم زنگم زده بودی به همون بزنگ کدوم بیغاممو نشون خانمت دادی

  36. سامیار می‌گه:

    باسلام من سامیارم از شیراز وخواهان یک سکس سه نفره اگه زوجی درخواست مرا بپذیرند خوشحال میشوم این هم شماره تلفنم اقا مهران درضمن من تو مسائل جنسی خیلی ماهر و دوس داشتنی09179914979

    • راحی می‌گه:

      حیف دوری

      • شهرام می‌گه:

        سلام من مجردم 34 سالمه از گرگان به دنبال یک زوج برای دوستی و عشق و حال هستم اگه زوجی تمایل داره با من تماس بگیره اونهای تماس بگیرن که میتونند بیان گرگان و زوجها و خانم ها تماس بگیرن 09308734161

      • رضا می‌گه:

        سامير بهار شده هوس خانم كردى من دوست دارم يكى با زنم سكس داشته باشه اما هنوز كاملأ راضى نشده

      • سامیار می‌گه:

        راحی جان اگه دوس نداری با کسی هم صحبت بشی چرا شماره میذاری گلی

  37. رضا می‌گه:

    ساميار چند ساله هستي

  38. راحی می‌گه:

    کیر میخام

  39. راحی می‌گه:

    09380910387

  40. شهرام می‌گه:

    سلام من مجردم 34 سالمه از گرگان به دنبال یک زوج برای دوستی و عشق و حال هستم اگه زوجی تمایل داره با من تماس بگیره اونهای تماس بگیرن که میتونند بیان گرگان و زوجها و خانم ها تماس بگیرن 09308734161

  41. راحی می‌گه:

    کسی نبود؟؟؟؟؟؟

  42. سیاوش می‌گه:

    زوجی که دنبال یه پسر خوب و معتمد هستن تا سه تایی لذت ببریم بزنگن 09301058329

  43. حامد می‌گه:

    منم با زنم دوست داریم با یک زوج سکس کونیم

  44. فرح می‌گه:

    سلام زیبا خانم من یک خانم متاهل هستم شاید باور نکنید ولی شدیدا به دو چیز تو سکس علاقه دارم دیدن شوهرم با یک زن در حضور خودم و جوراب شیشیه ای و خوردن پای زنها با جوراب وکفش خودم همیشه موقع نزدیکی کردن با جوراب و کفش هستم اگر میتونید منو راهنمایی کنید…..

  45. فرح می‌گه:

    زیبا خانم منتظر جوابم ممنون

  46. مازی می‌گه:

    به نظر من خیلی هم تنوع سکس جالبیه اونایی که مخالفن سکس رو احساس نکردن و بلد نیستن سکس تخلیه درون شهوت در اون لحظه خاص بعد از اون صحبت نکنید

  47. 55554747 می‌گه:

    من علی هستم و خیلی دوست دارم بایه زوج رابطه داشته باشم ولیهیچکونه عوارض جسمانی نداشته باشند چون اینجورسکسهابرام زیادپیش اومداگرتمایل داشتیدبرام پیام بزاریدمچکرم/////

  48. محمد می‌گه:

    سلام ما یک زوجیم از خراسان تمایل داریم با یک زوج از خراسان اشنا بشیم زوجهای خراسانی که تمایل دارن با من تماس بگیرن 09308743488

  49. ashkashkani می‌گه:

    و اینجا پر از بی غیرت است و دیگر هیچ!!!

  50. Dr.Asn می‌گه:

    سلام،از آنجایی که من خود دکترای فیزیولوژی تولید مثل دارم علت اینکه یک شخص از دیدن و احساس رضایت سکس زن و معشوقه ی خود با دیگری را دارد در اختلالات جنسی اون فرد باید دنبال کرد.احتمال زیاد اون شخص زود انزال هست یا مشکل در نعوظ و مدت تماس جنسی خود دارد.

    • ali می‌گه:

      بله من دقیقا همین مشکلات رو داشتم که راضی شدم همسرم با مردای دیگه رایطه داشته باشه و از این کار شدیدا لذت میبرم طوری که دیگه همه نگاهم به سکس عوض شده …. edvard_wif

  51. سامان می‌گه:

    من با خانم های هات رابطه داشتم-ولی فقط با یه زوج بودم که شوهرش راضی بود که خانمش برای تنوع ماهی یک بار زنگ میزد میرفتم و رابطه داشتیم.تمیزی و فرهنگ درست شرط هست-اگه زوجی مطمئن هست و با درک به این مسئله که این یه تنوع هست میتونه بهم میل بزنه.سامان 27 تهران-لیسانس مدیریت بازرگانی.اول تلفنی آشنا میشیم البته بعد یه مدت که چت کردیم و شرایط شناخت بیشتر از همو داشتیم.بعدش تلفنی و در صورتی که مطمئن شدیم به اینکه خللی به زندگی وارد نمیشه حضوری
    saman_khoshdel@yahoo.com

  52. بیمار روانی می‌گه:

    صحنه اطاق مشاوره مراجعه کننده مرد – پزشک روانشناس زیبا

    مراجعه کننده : خانم دکتر من 46 سالمه حدود دو ساله میل سکسی کم شده الان دوساله یک بار در هفته سکس دارم

    پزشک : زنت چند بار در هفته سکس داره ؟

    مرد : گفتم دکتر من هفته ای یکبار سکس دارم

    پزشک : بله ولی من سکس خانمت رو میگم نه خودت ؟

    مرد : خوب دکتر وقتی من هفته ای یکبار سکس دارم یعنی همسرم هم یکبار سکس داره دیگه ؟

    پزشک : ببینم شما خودت تنهائی با زنت سکس میکنی ؟ یعنی از سبزی فروش محل و بقال و پسر همسایه مرد صاحبخونه کمک نمیگیری ؟

    مرد : یعنی چی خانم دکتر من ایرونیم از نوع با غیرتش

    پزشک : خیلی متاسفم برای شما ایرانیا ..میتونم با جرات بگم از این نمونه ادما فقط تو کشور عقب افتاده ایران پیدا میشه الانه دیگه افغانی ها هم کمتر از 25 نفر سکس نمینند عقب افتاده بیمار ما الان در قرن 21 زندگی میکنیم الان دیگه این چیز ها تو دنیا حل شده زنها باید حقوق مساوی یکم هم بیشتر از مردا داشته باشند شما باید هر شب یک زوج بیاری و با هم سکس کنید حالا اگه شما دلت نمیخواد با زنی سکس کنی این به خودت مربوطه ولی باید یک مرد برای سکس با همسرت بیاری..زنت چه گناهی کرده تو جهان سوم عقب مونده زندگی میکنه اون چه گناهی کرده زن توی امل بیسواد عقب افتاده متحجر جهان سومی با غیرت شده میدونی بنظر من شما بیماری یه بیمار روانی خطرناک که باید در گوانتانامو زندانی بشی در قرن حاضر سکس گروهی و جمعی خیلی عادی و پیش پا افتاده است الانه مدتها است که طالبان هم که خیلی دگم هستند سه و چهار نفره سکس میکنند تو از طالبان هم بدتری بنظرم شما نمونه بارز تحجر و عقب افتادگی هستی بیمار بیمار روانی اگر مایل باشی بیماریت خوب بشه میتونی از همین حالا شروع کنی یکساعت دیگ یه گروهان سرباز میاد اینجا منو بکنه تواز الان منو بکن تا اونا برسن …خوب میشی خودم خوب میکنمت اصلان من تخصصم در خوب کردنه اشتباهی مدرک روانپزشکی بهم دادن من برای اینکه مطمئن بشم مریضم خوب شده میگم منو خوب بکنه تا ببینم خوب کردن رو ببهش یاد دادم یا نه من از تو عقب افتاده تراش رو هم خوب کردم تو که عددی نیستی بخاطذ وجود شما بیمارای خطرناکه که منو تو امریکا راه نمیدن منو ادم خساب نمیکنند منو میدن خراشون بکنند

    مرد : ولی دکتر زنم نمیخواد بغیر من با کسی سکس کنه

    زیبا : خوب اونم بیماره اونم روانیه اونم متحجره اونم جهان سومیه اونم طالبان از تو واگیر کرده من وظیفه دارم که به جراید دنیا اطلاع بدم که چنین نمونه هائی هنوز وجود دارند من باید روشنگری کنم من باید دست شما رو برای دنیا رو کنم

  53. sjhvi , Hva می‌گه:

    arashles@yahoo.com
    ما زوجیم 28 , 34 سالهو با دو خانواده چندین بار رابطه ی ضربدری داشتیم و بسیار هم لذت بردیم
    از دوستان خوب و زوج های عزیزی که مایل به آشنایی هستن از تهران کرج قزوین و رشت آیدی مارو داشته باشن و پی ام بدن

  54. arman می‌گه:

    arman hastam 28salame va az yazd hastam kheili mikham ke ba ye zoje mohtaram rabete dashte basham in ham tellame agar kasi hast bezange09360818229

  55. پیمان می‌گه:

    من با زنم یه بار با زنم ایکارو تجربه کردیم البته کامل نبود09392090929

  56. 09308309628 می‌گه:

    پسرخوش هیکل کیرکلفت بزنگه واسه زوج جوون

  57. sina می‌گه:

    رضا جان اگه تمایلت واقعیه به رابطه سه نفرهواسه خانمت من هنوز شسکس نکردم دلم میخواد با یه زوج باشم که شوهره دوسداشت هباشه وراضی باشه 30 سالمه بزن لطفا 09360959654

  58. sina می‌گه:

    رضا تو همونب نیستیکه همسرت مریم با یه مرد از شیراز سکسکرده؟؟؟؟؟ تو که گفتی مشکلداری ؟؟ 09360959654

  59. زززز می‌گه:

    خاک بر سرت زیبا روناک که آدم نیستی بجا اینکه راهنماییش کنی اونو بیشتر هلش میدی شیطان

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 255 مشترک دیگر بپیوندید

