من جنده ها و فاحشه ها را دوست دارم

من جنده ها و فاحشه ها را دوست دارم و با آنها رابطۀ دوستانه و مهربانانه برقرار می کنم

من آنها را به میهمانی ها و مجالس خود دعوت می کنم و ایشان را در کنار پزشکان و مهندسان و شاید در جایگاهی برتر می نشانم.

من فاحشه ها و روسپی ها را دوست دارم و آنها را آموزگار و معلم خود می دانم

من می خواهم که از آنها درس صداقت و بی پروائی بیاموزم و یاد بگیرم که از بدنام شدن ها هراسی نداشته باشم.

من هرگز آنها را سرزنش و شماتت نمی کنم و آنها را حتی ترجیح می دهم به فاحشه های شرعی و زنان مزدوجی که با شوهران خود با شرط و شروط هم خوابگی می نمایند.

من فاحشه ها و روسپی ها را دوست دارم

چرا که این مقدسان بدنام، آرام کنندۀ مردان ما هستند و به عزیزان ما نشاط و شادی و آسودگی تن ارمغان می دهند

و آنها را می ستایم از این که در عرضۀ عشق و محبت خود به دیگران خسیس نیستند

و چه راحت و بی ریا خود را در اختیار دیگران قرار می دهند

من از فاحشه ها می خواهم یاد بگیرم که چگونه در نزدیکی و تماس با هیچ تن و جانی احساس چندش  و انزجار نکرده و مانند آنها دوستدار و با محبت به تمام اعضا و تراوشات انسانها باشم و در آمیزش به اوج لذت رسیدن بیاندیشم و لاغیر.

من جنده ها و فاحشه ها را دوست دارم

و کار آنها را به مثابۀ یک فعالیت اجتماعی با شرافت به رسمیت می شناسم.

من از آنها می خواهم که در معرفی خود در مجامع با افتخار و بدون شرم از شغل خود یاد کنند.

و برای درآمد و پول آنها آرزوی برکت و شگون می کنم

من از فاحشه ها و پزشکان و وکلا و تجار درخواست می کنم که در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، ما را با کمک های مالی خویش حمایت کنند و امیدم در این امر به یاری فاحشه ها بیش از تجار و آن دیگران می باشد.

آری، من جنده ها و فاحشه ها و روسپی ها را دوست دارم

:لیک تنها یک سئوال از آنها که

آیا حاضرید این راحتی خود و تن و وجود را بی معامله در اختیار دیگران قرار دهید

و عشق را جایگزین پول نمائید؟

Ziba     Hamburg        18.01.06

از کتاب عادتی؟! عادتی؟! عادتی؟! زیبا ناوک

107 Responses to من جنده ها و فاحشه ها را دوست دارم

  1. nastaran می‌گه:

    ببین احمق خودت هم می دونی که داری ازچیزی که درونت قرارگرفته دفاع می کنی.کی گفته همه جنده هاصادق هستند.کدوم جنده بوده که بخوادباشرافت کارکنه حتی کلفتی وتن فروشی نکنه؟؟؟احمقی دیگه.ایناپول راحت وزیادمی خوان بدبخت.

  2. Ali می‌گه:

    اواسط سال ۶۲، با ایجاد و راه اندازی شکنجه گاه مخوف «قبر یا قیامت» توسط «حاج داوود رحمانی» در زندان قزل حصار، ناهید نیز با یک گروه از بچه ها از جمله مهدخت، سپیده، شهین (جلغازی) و…. روانه آنجا شدند. جایی که هر زندانی را در تابوتی به اندازه یک قبر محبوس میکردند و روزانه تا پانزده ساعت با چشم بند و چادرسیاه (پوشش اجباری زنان زندانی) و در سکوت و سیاهی کامل، زندانیان باید بدون حرکت می نشستند تا مطابق نظر آخوندهای شیطان صفت، با چشیدن زجر «شب اول قبر» و عذاب «قیامت»، در مقابل رژیم جهنمی تسلیم شوند و توبه کنند! برای تکمیل رنج و عذاب زندانیان ِ»قبر» که بدون ملاقات و بدون هواخوری و محروم از دیدن نور و فاقد کوچکترین تحرک جسمی بودند؛ حاجی رحمانی و اوباش پاسدار همراهش و همینطور عناصر درهم شکسته و خودفروخته ایی همچون کیانوش، هما، سیبا و…، مستمرآ آنان را با انواع و اقسام شکنجه های فیزیکی و روانی زیر منگنه و فشارهای طاقت فرسا قرار میدادند.ـ

  3. amir می‌گه:

    amir sexi09364519223

  4. mina می‌گه:

    tarze fekre jalebi dari ama vaghti fekr mikonam rast migi,pas manam doosteshoon daram

  5. amir hossein می‌گه:

    vaghti mishe in zanha ke ziba tarin ayate khoda hastan ba arameshe fogholade dar aghoshe hamsaraneshoon gharar begiran va az dashtane yek eshghe daemi lezat bebaran……chera be nazare to bayad be faheshegi bepardazan ke bazi vaghtha tosh tahghir beshan….hormateshoon shekaste beshe va kheyli avaghebe ejtemaeio khanevadegio roohio hata jesmi garibangireshon beshe? khaheshan be harfam fek kon va vasam mail bezan…..

  6. ashkan می‌گه:

    خدا وکیلی نمیدونم از چه دیدی نگاه کردی
    ولی الان جنده ها به پسر 9 ساله هم میدنا
    حتی خودم با گوش خودم شنیدم جنده داشت به پسر بچه یاد میداد چه طور از جیب باباش پول برداره در عوض هم زنه بهش….

  7. مهرداد می‌گه:

    تمام زندگی خودت را صرف فاحشه گری کردی یه کم فکر کن ببین انسان و حیوان تفاوت های زیادی دارن

    • بهمن می‌گه:

      گوه بخوربابا نفهمدی چی داره میگه ،،فقط توو امثال تو که فحشا از مخ معیوبتون میریزه میاید اینجا زر میزنید ،،تو فکر کن ،،
      که حتی نمیتونی مث حیون زندگی کنی ،،یعنی نه آدمی ،نه حیون

  8. farshid می‌گه:

    آفرين جناب مهرداد

  9. حسام می‌گه:

    داش دمت جيز

  10. علوی می‌گه:

    عجب فکر بازی.آفرین. صاحب چنین فکری توانسته است همه لایه های ارث وتقلید وپوسته های زمان را بشکافد وبه یک فکر باز و وسیع برسد !

  11. حسین می‌گه:

    تحلیل کردن دوستان بالایی تو حلقـــم»!!!!

  12. سمیرا می‌گه:

    چه جالب نوشتی نوشته کودنعلی رو درباره فاحشه ها بخون جالبه در ضمن این یک جمله رو من از زبان دکتر علی شریعتی اضافه میکنم و به آن اعتقاد دارم:ذهن هیچ باکره ای به ادندازه ذهن فاحشه ها باکره نیست و ذهن هیچ فاحشه ای به اندازه ذهن باکرهها فاحشه نیست

  13. علی می‌گه:

    اسکل این چه طرز فکریه؟؟؟؟

  14. age javabi dari begu.... می‌گه:

    آخه مادر قهبه تو کار و زندگی نداری میای اینجا کس شعر مینویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینترنت ماله باباته؟؟؟؟؟؟؟؟
    اخه ببین انقد هم احمقی که اصلا حس جواب دادن بهت نیست….فقط یه چیزی اگه اینجوریه ادرس خونتونو بده من ننتو راضی میکنم بم بده اونوقت جلوت حاملش میکنم…..خداییش برید زندگیتونو بکنید و افکار تخمیتونو هر جا که میرسیییییید ابراز نکنید…این درد اظهار وجود بد دردیه که نمیدونم برا چی خدا به جون ما آدما انداخت…..

  15. ريدم تواين افكارت می‌گه:

    برو بمير كه براي مردن خوبي فقط_به درد فاحشه بودن هم نميخوري_ميخواستم بهت بكم حيوان ولي ديدم به اون هم توهين ميشه

  16. مهران می‌گه:

    من خیلی دوست دارم با کس تپل مامانت ارامش پیدا کنم من کس مادرت و دوست دارم جون به من آرامش میده
    میشه یه قرار بزاری یه فصل از جلو و پشت بکنمش بی ناموس و عوضی؟

  17. soroosh می‌گه:

    بد یا خوبشو کاری ندارم فقط میدونم که روزی میرسه که همه آدما با هم یه خونواده بزرگ میشن و هر گونه حجابی رخت میبنده

  18. بازتاب: دوست من می خواد با یک روسپی ازدواج کنه و… « زیبا ناوک Ziba Nawak

  19. yashar yanar می‌گه:

    سلام فاحشه
    تعجب کردی!؟… میدانم در کسوت مردان آبرومند، اندیشیدن به تو رسم، و گفتن از تو ننگ است! اما میخواهم برایت بنویسم

    شنیده ام، تن می فروشی، برای لقمه نان! چه گناه کبیره ای…! میدانم که میدانی همه ترا پلید می دانند، من هم مانند همه ام

    راستی روسپی! از خودت پرسیده ای چرا اگر در سرزمین من و تو، زنی زنانگی اش را بفروشد که نان در بیاورد رگ غیرت اربابان بیرون می زند ؟!

    ! اما اگر همان زن کلیه اش را بفروشد تا نانی بخرد و یا شوهر زندانی اش آزاد شود این «ایثار» است ؟! مگر هردواز یک تن نیست؟ مگر هر دو جسم فروشی نیست؟

    تن در برابر نان ننگ است
    بفروش ! تنت را حراج کن… من در دیارم کسانی را دیدم که دین خدا را چوب میزنند به قیمت دنیایشان

    شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن می فروشی نه از دین
    شنیده ام روزه میگیری،
    غسل میکنی،
    نماز میخوانی،
    چهارشنبه ها نذر حرم امامزاده صالح داری،
    رمضان بعد از افطار کار می کنی،
    محرم تعطیلی.

    من از آن میترسم که روزی با ظاهری عالمانه، جمعه بازار دین خدا را براه کنم، زهد را بساط کنم، غسل هم نکنم، چهارشنبه هم به حرم امامزاده صالح نروم، پیش از افطار و پس از افطار مشغول باشم، محرم هم تعطیل نکنم!

    فاحشه!!!… دعایم کن

    • سکوت قبل طوفان می‌گه:

      جالب بود موافقم!!

      و همینجا اعلام میکنم دیگه هیچ پسریرو نکنم!!!!!!

      و دوتا فاحشه شوهر مرده رو تحت پوشش قرار بدم !
      البته از هر لحاظ!!!!

      وبه همین زودیا ازدواج کنم!!!
      واقعا متاسر شدم شاید بایک فاحشه ازدواج کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! توحلق بچه مثبتا!!!

  20. ناشناس می‌گه:

    کاش یادمان باشد که روزی هست که ما نیستیم

  21. ناشناس می‌گه:

    کاش یادمان باشد که روزی هست که ما نیستیم
    جنده باش تا کام روا شوی

  22. بهمن می‌گه:

    این شماره یک جنده با حال است وبلاگت فقط شماره جنده ها رو کم داری شماره اول 09336747629__09397112851__09301214796__04436266560__09393835873__09147974487__09146383074 این شماره ها رو بذار و بگو بهمن محمدی گفته همشونو کردم و خودشون هم راضی هستند ولی خواستن نام خودشون رو نگم ولی اسم من رو بگو

  23. مژگان می‌گه:

    شماره ليلي جنده شهرك غرب
    09102899223

    • eblis می‌گه:

      كس ننه مژگان

    • hide می‌گه:

      اره اين اول ليلي بود ولي الان خطشو نميدونم فروخته به كي..زنگ ميزنم يه پسره بر ميداره.يكي ميگفت بي افشه.حالا..

      • صفتم می‌گه:

        به جان خودم عجب كسي بود اين ليلي .ديونه كنندس. به نظر من شاه كسه تهرانه..
        اين خط خودشه .دروغ ميكه ..هر كي رو كه نميشناسه گوشي رو ميده به پسربچه ي همايشون تا جواب بده…

    • صفتم می‌گه:

      به جون خودم عجب كسي اين ليلي…به نظر من شاه كسه تهرانه
      شمارش همينه…دورغ ميگه ..هر كي رو كه نميشناسه يا بر نميداره يا ميده پسر بچه همسايشون جواب بده….
      اينم بگم به هر كسي نميده…ولي من كردم

  24. nashenas می‌گه:

    شماره جنده 09393651301-09119304687-09351796047-09379065656

  25. شیوا می‌گه:

    شماره جنده درخوی 09301195271شیوامرادی حال کن

  26. شاهد می‌گه:

    شماره جنده در قم دارید؟

  27. dayos می‌گه:

    امروز ميخوام به انايي كه با پسر حال ميكنن.يه حال بدم..
    يه پسر هست تو تهران اسمش حسينه.بچه خوشگل ..سفيد …يه دونه مو تو بدنش نيست..
    عاشقه خوردن كيره…..من خودم باهاش حال كردم….از صدتا دختر بهتره..
    اينم شمارشه…..09370162082

  28. mehrshad می‌گه:

    سلام مهرشاد 28 از تهران با موهای طلایی اخه مادرم روسیه دنبال یه دخمل خوشجل برای دوستی و سکس..09358902092

  29. علی می‌گه:

    سلام علی هستم 23 سالمه دنبال یک زن یا دختر برای رفاقت هستم اهل اصفهان باشه اینم شمارم
    09359059271

  30. محمد می‌گه:

    سلام عزیزم حرفات قشنگ بود راجع به فاحشه ها هرکی بدوبیراه بهت گفت درکش پایینه گوه زیادی خورده&آخه شما احمق ها که دختر نبودین درک ندارین خلاصه بگم این روزها میبینم و زیاد دیدم و خواهم دید تا ابد که دخترک بی گناه پای حرفای پسرکی مینشیند و در آخر همان دختر با چشمانی گریون قدم زنان در خیابان دخترک هایی که نیاز به محبت داشتن اما پسران شهر پسران بی غیرت پسران بی وجود دخترک را عشق صدا میکنند و در آخر با او لذت جنسی میکنند مانند دستمال کاغذی اورا دور می اندازند دخترک قصه ی من سالم باشد برایش ارزش قائل نمیشوند این روزها به فاحشه ها بیشتر اهمیت میدن&آهای ابله تو که غیرت نداری بی وجود دخترک بی گناه تن به تو داد دل به تو داد اما تو فقط به فکر سکس بودی و سکس و سکس حالا اگر میبینی فاحشه شد چون تو اونو فاحشه کردی احمق پس خفه شید اعصاب ندارم&دمت گرم دادا راجع به فاحشه قشنگ نوشتی

  31. ملیکاسکسی می‌گه:

    من مليکاهستم 20ساله ازبروجرداهل سکس تلم درعوضم شارزوپول ميگيرم فقطم اهل سکس تلم به يه پسرپولدارنيازدارم که ساپورتم کنه اگه نمیتونین پول بدین و پولدارنيستي نزنگيدچاکـــــــــــــــــــــ رکــــیـــــــــــرتون ملیکاسکسی اينم شمارم09378436830اگه شرایط وندارین نزنگین

  32. سعید می‌گه:

    دوست دارم با یه دختر فقط بصورت اس ام اس سکسی حال کنم هر کی دوست داره با این شماره تماس بگیره 09369146667 سعید هستم

  33. سمیرا می‌گه:

    سلام سمیراهستم ازتهران دنبال یه پسرکیربلندوهشری میگردم 09109334273

  34. فرانک کوسطلا می‌گه:

    کونم .کی سوراخ کونم رو با کیر کلفتش نوازش میکنه09148153194

  35. مهدی می‌گه:

    سلام خانمهای کیر دوست برای سکس با بنده بزنگیدکیرم 20سانته فقط خانمهای سکسی مشهدی 09377478894

  36. mehran می‌گه:

    09109171719 این شماره نسرین یه جنده ای توپ از مهراباد

    • m می‌گه:

      بعضی از آدمها دچار بیماریهای روانی و روان پریش هستند و از اذیت و آزار دیگران لذت می برند
      آدم بیشعوری که این شماره رو گذاشتی اگر فهم و شعور داشتی و می فهمیدی آدمی که اینکاره باشه نیاز به تلفن دادن نداره خودش مشتری شو پیدا می کنه
      در ضمن یک شماره در نهایت خاموش میشه
      اما اینو بدون از طریق پلیس فتا پی گیر ID هستم و بدون که خودتو به دردسر انداختی
      آقایان بیکار و بیمار شماره ای که گذاشته شده توسط یک آدم بیمار بوده و فقط قصد اذیت و آزار داشته از این به بعد در صورت تماس با این شماره از طریق پلیس مورد پیگرد قرار خواهید گرفت

      • رضا می‌گه:

        واقعا چه موجودات بی شعوری پیدا میشن من از طرف آقایون با شعور ازتون عذر میخوام.این جور آدما واقعا مریضن.زوری که نیست شعور داشته باشید لطفا

  37. شقئان می‌گه:

    هرکی کیر میخاد زنگ بزنه دخترای خشکل کوس بزنگن09109917325

  38. hony می‌گه:

    برای سکس تماس بگیرید09378538145

  39. reza می‌گه:

    خانمهای کس طلا فقط…..gholamreza_silver@yahoo.com

  40. رضا می‌گه:

    از خراب شده ما(قم) کسی خواست حال بده یا بکنه amrch1364@gmail.com شماره بزاره خودم میزنگم

  41. HAMID می‌گه:

    حمید دنبال یه دختر تهرانیم 09364648916

  42. سرباز20 می‌گه:

    جنده پایه هست خبر بده……09145327644و09145327146

  43. سرباز20 می‌گه:

    بابا دیگه مردیم…..از این قوم لعنتی که ما توش بزرگ شدیم (اردبیل) یعنی هیچکسی نیست.ای شانس
    جون من هرکی پایه است اس بده یا بزنگه
    09145327644و09145327146

  44. میلاد می‌گه:

    دختر باحال بزنگه میلادم 09191954329

  45. نازیلا می‌گه:

    من نازیلام از تهران و فقط بچه پولدارای تهران بزنگند ک ماشین و خونه داشته باشن و شبی 50 تومن. ولی حال میدم همه جوره فقط تهران.بچه های دیگه خواهشا مزاحم نشن.مرسی.09393414492_09338427342_09369133270

  46. امید می‌گه:

    سلام دختر های حشری واسه ی سکس یادوستی بزنگن
    09103663090

  47. شیما می‌گه:

    09182855705
    shima
    واسه سکس تلفنی 24 ساعت روز پایه ام

  48. شیما می‌گه:

    09182855705
    shima
    واسه سکس تلفنی 24 ساعت روز پایه ام….

  49. feri می‌گه:

    فرزانه
    هستم یک روسپی
    منتظر یک کیر کلفتم
    تماس بگیرید
    55914881

  50. مینا می‌گه:

    مینا22ساله از تهرانم دنبال یه پسر هم سن خودم میگردم که بتونه منو ارضاء بکنه لطفا الکی زنگ نزنید09195446741

  51. binam می‌گه:

    سلام، کاش ما ایرانیا یه ذره فقط فرهنگ مکالمه داشتیم، نه فوحش و بدو بیراه، ،،، متاسفم فقط همین…

  52. علی می‌گه:

    فقط دخترای سکسی و هات بزنگن
    09391005674

  53. rashel می‌گه:

    منم میدم لطفا به من زنگ بزنید هر وقت دوست داشتین؟09124594661

  54. edris می‌گه:

    هر دختری یا زنی که پول خوب می خاد بزنگه اینم تله من
    09303353422

  55. نسترن می‌گه:

    https://www.facebook.com/nas.taran.315?ref=br_rs&fref=browse_search اول فیسبوکی حرف میزنیم بعد سر قیمت توافق می کنیم

  56. peikan می‌گه:

    09337155460اینم شماره جنده برا دوستان

  57. smsbedeh می‌گه:

    09377870802 only sms

  58. مجتبی می‌گه:

    salam dokhtaraye dagho jeegar az ghaemshahr ya mazandaran bara eshgho hal bezangan 09301058329

  59. ساناز می‌گه:

    سانازم سکس پولی میدم09154084401

  60. اکبر می‌گه:

    سلام/من بدنبال یه دختر زیبا برای سکس تا 30 سال از اسلامشهر یا تهران هستم مکان از شما خیلی می خورم /09306067602

  61. اکبر می‌گه:

    سلام/خواهشا هر چه زودتر زنگ بزنید/فقط خانم ها /من بدنبال یه دختر سن بالا تا 30 سال از اسلامشهر یا تهران هستم/برای سکس و دوستی مکان از شما 09306067602

  62. امیر می‌گه:

    تفاوت با عشق

    شهوت ممکن است به طور مستقل از عشق رمانتیک برانگیخته شود. بدیهی است که شهوت می‌تواند همزمان با عشق هم وجود داشته باشد، گرچه در مورد بعضی عاشقان ارضای بی بند و بار و غیرمتعهدانه شهوت می‌تواند عشق رمانتیک همراه آن را از بین ببرد.
    نگرش به عشق

    اغلب پژوهش‌ها حاکی از آن است که شهوت صرف کمتر به سمت عشق رمانتیک پیشرفت می‌کند. بنا به گفتهٔ هلن فیشر مداربندی مغز در مورد شهوت لزوماً آتش عشق را روشن نمی‌کند. از طرف دیگر عشق رمانتیک، به خصوص پس از تولد فرزندان، می‌تواند به مرحله سومی پیشرفت کند: دلبستگی و تعلق. خصوصیتی که برای یک ازدواج پایدار لازم است. این دلبستگی عمیق تر که در عاشقان بالغ و دیرین شکوفا می‌شود، به طور شاخص پس از تولد یک فرزند به وجود می‌آید. با این حال مثال‌های فراوانی وجود دارد که یک دلبستگی مادام العمر میان زوجی بدون فرزند به وجود آمده، درست همان طور که بسیاری از زوج‌های صاحب فرزند هیچ گاه به این مرحله دلبستگی عمیق مدام نمی‌رسند.
    علت

    اما تمام حوادث شیمیایی و عصبی برانگیزاننده عشق، یک سئوال از نوع اول مرغ بود یا تخم مرغ را به میان می‌آورد: آیا عاشق شدن علت این تغییرات شیمیایی در مغز است یا معلول آن؟

    در مورد این سئوال توضیحی وجود دارد که نخستین بار کنراد لورنتس کردارشناس حیوانات، برنده جایزه نوبل به آن پرداخت. وی در اردک‌ها پدیده‌ای را مشاهده کرد که آن را نقش پذیری (به انگلیسی: imprinting) نام نهاد. لحظه‌ای بحرانی برای آشیانه سازی یک پرنده وجود دارد، هنگامی که مغز و دستگاه عصبی مرکزی جوجه اردک آماده ایجاد پیوند میان او و مادرش است. در غیاب پرنده مادر جوجه با اولین حیوانی که دیدار می‌کند این پیوند را برقرار می‌کند. مکانیسم نقش پذیری برای بقا حیاتی است چرا که تصور بر این است که ارتباط با یک والد محافظت کننده بقا را تضمین می‌کند.

    جان باولبای روانشناس از ایده لورنتس استفاده کرد و نظریه دلبستگی (به انگلیسی: attachment Theory) ارائه کرد. کودکی که نمی‌تواند با مادرش پیوند عاطفی پیدا کند، از شانس کمتری برای بقا برخوردار است. با توجه به شباهت میان یک کودک محروم از مادر و یک عاشق ناکام، دانشمندان این پدیده نقش پذیری را در مورد عشق افراد بزرگسال هم مطرح کرده‌اند. عاشق مانند کودکی دلبسته به مادر به چشمان معشوق خیره می‌شود و آه می‌کشد و اگر رابطه اش را با او از دست دهد مانند کودکی طرد شده، می‌گرید و به افسردگی دچار می‌شود و حتی ممکن است به خود صدمه بزند.

    در صورت موفقیت در پیوند ابتدایی میان عاشقان دلبستگی درازمدت در چشم‌انداز قرار می‌گیرد. چنین واقعه‌ای پس از آنکه عشق رمانتیک سیرش را طی کرد و اتحاد عاشق و معشوق فرزندانی را به بار آورد رخ می‌دهد. اما این مرحله جدید پیش بینی نشده و نامنتظر است چرا که به طور شاخص ۱۸ ماه تا ۳ سال پس از شروع عشق آبشارهای فنیل ایتلامین دوپامین و اکسی توسین در مغز فروکش می‌کنند و به قول دانشمندان علوم اعصاب ذخیره واسطه‌های عصبی تمام می‌شود.
    در شعر و ادب فارسی

    گاه در شعر و ادب فارسی شهوت در برابر عشق آورده شده‌است.

    برای نمونه:
    به شهوت قرب تن با تن ضرور است میان عشق و شهوت راه دور است.

  63. jende tehran می‌گه:

    saati 5 migiram makan ham daram az tehran 25salame esmam shahrzade 09192573529

  64. امیرحافظ می‌گه:

    دنبال ی جنده میگردم
    پول خوبی ام میدم
    09102921072

  65. jende tehran می‌گه:

    جنده شهرزاد

  66. فریبا می‌گه:

    09182440238
    فریبا هستم.پایه ی سکس تلفنی.اگه خوشم اومد و خوشت اومد حضوری هم پایه ام.

  67. سارا می‌گه:

    سارا-سکس تلفنی خواستی بزنگ..
    09370680218
    09380992444

  68. اکبر می‌گه:

    سلام/منتظر تماس یه دختر تا 30سال از اسلامشهر یا تهران هستم/برای سکس و دوستی/مکان از شما /09306067602

  69. dokhmal می‌گه:

    سوگند 20هستم همه جوره سکس میکنم 09358333986

  70. shiva می‌گه:

    شیوا هستم 20از کرج کون میدم 09360040595

  71. dokhi می‌گه:

    دختری 18 ساله از تهرانم عاشق کیرم 09303343982

  72. دختر می‌گه:

    دختری خوشگل از تهرانم سکس بلی و حضوری با مکان 09397414844

  73. ,,,,, می‌گه:

    به این شماره زنگ نزنید پیگرد قانونی می شود 09358333986

  74. ,,,,, می‌گه:

    به این شماره زنگ نزنید پیگرد قانونی .می شود 09358333986

  75. مهران می‌گه:

    سلام
    بچه ها این بسره دلاله
    جنده و گی و بیوه و لز و همه چی تو دست و بالش هست
    اسمش فرهاد اینم شمارشه 09333409497

  76. mahyar می‌گه:

    مهیارم از کرج»یه خوشگل با مکان آمار بده،حال اساسی بهش میدم خفن!09334629163

  77. علی می‌گه:

    این دختره خوب کوسی هست بهش بزنگیداسمش سمیراست ازشهریارتهران09195648470

  78. مهرداد می‌گه:

    مهرداد 36 غرب تهران – خانم اهل حال حضوری ممنون میشم تماس بگیره 09302043161 – خونه هم دارم

  79. سینا می‌گه:

    سلام سینا هستم از مشهد دنبال دختر 17 18ساله از مشهد میگردم…………………………….09362001450مرسی

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 229 مشترک دیگر بپیوندید

